Yok ben de o ürünü anladım da bi an yakıştıramadım :) ama yine de takmadan bi üzerine koyup bakılabilir bence. Kafana yatarsa olabilir.
Sadece ağır bir araç olduğu için nasıl duracağını kestiremedim. :)
Printable View
Yok ben de o ürünü anladım da bi an yakıştıramadım :) ama yine de takmadan bi üzerine koyup bakılabilir bence. Kafana yatarsa olabilir.
Sadece ağır bir araç olduğu için nasıl duracağını kestiremedim. :)
Süspansiyon sistemi nasıl, hiç bakım vs yaptın mı ?
Hydractive süspansiyon şuan oldukça iyi durumda. Bir hata almadım, alçalma yükselme sorunsuz, zamanlaması yerinde.
Sadece en yüksek konumda çok sekiyor o da normal sanırım.
Herhangi bir bakım yapmadım. Yaza doğru planım total fluid lds (tavsiye edilen yağ *****) komple yağı yenilemek.
Siferlerde sanırım iyi durumda esnemede bir sorun yok normal konumda, süspansiyon motoru da maşallah iyi durumda.
Alalı beri yaptığım tek bakım yağ-filtre bakımı- rot ve rotil değiştirdim. Bir de sac karter koruması taktırdım.
Hydractive süspansiyon çalışma mantığını merak eden arkadaşlar için güzel ve açıklayıcı bir video ekledim aşağıya.
Yüksek hızda enteresan bir yol tutuşu var. Kıyası aynı yolda kullandığım b6 passata göre yapacağım.
Net bir şekilde c5 çok daha hızlı ve daha iyi dönüyor virajları.
110+ km den sonra eğer yol stabil (satıh düz ise) ise araç kendini yere yaklaştırıyor cm cinsinden bilmiyorum ama hissedilir bir şekilde alçalıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=kGVHYN6QN3Q
Hayırlı olsun inşallah kazasız belasız kullanın güzel araçtır c5 , Sakaryanın heryeri yamalı asfaltlarında konforu üst seviyede tuttuğuna eminim :)
Dün c5 ile gittiğim güzergahı 2017 model a3 ile gittim geldim.
C5 net daha konforlu, a3 o lanet olası yamalarda zıplarken (biraz da sert bir araçmış) c5 ile ben o yamaları pek hissetmiyormuşum.
Sakarya'nın asfalt kalitesi yerlerde maalesef. Her yer köstebek yuvası gibi :S
İvmelenmesi güzeldir c5'in. Kafayı kaldırır yüklenince :)
Hayırlı olsun, çok güzel araç izmirde ilandayken bende gidip bakmıştım bu araca kazasız belasız kullanın :)
vay tolga konunu yeni gördüm.aracını biliyordum zaten.
tank misali maşallah,insan bu araca binince uzun yol yapası gelir.ailece çıkılan tatil yolculuğu çok eğlencelidir eminim...
buarada konudamı bendemi sıkıntı bilemedim ama,son yazım 4kasım 2017 görülüyor.
Selam, abi iyisin umarım biraz kafanı şişirmiştim :)
Ben de konunun 6. sf sını göremiyorum şuan son mesaj yazan sensin o da 5. sf da görünüyor, bir enteresanlık var sanırım forumda yine.
6 ayda 12.000 KM yapmışım sağ olsun bakım hariç bir masrafım olmadı. Ufak tefek eksiklerimiz hala var.
Şuursuz bir vatandaş arka sol çamurluğumu göçertmiş yapılacaklara onu da ekledik.
Ciddi anlamda uzun yol için konforlu, hatta geçen gün 12 Captiva ya bindim bu ne dedim resmen.(ileride almayı hayal ettiğim bir araçtı)
Evet içi dışı çok güzel ama c5 in süspansiyonuna alışınca başka araç keyif vermiyormuş. Arada bir çok araç kullandım gerçekten konfor anlamında fark çok fazla. Hatta bir ara sw 407 ye sardım ama yok bununla devam gittiği yere kadar. Yapar yapar bineriz.
Amazon dan sifer işini de çözdük TR nin 5 te 1'i fiyatına geliyor daha ne olsun :)
Bu arada benim bazı mesajlar silinmiş sanırım, kadran videoları atmışım, enteresan.
Çok şükür tık demedik daha :) Bu arada hydractive ile ilgili stabilite de az çok belli videodan. Titreşim engelleme yok telefondan çektim.
Tel direksiyona tutacak ile sabit. Bastığım yol standart bir yol.
Bilen varsa aydınlatsın bu araç 136 hp mi 138 hp mi ? Bir sürü yerde farklı veriler var.
Cevabı buldum :) 138 PS (PS:Pferde Starke Demekmiş = Almancada Beygir Gücü) = 136 bhp ye denk geliyormuş, Şöyle bir oranlaması varmış.
bhp-ps 1.01387 ps-bhp 0,98632
Maksimum beygir gücü : 138 PS or 136 bhp or 101 kW @ 4000 rpm
read more at: 2004 Citroen C5 2.0 HDi 138 Teknik ozellikler
136 h
https://www.youtube.com/watch?v=wgEQJlaCaTg
https://www.youtube.com/watch?v=qvUCMdsHLic
burda 138hp gözüküyor
Citroen C5 - Teknik ozellikler, yakıt tuketimi
evlat edinmissin.... satilmaz zaten. piyasasi yok... fransizin arizasi cok olur falan filan askdkss :)
Bende baktim bunlara bir ara...
bu tip arabalar inanilmaz bir f/p imkani veriyor...
Eskiden mazdalar boyleydi... Volvolarda... Simdi ise piyasalari guclendi ikinci elde onlarin biraz daha...
O kiloda ve donanımda bir araç gayet ideal hızlanıyor abi, daha ne olsun :)
Biraz hızlandırman lazım bunu :) yazılımla :)
Yakıt ne durumda hocam? Ölçüyor musun?
Abi maaşallah arabana çok güzel araba almışsın güle güle keyifle kullan
Bende E39u sattıktan sonra efendi işi bişe bakarken seni konuyu inceliyordum
sonra c5 ilanlarına göz attım biraz bursada bi araba beğendim sen vesile oldun desem yalan olmaz gidip arabayı aldım :D
ben yeni kasasını aldım gerçi ama bunu alırken aynı senin kasa gölcükte sonu 61 plakalı 110.000 km civarında bir araç vardı. Onada epey niyetlendim ama fiyatları birbirine yakın olunca yeni kasasını alayım dedim
Çokta güzel tercih yapmışım beklentimin üzerinde bir araç çıktı, o cüsseye güzel yürütüyor aracı yinede. Bu arada benim araç 1.6 hdi 199.000 kmde
https://i.hizliresim.com/A1OA70.jpg
Hayırlısı olsun kazasız belasız
Ölçmez miyim net 2000+km yapmışım ayda. Petrole çalışıyorum neredeyse Yakıt fiyatlarına 3 nokta :nokta:
5000 KM de ortalamam karışık güzergahta 6.5 LT lerde. Sırf şehir içi kullanırsam 7 - 7.2 arası geziyor.
Boyutuna ve hacmine göre araba az yakıyor ama yakıt 3 nokta. Şuan yazılım işi askıda,
Tüm diskleri - balataları ve hidrolik yağı değiştiriyorum. Yazılım + dp bütçemiz buraya gitti. Önce durmayı başaralım sonra koşmaya çalışırız :)
Yazılım +dp ile (abartıp hibrid turbo+cooler) 200+ çiftliği görülür sanırım, eren'in konusunu görmüşsünüdür.
Referansım o olacak ileride. Sağ olsun destek oldu ne sorduysam fakat bütçeden sınıfta kaldık :)
Teşekkür ederim, daha iyisi senin olsun :)
Çok sevindim rabbim kazasız belasız binmeni nasip etsin. Aracın da maşallahı var çok beğendim. x7 Kasayı zaten çok seviyorum güzel bir tasarımı var.
Keşke 2.0 alıp hydractive ile tanışsaydın. Gölcükteki arabayı biliyorum ama pahalı. Yaşına göre.
Üvey evlat da olsa fransızları seviyoruz :)
Bu arada 1. sf ya izlenimlerimi içeren birkaç cümle karaladım, fikir ihtiyacı olan arkadaşlar okuyabilir.
Fren dedik onu da açayım biraz, TRW her aracımda kullandım ve hiç pişman olmadım.
O yüzden tüm disk + balata TRW olacak şekilde alıyorum.
Delphi-ferodo-mga-bosch -valeo vs var. ilk 2 marka daha uygun fiyat olarak.
https://i.hizliresim.com/VrzoBR.jpg
Arka Balata trw gdb1450 75 TL
Arka Disk trw df4215 225 TL ( Bunları parçacı olan akrabadan alacağım geliş fiyatına. )
Ön Disk trw df4141 303 TL
Ön Balata trw gdb1449 185 TL
Dot 4 Bosch 2 litre 60 TL
------------------------------------- +
850 TL tutuyor. İşçilik vermeyeceğim ama 150 de o desek. Sonuç 2. El araç alırken frenlere iyi bakmak lazım.
Ben biraz keyfi değiştirsem de fren ve lastik önemli. Verdiğime hiç acımadım, konuyu okuyan kim varsa o da acımasın derim.
Yakıt değerleri güzel. Bende 1.9 TDI ile şehir içi sakın trafiksiz kullanımda 6lt yakıyorum. Biraz sert ve trafik ile 7-7.2lt arası.
Maşallah tekrar kazasız belasız.
Maşallah abi. Gerçekten tam bir fiyat performans arabası. Artık konunu göre göre nasıl bilinçaltıma yerleştiyse hydractiveli c5 ilanlarına bakmaya başladım :)
Bu arada evlat değil hayırlı evlat diyelim biz seninkine :)
Hayırlı olsun.
Araba ile ilgili herhangi bir soruya bilgim dahilinde keyifle cevap verebilirim , güzel tercih olmuş :) Biz de bakmıştık Tayfun abiye bu arabayı, mantıklı bir araçtı .
Birkaç foto ekleyeyim, arka kısıma o ince spoilerımsı şeyden taktım, bence güzel oldu beğenmeyen de var :)
https://i.hizliresim.com/gOdmR0.jpg
https://i.hizliresim.com/3Ery39.jpg
https://i.hizliresim.com/NZaMdg.jpg
Beğendiğim fotolardan biri oldu,
https://i.hizliresim.com/JQRPB5.jpg
Bu da iş bilmez ben'in bagaj amortisörü değiştirmeye çalışırken arka cam nasıl kırılır temalı çalışması.
Servis fiyatı = 2410 TL Yan sanayi 950 TL. O yüzden dikkat etmekte fayda var.
https://i.hizliresim.com/jy0laW.jpg
Sana bir soru o zaman, torsiyonları sıfırladım. SKF kullandım ürünleri.
Arka tarafta çukura girince lak / luk diye bir ses geliyor bunu neden yapar?
(Bagajdaki stepne altında 2 kat paspas var, stepne içi köpük tam, ve içindeki parçaları da sararak koydum ses yapmasın diye.
Ben hep torsiyonla ilgili olacağını düşünüyordum ama değilmiş.
geçmiş olsun talihsilzik olmuş arka camı bagaj ile yekpare mi kalkıyor tam anlayamadım bu kazanın nasıl gerçekleştiğini
GEçmiş olsun abi, bence spoilerımsı şeyi sök. Aracın klasını bozmuş :)
Bagaj ile cam beraber kalkıyor doğrudur. Bagaj amortisörü değiştireyim dedim, kapağın altına da destek koymadım. Sökünce amortisörü kapak bir anda düştü, çıkık amortisör de camın dış kısmına çarptı ve kırdı. İhmal ve acemilik aslında. Güzel bir tecrübe kazandım pahalı olsa da.
sakarya da aracın bakımlarını nereye yaptırıyorsun. Partner tepe aracım var usta bulamadım adam gibi
Sorgut kardeşler diye bir firma var atatürk sanayi de, amcaoğlu o sanayide opel parçacısı, o tanıyor adamları benim muhabbetim yok.
Daha önce clioya silindir kapağı işi yaptılar, c4 e triger değiştirdim vs bir sıkıntı yaşamadım. Gidersen eğer Özgür Oto Kenan gönderdi de ya da bana ulaş öyle yönlendireyim.
Evvela geçmiş olsun Tolga bey..Ayrıca hayırlı olsun C5 aracınız.İyi günlerde.Bir husus alakalı özel mesaj yazmıştım.Özel mesaj kutunuz dolu bilginize.