User Tag List

Sayfa 5 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci ... 345
Toplam 95 adet sonuctan sayfa basi 77 ile 95 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: USA and CARS GURBET SPEC

  1. #77
    altugkocer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Ağustos.2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3,069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster








    Abi kaza için geçmiş olsun, şerefsiz her yerde şerefsiz maalesef.

    Bu arada arabanın içi travego gibiymiş maşallah

  2. #78
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13.Nisan.2006
    Şehir
    New York
    Mesaj
    7,146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 01ayk01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi bu nasil sanstir anlamadim. Los Angeles’ta 17 ay kaldim. 40.000 mil yol yaptim. Tamponum cizilmedi. Allah yardimcin olsun bu sanssizlikla daha kotusu olabilirdi.
    Al benden de o kadar Sigortan çok pahalılanır diye o kadar korkuttular ki ilk 1 sene anneanne gibi kullandım neredeyse Sonradan açıldık ama çok şükür bir şey olmadı bana da, %99 sürücülerin kurallara nizami uyduğu yerde zaten kaza çok nadir oluyor ama Houston biraz Türkiye gibi galiba : ))

    Geçmiş olsun @semavi

    Alıntı turbo&quattro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkes bir sekilde buraya gelmeye calisiyor ama bende tam tersi acaba Tr ye gerimi donsem diye dusunuyorum bazen. 11 yil yasadiktan sonra acaba tekrar adapte olabilirmiyim soru isaretleri var baya ..
    Ben onu 2 senede anladım geldim bak, hayalindeki arabalar, çok para, az masraf güzel ama bunları hep beraber yiyemedikten sonra mutlu olamadığımı anladım. Az para olsun ama sevdiklerim hep yakınımda olsun diyerek geleyim dedim ve geldim ama herkes Mustafa gibi;

    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Otur oturdugun yerde ne isin var sacmalama .
    Diyordu Hala da diyorlar neden geldin diye ama çok karışık bir sebebi yok aslında. Tek başıma orada yaşlanmak istemediğimi fark ettim, hayatının kadını falan olsa yanında bilmiyorum kurtarır mıydı ama o da yoktu zaten ) Vur kaç nereye kadar

  3. #79
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20.Ekim.2005
    Yaş
    33
    Şehir
    New york-Ankara
    Mesaj
    6,113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Al benden de o kadar Sigortan çok pahalılanır diye o kadar korkuttular ki ilk 1 sene anneanne gibi kullandım neredeyse Sonradan açıldık ama çok şükür bir şey olmadı bana da, %99 sürücülerin kurallara nizami uyduğu yerde zaten kaza çok nadir oluyor ama Houston biraz Türkiye gibi galiba : ))

    Geçmiş olsun @semavi



    Ben onu 2 senede anladım geldim bak, hayalindeki arabalar, çok para, az masraf güzel ama bunları hep beraber yiyemedikten sonra mutlu olamadığımı anladım. Az para olsun ama sevdiklerim hep yakınımda olsun diyerek geleyim dedim ve geldim ama herkes Mustafa gibi;



    Diyordu Hala da diyorlar neden geldin diye ama çok karışık bir sebebi yok aslında. Tek başıma orada yaşlanmak istemediğimi fark ettim, hayatının kadını falan olsa yanında bilmiyorum kurtarır mıydı ama o da yoktu zaten ) Vur kaç nereye kadar
    Yav hic kolay degil orasi ayri bisey 13 sene olmus ben oraya gideli vsvs

    Zamanla cevre ediniyorsun ama hic bir zaman dogup buyudugun ki gibi olmuyor .

    Bir de benim durum tamamen farkli , lan benim ailem Amerika'da ben burdayim , ters gurbet yasiyorum ben ahahha
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!


    | KREAMARK

  4. #80
    streetracer_nos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05.Aralık.2005
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1,054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amerikanın bizi gerçekten kıskandığına inanmaya başladım

  5. #81

    Üyelik
    26.Ağustos.2017
    Yaş
    27
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    20
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Keyifli ve bilgilendirici bir konu olmuş. Takipteyim ... Her ne kadar cazip görünse de ben gidemem. Eş dost akraba ne bileyim.Zor kararlar. Bana göre değil.

  6. #82
    said_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Aralık.2008
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1,041
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @semavi

    abi gerçekten ilginç araçlar bulmuşsun. Sanırım kar kış görmediği için araçlar daha diri duruyor.

    North East de temiz ve düzgün araç bulmak çok zor oluyordu.

    hep pas çizik



    Ne ilginç ordakiler dönmeyi düşünüyo burdakiler gitmeyi.

    Gurbet çok tuhaf bir duyguymuş onu anladım. yaklaşık 2 sene oldu döneli. insan sevdiklerini yanında istiyor ama aklımda orda kalıyor.

    karmaşık duygular.

  7. #83
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Mart.2012
    Yaş
    37
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1,136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Al benden de o kadar Sigortan çok pahalılanır diye o kadar korkuttular ki ilk 1 sene anneanne gibi kullandım neredeyse Sonradan açıldık ama çok şükür bir şey olmadı bana da, %99 sürücülerin kurallara nizami uyduğu yerde zaten kaza çok nadir oluyor ama Houston biraz Türkiye gibi galiba : ))

    Geçmiş olsun @semavi



    Ben onu 2 senede anladım geldim bak, hayalindeki arabalar, çok para, az masraf güzel ama bunları hep beraber yiyemedikten sonra mutlu olamadığımı anladım. Az para olsun ama sevdiklerim hep yakınımda olsun diyerek geleyim dedim ve geldim ama herkes Mustafa gibi;



    Diyordu Hala da diyorlar neden geldin diye ama çok karışık bir sebebi yok aslında. Tek başıma orada yaşlanmak istemediğimi fark ettim, hayatının kadını falan olsa yanında bilmiyorum kurtarır mıydı ama o da yoktu zaten ) Vur kaç nereye kadar
    Buraya bir aciklama gecmem gerek...

    Annemi gelmeden once kaybettim... Bir ablam burada... Bir kardesim zaten yurt disinda yasiyor... 19 yasinda tanisip evlendigim ve beraber buyudugum hayatimin kadini ile buradayim Kimsesiz gelinse dayanilmazyabilir. Hak veriyorum. Burada arkadas bulmak kolay degil... Zaten az Turk var, bir cogu ile kafa uyusmuyor...

    Yani ABD gelin cok guzelcilerde degilim... Herkesin sartlarina gore degisir ABD yada baska bir ulke..


    Houston zaten Amerika gibi degil... Beyaz Amerikali yok gibi En beyaz Amerikalilardan biri benim herhalde
    Biraz saygı... Dünya herkesin...

  8. #84
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Mart.2012
    Yaş
    37
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1,136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yav hic kolay degil orasi ayri bisey 13 sene olmus ben oraya gideli vsvs

    Zamanla cevre ediniyorsun ama hic bir zaman dogup buyudugun ki gibi olmuyor .

    Bir de benim durum tamamen farkli , lan benim ailem Amerika'da ben burdayim , ters gurbet yasiyorum ben ahahha
    Seninki acayip bir durum olmus... Mumkunse gorusmeyelim, bizi de etkileme
    Biraz saygı... Dünya herkesin...

  9. #85
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Mart.2012
    Yaş
    37
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1,136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı said_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @semavi

    abi gerçekten ilginç araçlar bulmuşsun. Sanırım kar kış görmediği için araçlar daha diri duruyor.

    North East de temiz ve düzgün araç bulmak çok zor oluyordu.

    hep pas çizik



    Ne ilginç ordakiler dönmeyi düşünüyo burdakiler gitmeyi.

    Gurbet çok tuhaf bir duyguymuş onu anladım. yaklaşık 2 sene oldu döneli. insan sevdiklerini yanında istiyor ama aklımda orda kalıyor.

    karmaşık duygular.
    Burada sel yoksa araclar daha iyi gibi ama burada da torpido ve tvanlar hasat... Paramparca ya da sarkik...

    Bugune kadar aldigim araclar aslinda burada yaygin araclar. Dodge Caravan falan zaten doblo gibi... Bundan sonrakiler biraz daha degisik

    Gurbet olayi dedigim gibi... Sevdiklerimin cogu burada... Babama da vize aldim... Geriye arkadaslarim kaldi sadece, onlarda sinirliydi zaten evli oldugumdan dolayi...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...

  10. #86
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Mart.2012
    Yaş
    37
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1,136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Simdi gelelim sonran bir onceki arabaya...

    Ilk defa burada gordum bu arabayi... Tanidik galericiden test ettim... Inanilmaz hosuma gitti... Kullanimi cok yumusak, oturus acisi falan cok hos... Atakta bir araba... Full size arabalari seviyorum zaten...

    Mitsubishi diamante LS
    3.5 205 hp v6
    Direksiz kapilar deri doseme infinity ses sistemi vs vs orjinal ekipmanlari...

    Yol tutus ve performans hosuma gitti acikcasi. 0-100 8.2sn

    Motor sesi yuklenince guzel... Bakimli ve gecmisi belli olan bir araba...

    Sahin parasina


    Benzer bir hissi 2007 Mazda6 ve 1993 Mazda 626da tatmistim... Yani degisik bir kullanim keyfi vardi o araclarin. Halbuki yeni kasa Mazda3ten Volvoc70e kadar bir cok arabam oldu... Bu ikisi ayri bir seydi...












    Biraz saygı... Dünya herkesin...

  11. #87
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Nisan.2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Washington D.C
    Mesaj
    8,723
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Al benden de o kadar Sigortan çok pahalılanır diye o kadar korkuttular ki ilk 1 sene anneanne gibi kullandım neredeyse Sonradan açıldık ama çok şükür bir şey olmadı bana da, %99 sürücülerin kurallara nizami uyduğu yerde zaten kaza çok nadir oluyor ama Houston biraz Türkiye gibi galiba : ))

    Geçmiş olsun @semavi



    Ben onu 2 senede anladım geldim bak, hayalindeki arabalar, çok para, az masraf güzel ama bunları hep beraber yiyemedikten sonra mutlu olamadığımı anladım. Az para olsun ama sevdiklerim hep yakınımda olsun diyerek geleyim dedim ve geldim ama herkes Mustafa gibi;



    Diyordu Hala da diyorlar neden geldin diye ama çok karışık bir sebebi yok aslında. Tek başıma orada yaşlanmak istemediğimi fark ettim, hayatının kadını falan olsa yanında bilmiyorum kurtarır mıydı ama o da yoktu zaten ) Vur kaç nereye kadar
    Takashicim sen TR ye ne zaman dondun yahu ? Mustafa ters gurbet nedir istemsizce guldum hahah ;D
    @semavi konunun icine ettim(k) gibi, istersen greencard konusundan devam edelim

  12. #88
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Mart.2012
    Yaş
    37
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1,136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok buradan devam edelim bosver orayi
    Biraz saygı... Dünya herkesin...

  13. #89
    B16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09.Ağustos.2014
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1,829
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı turbo&quattro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkes bir sekilde buraya gelmeye calisiyor ama bende tam tersi acaba Tr ye gerimi donsem diye dusunuyorum bazen. 11 yil yasadiktan sonra acaba tekrar adapte olabilirmiyim soru isaretleri var baya ..
    fetöcü diye senin kafana sıkarım ceza bile almam. Bilmem anlatabiliyor muyum?
    Dünya yeniden dönüyor.

  14. #90
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13.Nisan.2006
    Şehir
    New York
    Mesaj
    7,146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo&quattro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkes bir sekilde buraya gelmeye calisiyor ama bende tam tersi acaba Tr ye gerimi donsem diye dusunuyorum bazen. 11 yil yasadiktan sonra acaba tekrar adapte olabilirmiyim soru isaretleri var baya ..
    3 ay oldu olacak, yılsonu işe alımlar kesat oluyodu burda onu unutmuşum yoksa valla kalırmışım 3 ay daha, asıl bu aralar gelmem lazımdı, sıkılmaya başladım şimdi işsizlikten. Sonunda askere gönderecekler zorla, tecilli olmak bile yetmiyormuş artık

    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Mitsubishi diamante LS
    3.5 205 hp v6
    Direksiz kapilar deri doseme infinity ses sistemi vs vs orjinal ekipmanlari...

    Yol tutus ve performans hosuma gitti acikcasi. 0-100 8.2sn

    Motor sesi yuklenince guzel... Bakimli ve gecmisi belli olan bir araba...
    Abi hep nokta atışı tercihler yapmışsın, "görev arabası" olarak yerinde kararlar. Serinin gidişatını merakla izliyorum.

  15. #91
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Mart.2012
    Yaş
    37
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1,136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı altugkocer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi kaza için geçmiş olsun, şerefsiz her yerde şerefsiz maalesef.

    Bu arada arabanın içi travego gibiymiş maşallah
    Sagolasin . Burada aile tipi araçlarda DVD seti tavan saklama gözleri kablosuz kulaklık vs çok yaygın... Yollar çok uzun... Evden çıkınca en az 20 km....
    Biraz saygı... Dünya herkesin...

  16. #92
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Mart.2012
    Yaş
    37
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1,136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 ay oldu olacak, yılsonu işe alımlar kesat oluyodu burda onu unutmuşum yoksa valla kalırmışım 3 ay daha, asıl bu aralar gelmem lazımdı, sıkılmaya başladım şimdi işsizlikten. Sonunda askere gönderecekler zorla, tecilli olmak bile yetmiyormuş artık



    Abi hep nokta atışı tercihler yapmışsın, "görev arabası" olarak yerinde kararlar. Serinin gidişatını merakla izliyorum.
    Aile babası modunda olunca mantıklı davranmam gerekti aslında Cabrio coupe ve performans sedanlara da baktım ama hedef fiyatlarimda bulmak ***** zor. Genelde hasat arabalar...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...

  17. #93
    said_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Aralık.2008
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1,041
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @semavi

    Abi sanırım ben hiç amerikan arabası bakmadığım için donanımları şaşırttı.

    Ben koyu japoncu takıldım hep.

    Aslında biraz da maddiyattan. Kafamız ağrımasın keyif alalım diye gittim civic aldım. 2003 modeldi 119 binde. gerçekten 4 sene boyunca yağ filtre frenler hariç bir kere bile bozulmadı yolda kalmadım. 5 ten 3 e çekmeler felan iyiydi yani


    7700 dolara almıştım. o zaman aynı paraya Audi A4 (B6) 3.0 veya MErcedes C class felan bulabiliyordum ama sonra dedim gaza gelme.

  18. #94
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Mart.2012
    Yaş
    37
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1,136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @said_ ben Türkiye de de Volvo Mazda vaneo proton gibi acayip yada sıradışı kabul edilen araçlar kullanıyordum.

    Amerikanlar çok iyi değiller ama yarı parası aliyorum bazen Japonların... Birde hayatimda bir kere 1 yılı aşkın aracim oldu 40tan fazla araç aldım hiç biri 1 yıl durmadı ... Ilk323 um hariç...

    Bugün biraz resim çekeyim bir aksilik olmazsa ... Şöyle 300hp üzeri bir araçla geri dönerim konuya
    Biraz saygı... Dünya herkesin...

  19. #95
    said_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Aralık.2008
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1,041
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben bir süre Nissan Maxima 3.5 V6 bakmıştım. bulabilirmiyim diye. ama temiz düzgün ve uygun fiyatlı bulamadım.

    konforlu çok donanımlı ve ciddi güçlüydü.

    Sonradan ben bir New York da ceza yedim. tek seferde 11 farklı cezayı defter gibi elime verdi. Şanslısın seni tutuklamadım dedi sonunda da

    ondan sonra dedim ben güçlü araba almıyım.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •