Maşallah cihan, golf 5 e ısındım sayende, kazasız belasız kullan.
Ön tampon neden taş izi oldu, tünel mi yapıyorsun yoksa :p
Printable View
Maşallah cihan, golf 5 e ısındım sayende, kazasız belasız kullan.
Ön tampon neden taş izi oldu, tünel mi yapıyorsun yoksa :p
çok iyi müdahaleler, frenler konusundaki takviye için de tebrikler. fren gerçekten çok önemli.
güzel günlerde kullan
Maşallah Cihancım güle güle kullan :)
Çok yerinde ve nokta atışı dokunuşlar yapmışsın keyifli gazlamalar :)
Çok güzel geliştirmeler yapmışsınız, araba da zaten belli ki çok temiz.
Maşallah, keyifli gazlamalar.
araçta herşey 10 numara 5 yıldız ama tek bir eleştirim var o kaliperlerin rengi neden pembe :P :P :P :D şaka bi yana maşallah RS AMG ve türevi bir çok aracı gevşetici olarak ankara sokaklarında cihAN gti
Maşallah şöyle yerinde dokunuşlar olunca cidden keyif alıyorum saçma sapan dokunuşlar olmayınca bu işi hala hakkıyla yapabilen insanlar hala varmış diyorum.
Allah kaza bela vermesin evladiyelik binmek nasip olur inşallah.
şaşmazda görüyorum sürekli, canlıda fotolardan çok daha güzel :) maşallah her şeyiyle mükemmel görünüyor, allah kaza bela vermesin.
maşallah kardeşim tam yerinde nokta atışlar yapmıssın allah kazasız belazsız kullanmayı nasip etsin:)
sağol kanka :)
Teşekkürler :)
Sağol alper abi teşekkür ederim :)
Teşekkürler hocam
Teşekkürler :)
teşekkürler , aynen oralardan frenlere hortum ile soğutma yapacağım üst hızlarda ani frenlemeler için daha iyi olacağını düşünüyorum
kankacım teşekkür ederim , fren hissiyatında değişim oldu , fakat taktıktan sonra vagcom dan bir kodlama değiştiriyorsun. pedal hissiyatı orjinal hale geliyor.
:D:D Abicim teşekkür ederim
sağol kanka , Turbosu benden büyük 2 tane araba ile denedim hep onlar taş attı :D :D
Teşekkür ediyorum :)
Koray abi teşekkürler iyi dileklerin için :)
Teşekkürler , elimizden geldiğince temiz tutmaya çalışıyoruz :)
pembe deme dur :D sağol hacı teşekkür ederim rs6 videosunu buraya atayım bari gti +10k :hahaha:
Teşekkür ederim , Allahtan bir mani gelmezse satmayı düşünmüyorum uzunca bir süre benle artık :)
Teşekkürler :) Şaşmaz evimiz :D
abdullah abi teşekkür ediyorum :)
Cihan ciddi anlamda otomobil bilgisi ve tecrübesi olan bir kardeşimizdir.
Maşallah Gti çok güzel oldu:icon_tup::icon_tup:
Maşallah mk5 GTI grubundan da takip ediyoruz.. Harike güncellemeler :)
hayırlı olsun Cihan,
çok yerinde güzel değişimler olmuş,
fren upgrade işleri en güzeli ,herkes gitmek için yatırım yapıyor ama durmak çok daha kıymetli ses felan yapıyor mu peki?
Çok güzel bir araca güzel eklemeler olmuş. Ama şunu çok merak ettim. Ana fren merkezi değişmeden pedal hissiyatı nasıl düzeldi kodlama ile acaba. ABS/ESP pompası nasıl birşey yaptıda pedal hissiyatı değişti merak ettim. Hangi özellik o biliyor musunuz bir araştırayım.
abi vagcom dan kodlama ile yapılıyor , fren pedalındaki hissiyat değişiyor. mesela kodlama yapmadan önce ufak dokunmalarda fazla frenleme yapıyordu. şuan pedal hissiyatı orjinal frenmiş gibi. vag grubu araçlar haricinde olacagını zannetmiyorum.
Abs Brakes > Adaptation 10 > Kanal 9 > Stored value , 0 center , 1 small , 2 large .
orjinal değeri 0 , ben 1 yaptım. mesela 18z 350mm disk ile kullanan bi tanıdığım 1 i beğenmemiş 2 daha iyi oldu demişti.
Hayırlı olsun güle güle kullanın konunun devamını iple çekiyorum
maşallah nazar değmesin.golf gti serisinde kasa olarak çok beğeniyorum.
uygulamalar ve fren upgrade çok yerinde olmuş.
Maşallah cihan, çok güzel araban. Güle güle kullan :)
Uuu maşallah yine Sahibinden - Vasıta - Otomobil - Volkswagen - Golf - 2.0 - GTi yaptıracak arabalardan.
Allah kaza bela vermesin. Frenler muhteşem olmuş.
kocaman maşallah , keyifli sürüşler ...
Maşallah çok kaliteli dokunuşlar. Güle güle kullanın nazar değmesin.
Anıldan beri severek izlediğim araba. Maşallah daha iyi yerlere geleceği kesin.
Rahat durmuycan gibi :D
Bi bindirmedin amk.
Çiçek gibi olmuş. Çok beğendim kazasız belasız
hayırlı olsun kazasız belasız kullanın.yapılan herşey çok güzel olmuş
Maşallah. Allah kaza bela vermesin.
Masallah cok guzel ve yerinde dokunuslar olmus bayildim
Allah kaza bela yuzu gostermesin. Keyifli surusler
Golf GTI'da standart ana merkeze 18Z taktığınızda pedal yumuşayacaktır çünkü 18Z piston alanı çok büyük geliyor, buna ek olarak 17Z pistonları 18Z'den de daha büyük. O yüzden arabayı 17Z ile ana merkezi uyumlu hale getirmek için TT RS ana merkezi takmanı öneririm, şu anki durumda fren pedalı sünger gibi dibe kadar dayanıyordur benim tahminim.
Kaliper Piston Alanı:
Standart Golf GTI 54mm: 2290
17Z: 3060
18Z: 2749
Para çokomel eğrisi araba olsa bu olurdu sanırım :)
Maşallah kazasız belasız.
evet ttrs merkezi gördüm , fakat pist kasmıyorsan pek gerek yok demişti Golf Gtı ile piste giren bir Tanıdıgım. bu arada dibe dayanma ile ilgili normal kullanımda herhangi bir problem yaşamadım , fakat birkez 270-280 gibi ani frenleme yapmam gerektiğinde dediğiniz gibi yumuşayıp aşağı doğru gitti pedal 270 den - 120 lere düştüğümde.
Bu problemi de Fren hidroliği olarak düşünmüştüm. Çünkü Standart dot 4 hidrolik koydum. Ate typ200 hidrolik aldım fakat , bunca yıl fren hidroliği hiç değişmemiş. standart hidrolik koyup bir sure kullanmak istedim sistemi temizlesin diye. yakın zamanda ate Typ200 ile değiştireceğim hidrolikleri.
Teşekkürler :) güncellemeler oldukta paylaşacağım inşallah
Teşekkürler :)
sağol kanka :)
hahah :D Teşekkür ederim , Fiyatlar malesef her arabada olduğu gibi arttı.
Teşekkürler :)
Amin , Teşekkürler :)
sağol hacı :D Elimizden geldiğince birşeyler yapıyoruz bakalım :D
abiiii olurm öyle şey bincez gazlicaz :D
Teşekkürler :)
Teşekkür ederim :)
Eyvallah arif sağol :)
Amin abi , Allah kimseye kaza bela göstermesin. Teşekkür ederim
Teşekkürler :)
maşALLAH hocam herşey yerli yerinde kazasız belasız sürüşler.
Kardeşim kocaman maşallah, kazasız belasız bol basınçlı bin inşallah :D
Siteyşın audiyle videonu koysana :hehe:
Son güncellemeden sonra yer yer küçük ama etkili yeryer kocaman değişiklikler oldu :D
Egzoz ile başlayalım, Ankarada yaşayanlar bilir polis amcalar çok yoruyorlar bir süredir. O yüzden egzoz son kısmı ile ilgili bir değişiklik yaptım.
Dıştan tamamen orjinal görünümlü bir son susturucu fakat girişi 76mm ve içeride 2x51 e dönüp çıkışıda 2x51mm olarak yeniden tasarladık içi elyaflı olarak , seside bayağı kesti. Bu Sırada Eskiyip kırılan spiralimiz , downpipe ın kaçıran alt bağlantı vband ı ve egt sensörümüz değişti.
https://live.staticflickr.com/65535/...ca4dec22_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...8379ee25_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...f79d0bbd_z.jpg
Yüksek hızlarda fren pedalı dibe gitme problemini TT RS Fren merkezi takarak çözümledik. Bu sırada Usp Arka çelik fren hortumlarını taktırdım ve fren hidroliğini önceden almış olduğum Ate Typ200 fren hidroliği ile değiştirdik.
https://live.staticflickr.com/65535/...29c20099_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...0b371eb5_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...f0aec0f7_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...59e8e28e_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...ee9ef924_z.jpg
Araya ufak bir arka benzin pompası serpiştirelim :D Leon cupra arka benzin pompası
https://live.staticflickr.com/65535/...9625c73c_c.jpg
Sıra aracın motor setupının tek eksiği olan İntercooler a geldi. Üstündeki intercooler Golf R intercoolerı idi ama yüksek basınçlarda yetmemeye başlamıştı.
Tercihimi Front mount tip intercoolerdan yana kullandım. Bu yüzden Mishimoto J Line intercoolerı aldım. Siyah renk almak istiyordum fakat gri denk geldiği için gri almak zorunda kaldım.
intercooler Front mount olacağı için orjinal panel intercoolerın araç üzerinde durmasının bir mantığı yoktu , hemde su radyatörüne giden havayı engelleyecekti.
intercooler , su ve klima radyatörünü tutup panele bağlandığı için direk söktüğümüz zaman su ve klima radyatörüo boşta kalıyordu.
O yüzden Creation motorsporttan intercooler delete parçasını aldım.
Var olan intercooler borularımız aluminyum du. Yeni yapılacak olan borularıda aluminyumdan devam ettik. aluminyum dirsekler kullanarak boru hattını yaptım. Fotoğrafların bazıları hesap makinesi çekimi kusura bakmayın :D
https://live.staticflickr.com/65535/...a2d7beb7_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...4db713dd_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...1abe91a5_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...bb4b11c6_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...57fec63d_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...64c01583_z.jpg
https://live.staticflickr.com/65535/...47d0984f_z.jpg
bu sırada Aem Methanol kitimizin Nozzleını yeni tip V3 Nozzle ile değiştirdim
https://live.staticflickr.com/65535/...e7957ec7_c.jpg
Aem EGT nin yanına yine aynı renk kadranımız ile uyumlu AEM H20 taktım , Methanolün işediği cc yi gösteriyor. ( egt saatimizde çalışıyor artık :D )
https://live.staticflickr.com/65535/...f7462002_c.jpg
GTI anahtarlığımız :D
https://live.staticflickr.com/65535/...73a05234_c.jpg
Son olarak , yine polis amcalarımız için :D MK5 R32 nin hava filtre kutusunu buldum , sessiz , işlevsel ve orjinal görünümlü bir filtre sistemi olacağını düşünüyorum.
https://live.staticflickr.com/65535/...32228f50_z.jpg
r32erde akü bagajda olduğu için filtre kutusu bayağı büyük , kutuyu takabilmem için akü yü arkaya taşımam gerek. bunun için hırdavatçılarda satılan akü kabloları yerine , çıkmacılardan orjinalden aküsü bagajda olan bir arabanin akü tesisatını alacağım , arka tarafa akü için mdf den bir kutu gibi birşey yapacağım.
Bir sonraki postta takılmış resimlerini paylaşırım
Ben konuyu atlamışım, zaten çok güzel olan bir aracı, çok iyi eklentilerle yeni bir seviyeye getirmişsin kardeşim maşallah sende yapıyorsun bu işi :)
maşallahı var aracınızın,
çok sevdiğim bir kasa bende fiyatlar uçmadan önce gt alırım diyordum hayal olarak kalmaya devam...