User Tag List

Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12
Toplam 38 adet sonuctan sayfa basi 20 ile 38 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Enesy's Passat Variant " Koca Ayı "

  1. #20
    Shirb13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21.Şubat.2018
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye - Tekirdağ
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle allah analı babalı büyütsün hocam, bebek arabasını tecrübeli bir baba olarak sana şu an alma derim. Yeni anne adayı eşlerimizin bu bebek arabası olayı tamamen heves oluyor ilk başta (sonuna kadar haklılar, bir itirazım yok) ama bu devasa bebek arabasını çocuk 1 yaşına gelene kadar dışarı doğru düzgün çıkmıyorsun çocuğa bir şey olur mantığı ile zira kullanamıyorsun. 1 - 2 yaş arası kullanılıyor, 2 yaşından sonra çocuğun ağırlığı ile bu bebek arabası pratik olmaktan çıkıp 1.6 dizel ve 1.8 benzinli motorla 2 ton luk peugeot 407 kullanma olayına dönüyor, hantallaşıyor. Hele birde memlekete giderken uçak otobüs vs kullanman gereken durumlar olur da Anne de biraz minyon ise fellik fellik baston araba aramaya başlıyorsunuz, bastona geçince bagajın önemi kalmıyor zaten.

    Şu an bizim yaşadığımız olayın özeti bu. 2016 da yaklaşık 2 k tl verip aldığımız bebek arabası streçli bir şekilde garajın derinliklerinde gün ışığı görmeden bekliyor.

    Yukarıda arkadaşlardan biri yazmış 3 kapılı araçta bebekli bir ailenin işini görebiliyor. Ben aynısını i20'm için söyleyebilirim.
    Konu Shirb13 tarafından (13.Kasım.2019 Saat 14:36 ) değiştirilmiştir. Sebep: edit
    Sel Gider Kumu Kalır.
    Instagram: Brhmsrt
    2016 Hyundai i20 Style Pan 1.4 Crdi

  2. #21
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13.Aralık.2006
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18,176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah maşallah seneye bu zamanlar banada bakarız artık

    şunuda şuraya bırakıyım

    gallardo jantı severiz


    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  3. #22
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Şubat.2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    8,987
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    205 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun. Güle güle kullan.
    Allah sağlıklı uzun ömürler nasip etsin.
    "Ben her şeyden önce bir Türk milliyetçisiyim. Böyle doğdum. Böyle öleceğim."
    Mustafa Kemal ATATÜRK

    106 GTİ

  4. #23
    aykutsafakyaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23.Eylül.2013
    Yaş
    25
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2,187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Shirb13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle allah analı babalı büyütsün hocam, bebek arabasını tecrübeli bir baba olarak sana şu an alma derim. Yeni anne adayı eşlerimizin bu bebek arabası olayı tamamen heves oluyor ilk başta (sonuna kadar haklılar, bir itirazım yok) ama bu devasa bebek arabasını çocuk 1 yaşına gelene kadar dışarı doğru düzgün çıkmıyorsun çocuğa bir şey olur mantığı ile zira kullanamıyorsun. 1 - 2 yaş arası kullanılıyor, 2 yaşından sonra çocuğun ağırlığı ile bu bebek arabası pratik olmaktan çıkıp 1.6 dizel ve 1.8 benzinli motorla 2 ton luk peugeot 407 kullanma olayına dönüyor, hantallaşıyor. Hele birde memlekete giderken uçak otobüs vs kullanman gereken durumlar olur da Anne de biraz minyon ise fellik fellik baston araba aramaya başlıyorsunuz, bastona geçince bagajın önemi kalmıyor zaten.

    Şu an bizim yaşadığımız olayın özeti bu. 2016 da yaklaşık 2 k tl verip aldığımız bebek arabası streçli bir şekilde garajın derinliklerinde gün ışığı görmeden bekliyor.

    Yukarıda arkadaşlardan biri yazmış 3 kapılı araçta bebekli bir ailenin işini görebiliyor. Ben aynısını i20'm için söyleyebilirim.
    Bebek arabası almadı zaten soldan depo yüksek göğüs bi Şahin aldı arada yiğenimiz kendisi gezmeye çıkacak
    Alıntı mrbars Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İçinde yaşamak zorunda kalmasak, gayet komik ülke aslında.

  5. #24
    enesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Nisan.2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1,065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı K0213 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mükkemmel bir seçim, iyi günlerde kullan kardeşim ��
    Sen vagonu bi canlandır da buluşalım bir sohbet edelim


    Alıntı SekoLive Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeğende, arabada hayırlı olsun Enes

    Allah kaza bela vermesin.
    Sağ olasın Başkanım , Maltepe de kafe de yakalarsan çayı tatlıyı bana kitle hayırlı olsun diye boş geçme


    Alıntı fthdrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Güle güle kullan.
    Allah sağlıklı uzun ömürler nasip etsin.
    Sağ olasın Fatih'im Seko ya yazdığım sana da geçerli. Maltepe de yakaladınmı hemen çöküntü ol. SA AS künefe şekli


    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu günleri de mi görecektik Hayırlı uğurlu olsun Allah kızınızı sağlıkla kucağa aldığınız günleri nasip etsin kardoo

    Polo da 5x112 olsa keşke diyorum bir sürü jant var ya bulursun muhakkak bir şeyler

    Kazasız belasız inşallaah

    Sıra Sende artık yaşın geldi , helal süt emmiş , işinde gücünde adamsın , kumarın yok , sigaran yok

    Bekar kızlar ekleyin : LinkedIn.com/Y. Tarık Sevimli

    jant konusunda kararsızım hanım kullanacağı için konforu bozmak istemiyorum hiç . Şu an fısır fısır hele smart tan sonra aklımı kaybettim rahatlıktan )

    Alıntı aykutsafakyaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birgün hepiniz wagon süreceksiniz Hayırlı olsun tekrardan reisim
    Sağ ol canım senin de etkin çok vagon almamda. Sen de al bi vagon da rahatla tekrardan

    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Enes oncelikle tebrikler. Allah anali bBali buyutsun. ardindan arabada hayilri olsun. Gule gule kazasiz belasiz kullanin abi. Ama seni biliyorsam sen yine bi smart alirain ilerde

    Abi Sen hayırlı olsun deyip kaçamazsın , TR ye gelirken senden yükte hafif yer kaplamayan ricalarım olacak baştan söyliyeyim

    Smart bir daha alırmıyım , sanırım almam. Sizinki Cihan'da duruyormu be


    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vatana millete hayırlı bir evlat olması dileğiyle tebrik ederim

    Araç şahane güle güle kullanın

    Vatana millete hayırlı ve sağlıklı olsun gerisi gelir abi zaten. Vagon konusunda da senin vagonun yeri başkadır


    Alıntı ghent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen beni Cayenne’e yönelttin, eh bu güzel hareket karşılıksız kalamazdı. Bence ilk ben söyledim bu kasayı sana Zamanında peder alacaktı direkten dönmüş çok içimde kalmıştı bu kasa, sende binmek nasipmiş. Tekrar hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin. Güzel kızınızla aile boyu keyifli sürüşlerin (sürüşlerimiz) olur inşallah nasılsa her yere beraber gideriz bundan sonra xD

    Şu aracın içindeki lambaları oem yap bu arada yine söylüyorum
    Ben cayenne aldırarak hayatını s.tim haberin yok ) Sen söylediğinde bu kasa ya eski diyordum hatırlarsın . İçi o mavi ışıklı konsol Golf V döneminin klima ünitesi falan hala çok eski geliyor. Bunun içi güncel olduğu için ve bakımı geçmişi kmsi vs sebeplerinden aldım. Yoksa v40 a para biriktirmeye devamdı. Zaten ben 2 biriktiriyom fiyatlar 4 artıyor kedinin kuyruğu gibi hiç alamıcam sanırım Levorg V40 falan

    Alıntı driver_can Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kazasız belasız kullanın.Kızını da sağlıklı şekilde kucağınıza almak nasip olsun.Bizde eşimle bebeğimizi bekliyoruz bakalım şuanki aracımıza sığacak mı bebek arabası bugün düşündüğümüzü yakından görmeye gideceğiz

    Size de hayırlı olsun. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin size de.

    Ben artık sabırsızlanıyorum. Kavuşmak istiyorum bir an önce.

    Bizim arabanın lastiklerinden sebep girmiyor pek çok bagaja.


    Alıntı Slmcnsl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok iyi seçim enes , iyi günlerde kullan=)

    Sağolasın Salim. Yıllar oldu görüşmeyeli be. Kavacık devam mı. Özelden mesajlaşalım

    Alıntı tolga_kaan_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok güzel bir kasa, bence gönlünüzde sw almak varmış yoksa ben 3 kapı 2 farlı araçla kızım neredeyse 3 yaşına gelene kadar bindim ve bir sıkıntı yaşamadık.

    Bebek arabası da dışarıdan göründüğü gibi çok elzem bir ihtiyaç değil aslında, evladınızı kucağınıza aldığınızda bunu daha net anlayacaksınız

    Bu arada rabbim önce evladınızı sağlık sıhhatle doğmasını sonra da arabanıza kazasız belasız binmenizi nasip etsin.

    Bizimki aldığım en son arabaya "baba bunu değiştirme çok beğendim dedi" hoşuma gitti. 6 ayda 3 model değişince. Siz de benzer yorumlar duyacaksınız 4-5 sene içinde

    Alıntı Shirb13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle allah analı babalı büyütsün hocam, bebek arabasını tecrübeli bir baba olarak sana şu an alma derim. Yeni anne adayı eşlerimizin bu bebek arabası olayı tamamen heves oluyor ilk başta (sonuna kadar haklılar, bir itirazım yok) ama bu devasa bebek arabasını çocuk 1 yaşına gelene kadar dışarı doğru düzgün çıkmıyorsun çocuğa bir şey olur mantığı ile zira kullanamıyorsun. 1 - 2 yaş arası kullanılıyor, 2 yaşından sonra çocuğun ağırlığı ile bu bebek arabası pratik olmaktan çıkıp 1.6 dizel ve 1.8 benzinli motorla 2 ton luk peugeot 407 kullanma olayına dönüyor, hantallaşıyor. Hele birde memlekete giderken uçak otobüs vs kullanman gereken durumlar olur da Anne de biraz minyon ise fellik fellik baston araba aramaya başlıyorsunuz, bastona geçince bagajın önemi kalmıyor zaten.

    Şu an bizim yaşadığımız olayın özeti bu. 2016 da yaklaşık 2 k tl verip aldığımız bebek arabası streçli bir şekilde garajın derinliklerinde gün ışığı görmeden bekliyor.

    Yukarıda arkadaşlardan biri yazmış 3 kapılı araçta bebekli bir ailenin işini görebiliyor. Ben aynısını i20'm için söyleyebilirim.

    Abiler İkinize beraber cevap yazayım . Öncelikle Evlatlarınızın bahtı ömrü güzel olsun , sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.

    Bebek arabası işi de , bagaj işi de aslında benim detaycılığımdan ve takıntımdan.

    Hiç bebek arabası alamıcak durumda olsak kucağımızda büyümez miydi elbette büyürdü.

    Ama ilk evladımız araba bu olsun vs derken iş buralara geldi

    Ben sedan araba bakıyordum aslında D segment , ama passat ta sedan olunca km ler uzay. Temiz bulunca variant olsun bizim olsun oldu



    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah maşallah seneye bu zamanlar banada bakarız artık

    şunuda şuraya bırakıyım

    gallardo jantı severiz

    Balayından geldin araba soğumadı , otelin kredi kartı ekstresi gelmedi daha dur çocuğa vakit var )


    Alıntı GSİ CLUB Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle Allah analı babalı büyütsün abi Maşallah araç seçimide gayet mantıklı ve hoş olmuş kazasız belasız
    Teşekkürler Emir Çocuk konusunda darısı başına Araba konusunda da minik hızlı arabaların tadını çıkart.

    Alıntı akko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok iyi yaa
    Allah kaza bela vermesin..
    Alıntı delyyy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı uğurlu olsun.
    Vagon grubuna bekleriz
    Alıntı SkY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bebek için tebrik ederim.araba içinde hayırlı olsun kazasız belasız kullanın.
    Alıntı Erdem K. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel gözüküyor, maşallah
    aileler için sw araçlar çok uygunken, tercih edilmemesi gerçekten çok ilginç
    keyifli sürüşler, bence iyi ki sw almışım diyceksiniz ...
    Alıntı Gkn55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kız çocuğu başkadır, Allah tamamına erdirsin.

    ülkemizde sw genellikle binek tipi kullanılmadığı için 2. elde araçlar yorgun ve kmsi yüksek oluyor. bu konuda şansınız yaver gitmiş, aracınız çok temiz ve tok duruyor maşallah.
    Alıntı Ferhat_V Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah hayırlı olsun Enes..iyi günlerde kullan..aynı kasa sedan 1.8 t sini 6 ay kadar kullandım ve kullandığım en rahat ve seri araçlardan biriydi dsg nin değişmiş olması da iyi olmuş kafan rahat ediyordur şimdi...bebeğinizde hayırlı olsun ailenize mutlulukla gez dolaş ve büyüt

    Alıntı BaRaN_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok temiz duruyor, kazasız belasız sağlıkla kullanın.

    İyi Dilekler İçin Çok Teşekkürler , Allah isteyen herkese bebek sahibi olmayı ve dilediği aracı almayı nasip etsin

    Evladın daha 3 ay infazı var. Şubat sonu gibi yatarı biter tahliye olur inşallah

    Sw noktasında ülke olarak çok değişik insanlarız.

    Klasik " 2.eli yok satamazsın " kafasındaki arkadaşlardan birisi alma alma alma dedi. Dün gördü aracı. Çohiyiymiş amk böle bişey almak lazım diyor.

    Sen alma amk vagonlar bari düzgün kalsın ülkede dedim. Bozuldu
    Konu enesy tarafından (13.Kasım.2019 Saat 18:23 ) değiştirilmiştir.

  6. #25
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04.Kasım.2005
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-Bahçelievler
    Mesaj
    21,748
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Hayırlı olsun Enes kazasız belasız
    THP270

  7. #26
    Day Walker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Ekim.2008
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    7,646
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Wagon mafia grubuna hoş geldin
    Yolların Ustasıyım Modların Hastasıyım

  8. #27
    enesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Nisan.2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1,065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun Enes kazasız belasız
    Sağ olasın Özgür BABA Sen baba olacaksın diye 500 sattın alamadım kısmet olmadı. 3 ay sonra ben baba olacağım diye smart sattım

    Alıntı Day Walker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Wagon mafia grubuna hoş geldin
    Mafyalık yok abi , aile babasıyız biz

  9. #28
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04.Kasım.2005
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-Bahçelievler
    Mesaj
    21,748
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı enesy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sağ olasın Özgür BABA Sen baba olacaksın diye 500 sattın alamadım kısmet olmadı. 3 ay sonra ben baba olacağım diye smart sattım



    Mafyalık yok abi , aile babasıyız biz
    Guzel tesadüfü hakikaten Bebek de tekrar hayırlı olsun sağlıkla Sihhatle insallah
    THP270

  10. #29
    S.Özcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20.Haziran.2012
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah kazasız belasız, konu ismi telif yiyebilir

  11. #30
    MOVISTAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20.Nisan.2016
    Yaş
    23
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah analı babalı büyütsün Arabada hayırlı olsun Ufak tefek değişikliklerle zevkli bir araç olur düşüncesindeyim.
    Ne mutlu Türk'üm diyene !
    M.Kemal ATATÜRK
    1881-∞

  12. #31
    ahmet3425 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Temmuz.2009
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5,827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı evlat olsun insallah. guzel secim olmus bende ikizler dogdugunda cok istemistim bu tarz bi passat vagon ama eşime bi turlu sevdiremedim. hep içimde kaldı, Sonra gittim fiat 500 large aldım. baktım aşırı birsey yok bebekler cok kucuk bebek koltuguna oturtamıyorsun bile 1 adet bebek arabası ve bir sırt cantası ihtiyac malzemesi ile her iş çözülüyordu. Sonra fiatı satıp polo gti aldım 1 yıl kadar ikiz bebeklerle polo gti kullandım buyumeye baslayınca arkadan ayakları ile koltugu itekliyorladı sıgamıyorduk artık satmak zorunda kaldım. bir yere kadar arac kucuk de olsa idare ediliyor o yuzden ilk etapta port bagaja cok ihtiyacınız olacagını sanmıyorum.

    kazasız belasız gule gule kullanın.
    Polo gti 2.43.85 best
    Octavia vRS 2.38.40 best
    Polo gti 56.8 best ''korfez''
    Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
    SOY TÜRKİYE

  13. #32
    enesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Nisan.2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1,065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı S.Özcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah kazasız belasız, konu ismi telif yiyebilir
    Anladın Sen Hediyen için de teşekkür ederim bi ara gelip alayım onları

    Alıntı MOVISTAR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah analı babalı büyütsün Arabada hayırlı olsun Ufak tefek değişikliklerle zevkli bir araç olur düşüncesindeyim.

    Amin İnşallah. Pek değişiklik yapma planım yok ama göçükleri var onlar düzeltilip bir detailing yapılır. Bir kardeşim araba hediyesi olarak Highline Bi-Xenon far verdi takım onların beyni kodlaması vs yaptırır onları takarım başka da dokunmam sanırım.


    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı evlat olsun insallah. guzel secim olmus bende ikizler dogdugunda cok istemistim bu tarz bi passat vagon ama eşime bi turlu sevdiremedim. hep içimde kaldı, Sonra gittim fiat 500 large aldım. baktım aşırı birsey yok bebekler cok kucuk bebek koltuguna oturtamıyorsun bile 1 adet bebek arabası ve bir sırt cantası ihtiyac malzemesi ile her iş çözülüyordu. Sonra fiatı satıp polo gti aldım 1 yıl kadar ikiz bebeklerle polo gti kullandım buyumeye baslayınca arkadan ayakları ile koltugu itekliyorladı sıgamıyorduk artık satmak zorunda kaldım. bir yere kadar arac kucuk de olsa idare ediliyor o yuzden ilk etapta port bagaja cok ihtiyacınız olacagını sanmıyorum.

    kazasız belasız gule gule kullanın.

    İkizlerin Ömrü uzun bahtı güzel olsun inşallah.

    Port bagaj ihtiyaç değil biraz görsellik bizim için , daha doğrusu işlevsel modifiye

  14. #33
    [RaCeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22.Şubat.2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye/İSTANBUL
    Mesaj
    2,141
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Kafamızı miktin bize teşekkür yok mu la enüşte
    Alıntı JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
    ALLAHINI SEVEN DEFANSA GELSİN

  15. #34
    Aykut106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16.Ekim.2009
    Şehir
    Artvin-Istanbul
    Mesaj
    917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı [RaCeR] Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kafamızı miktin bize teşekkür yok mu la enüşte
    iyi dedin, bnde bir acıklama bekliyorum!!!
    T r u t h i n e n g i n e e r i n g

  16. #35
    S.Özcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20.Haziran.2012
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı enesy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladın Sen Hediyen için de teşekkür ederim bi ara gelip alayım onları
    plastikçiye satarlar falan, biran önce al bence

  17. #36
    enesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Nisan.2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1,065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı [RaCeR] Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kafamızı miktin bize teşekkür yok mu la enüşte
    Enüştesi öncelikle senin kafanı daha sikmedim Sadece çizikleri nasıl hallederiz diye danıştım. Fırtına öncesi sessizlik bu daha büyük şeyler olucak )

    Daha sana çok etiketleyip teşekkür edicem muayene lastik vs işler bitsin önce

    Alıntı Aykut106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyi dedin, bnde bir acıklama bekliyorum!!!
    Normalde araba alırken sensiz gitmem ama bu ara beni boşladın yok sana teşekkür (

    Senin yüzünden son iki arabamı hanımımlan gidip aldım. Seninle araba bakmaya gidip mutlu olabilirdik aptal çocuk ((

    Alıntı S.Özcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    plastikçiye satarlar falan, biran önce al bence
    Gelcem gelçem haftasonu uğrarım sen malları hazırla

  18. #37
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13.Ağustos.2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    987
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hikayelerimiz çok benzer olmuş, biz de bizim kızın ilk haberini aldığımızda bundan 3 sene önce Focus'un bagajına sığamama durumu ile karşı karşıya kalıp ilk b7 station 1.4 tsi passatımızı almıştık Sonrasında artan günlük mesafeler sebebiyle 1.6tdi olanına geçmiştik. Keyifli arabadır özellikle yaz tatiline çıkarken daha da keyifli olacak Güle güle binin, ufaklığı da güle güle büyütün.
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

  19. #38
    207_TR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27.Ekim.2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    1,144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aramıza hoş geldin diyorum

    Konu 207_TR tarafından (20.Kasım.2019 Saat 21:39 ) değiştirilmiştir.
    _____________Driving Performance__________________
    Tuğbay IŞIKLAR

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •