Araç, Jantlar , her şeyi ile çok güzel duruyor. Ebat olarak arkaların bence 245 40 17 olması gerekiyor. Bana kızanlar olabilir ama ön cam dahil %50 film olursa aracın parlaklığı biraz daha ortaya çıkar. Kazasız belasız binin inşallah
Printable View
Araç, Jantlar , her şeyi ile çok güzel duruyor. Ebat olarak arkaların bence 245 40 17 olması gerekiyor. Bana kızanlar olabilir ama ön cam dahil %50 film olursa aracın parlaklığı biraz daha ortaya çıkar. Kazasız belasız binin inşallah
uzun bekleyiş sonunda ingiltere'den sipariş verdiğim çelik fren hortumlarım geldi, ve aracı bakım için ustama teslim ettim. muhtemelen diskleri de biraz büyüteceğiz gerçekten iyi bir fren performansı almak için
tüm sıvılar, bujiler, filtreler değişip gergiler takılacak, kafa ayarı yapılacak. sürpriz çıkmazsa önümüzdeki hafta keyifle binilecek günler gelecek :)
https://i.hizliresim.com/uinaf2.jpg
küçük bi teaser yapayım :)
https://i.hizliresim.com/xNsZbc.jpg
Maşallah, paralar paralar bozulmasın aralar ;)
böyle konuları gördükçe imreniyorum. ama cesaret edemiyorum ağır gelir bünyeme diye kazasız belasız güzel günlerde kullanın çok güzel aracınız
Bakım sürecini sonunda tamamladık, aklımdaki birçok parçayı yenileme şansım oldu. parçalar korkutucu seviyede değilmiş, fiyatları ve bulunması tahminimden kolay oldu.
bu süreçte tüm sıvı bakımları, bujiler, sensörler, K&N kutu içi filtre, motor/şanzuman kulakları, kayışlar, gergiler, tüm salıncak burçları rotlar vs. değişti. Diferasnsiyel açıldı kilit bakımı yapıldı. Yakıt hortumunda yaşa bağlı yıpranma vardı onu değiştirdik.
Fren kaliperi bakımını yaptık, disk ve balataları sıfırladık. Çelik fren hortumu ile hissiyatı kuvvetlendirdik. istediğimiz seti toparlayamadığımız için henüz büyütme işlemini tamamlamadık ama sürpriz bir seti yavaş yavaş toparlıyorum :)
Egsozu kontrol ettiğimizde headers itibariyle çift boru gidip orta susturucuda birleşiyordu ve oksijen sensörü yalnızca bir boruya bağlıydı yani 3 silindir okuyormuş sadece :) o yüzden hem yakıt yüksek hem de ara ara aptallaşmalar vardı. orta susturucuyu iptal ederek X pipe yaptık ve sensörü X pipe'ın ortasına bağladık. şu an gayet sağlıklı, hem gidişine hem de yakıt tüketimine ciddi katkı sağladı tüm yapılanlar.
pazar günü weekend_drive ekibi ile birlikte keyifli bir rota yaptık, aracın gidişi ve performansı yüzümüzü güldürdü gerçekten, emeklerin karşılığını almak sevindirdi.
https://i.hizliresim.com/qeQRaG.jpg
https://i.hizliresim.com/mOEsgz.jpg
https://i.hizliresim.com/7f6sa0.jpg
https://i.hizliresim.com/Uu5r5j.jpg
https://i.hizliresim.com/tUtjVZ.jpg
e34 her zaman hayallerimi süsleyen bir araç olmuştur ve sizin aracınızda tam anlamıyla bir rüyanın beden bulmuş hali diyebilirim.
son Fotoğrafın çekildiği araç 350Z galiba :D
üstü ayrı, altı ayrı güzel maşallah. kesenize bereket :)
Hayırlı olsun. Çok güzel denk gelmiş. Kazasız belasız.
Bu arabayı satsan gaza gelip 2. araba olarak alma ihtimalim çok yüksek. O kadar beğendim son halini. (koltukları hariç :D) Emeğine sağlık kazasız belasız.
Masallah kazasiz belasiz.
konudan sonra ilanlara baktım, sizinki kadar diri yok desek yeridir, maşallah
Fotolardaki mavi, sahibindende satılık 2015 swift sport mu :)
Çok merak ettiğim bir araçtı ilk çıktığı sene, garip bir sempatim var hala
çok tşkler, evet 350Z Cabrio araç
çok teşekkürler :) koltuklar benim de %100 içime sinmiş durumda değil ama önceliğim yürüyen olduğu için henüz koltuklara sıra gelmedi. lastiklerimi sipariş verdim şimdi onları değiştireceğim, kış içerisinde de sıra koltuklara gelir sanırım :)
çok sağolun teşekkürler
ta kendisi, tam bir cep herkülü gerçekten. şaşılacak bir performansı var
arka koltuk kumaşlarında anlam veremediğim lekeler vardı ve alcantra olduğu için dokunmaya çekiniyordum, bugün gözü karartıp buharla ısıtarak nemli bez ve leke çözücü ile daldım, lekeler çok büyük ölçüde kayboldu ve koltuklar temizlendi
kurudukça eski haline gelecektir diye ümit ediyorum :)
https://i.hizliresim.com/JOD0nY.jpg
https://i.hizliresim.com/rViqgT.jpg
https://i.hizliresim.com/ZTBEQO.jpg
https://i.hizliresim.com/9mu1NJ.jpg
sıra lastiklere geldi, ne yazık ki ülkemizde her şeyin fiyatı uçtuğu gibi lastiklerin de fiyatı uçmuş durumda o yüzden gönülden geçenlere ulaşmak zor. daha önce bi kaç araçta deneyimlediğim F/P oranını beğendiğim marka olan Nankang'ta karar kıldım NS20 serisinden satın aldım.
Maslak Hunter'da tüm işlemleri ve Koni'lerin ayarlarını tamamladık. trafikte dönerken çok test etme şansım olmadı ama yeni lastikler ile konfor arttı, koni ayarı sonrası da salınım azalmış gibi.
https://i.hizliresim.com/cVMZxW.jpg
https://i.hizliresim.com/wWUng6.jpg
https://i.hizliresim.com/MZxG6i.jpg
Ya şu jantları bu halde bi F20ye takmak istiyorum ne olacak ne çıkacak dünyada örneği yok :)
Sevap işlemek istermisiniz :) ? Muhtemelen Et değerlerinden dolayı taksici ofseti olur ama.
29 Ekim boşluğunu fırsat bilerek ve çok yakın bir abimin de gazıyla kafa ayarına niyetlendik, açık duran tampon ve çizgisi kayık kaput çamurluk için kolları sıvadık. çamurluk ve kaputta çok başarılı sonuçlar aldık ama tamponu istediğimiz gibi toparlayamadık.
tamponu söktüğümde kenardaki braketlerin sağda olanı kırıktı, tamponun açık durma sebebi oymuş. sadece braketi değiştirip topladık ama sanki tampona gelen geçme ayakları da değiştirmek gerekiyor. o gün çok yorulduğumuz için bıraktık, parçaları toparlayıp tekrar bi sökeceğim tamponu
https://i.hizliresim.com/2yjJm5.jpg
https://i.hizliresim.com/r8Ew5c.jpg
cuma günü yağmurla beraber yollara vurdum kendimi, Riva Anadolu Feneri ve Poyraz yapıp tekrar geri döndüm, çok yağmur vardı yollar boştu keyifli sakin bir yolculuk oldu
https://i.hizliresim.com/Day7xI.jpg
https://i.hizliresim.com/ltvWWt.jpg
https://i.hizliresim.com/S1oBTX.jpg
Maşallah çok aşırı diri duruyor. Emeğinize sağlık. Güzel günlerde ağız tadıyla kullanın inşallah.
Kazasız belasız.