User Tag List

Sayfa 7 Toplam 7 Sayfadan BirinciBirinci ... 567
Toplam 123 adet sonuctan sayfa basi 115 ile 123 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: C2 vts / izmir

  1. #115
    taytay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Şubat.2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir - Denizli
    Mesaj
    5,738
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ufaklıkla Bursa, Denizli gezintisi yaptık son durak İzmir düğün dernek işleri vardı yakınımızın bahane oldu gezdik geldik bi kaç foto çektim birazda yakıt ortalaması kastım

    Susurluk, valizleri sığdırmak biraz zor oldu ama


    Buda inegöl tarafları


    Yolda böyle güzel bi km denk geldi


    Bursa dan Denizliye gecerken biraz ortalama kasayım dedim toplam 450 km civarı . Cruise 100/110 arası sabit geldim hemen hemen . 4,1 anlık 5,4 toplam tüketim ordan da İZmire geçtim 750 km civarı ortalamam şuan 5,5 Araçta 4 kişiydik bagaj full çakılı : . Video da öksürük sesi için kusura bakmayın



    YouTube
    Konu taytay tarafından (02.Kasım.2018 Saat 12:55 ) değiştirilmiştir.

  2. #116
    onurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Kasım.2012
    Yaş
    28
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2,367
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ortalamanın dibi dibiii ))
    maşallah abi

  3. #117
    Erdem K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Kasım.2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2,990
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öksürüğüne kurban kanke
    maşallah zenciye, hem yakışıklı hem cüzdan dostu
    Subaru
    Technica
    InternationaL



    PSN: ekduncan

  4. #118
    Met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13.Temmuz.2011
    Yaş
    26
    Şehir
    KARŞIYAKA
    Mesaj
    7,129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sende geziyon be abi Maşallah
    Meg3Coupe

    OLD - RC VTi - EA 207 HDi RC - Opsiyon+ C3 HDi - AV F30 - DG 106 GTi - KA Civic - KMY Cosmo Corsa - RH Auris - EE Corsa DTi - AL Civic

  5. #119
    Erdem K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Kasım.2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2,990
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    117 numaralı postun neyini beğenmedin de "thumbs down" yaptın infiniti boy @kuBar35

    böyle güzel bir vts'i beğenmeyip eksileyen ellerin taş olsun, kıskanç. @kuBar35 ...
    Subaru
    Technica
    InternationaL



    PSN: ekduncan

  6. #120
    MuMBar35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Eylül.2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir/Mavişehir
    Mesaj
    6,452
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    87 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Araç siyah olduğu için ırkçı bir şekilde zenci yakıştırması yapmanı hoş bulmadım bir Kurumsal İletişim Uzmanı olarak. Citroen TR'ye bunu da ulaştıracağım ayrıca.
    "15 Fiat 500X 1.4T TCT / "15 Infiniti Q50 #CYCLESociety

  7. #121
    taytay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Şubat.2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir - Denizli
    Mesaj
    5,738
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Erdem K. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öksürüğüne kurban kanke
    maşallah zenciye, hem yakışıklı hem cüzdan dostu
    Hahan teşekkür ederim kanka
    Alıntı onurc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ortalamanın dibi dibiii ))
    maşallah abi
    Teşekkür ederim kardeşim zorlsam 5i görürüm

    Alıntı Met Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sende geziyon be abi Maşallah
    Teşekkür kardeşim yıl sonuna kadar yıllık izini eritiyorum

  8. #122
    taytay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Şubat.2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir - Denizli
    Mesaj
    5,738
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Erdem K. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    117 numaralı postun neyini beğenmedin de "thumbs down" yaptın infiniti boy @kuBar35

    böyle güzel bir vts'i beğenmeyip eksileyen ellerin taş olsun, kıskanç. @kuBar35 ...
    Ben seni artıladım kankam üzülme sen Baranın sorunu seninle vts ile degil her postına basıyor

    Alıntı kuBar35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç siyah olduğu için ırkçı bir şekilde zenci yakıştırması yapmanı hoş bulmadım bir Kurumsal İletişim Uzmanı olarak. Citroen TR'ye bunu da ulaştıracağım ayrıca.
    bu adamın bana bi 5 senedir falan cheesecake borcu var ben de eksilicem artık ��

  9. #123
    MuMBar35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Eylül.2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir/Mavişehir
    Mesaj
    6,452
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    87 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Adam evime geldi oyunda bile yenildi diye çamura yattı düşün yani...

    Eşkilicem karşılıklı rap emeğe saygı.
    "15 Fiat 500X 1.4T TCT / "15 Infiniti Q50 #CYCLESociety

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •