Bizde izlemek istiyoruz artık :)
Maşallah çok güzel olmuş..Özellikle değerler çok iyi.
Printable View
Yazılım güncellenecek inşallah, ama bir şey karar verilmiş değil.
ben safc önerdim aslında, bi wideband alıp log tutup ayar yapmak lazım...
Maaşallah . Değerler enfes . Tadını çıkartın ;)
maaşallah kardeşimin arabasına.ilk yazılım atıldığında kullanmıştım o hali bile keyifliydi.şimdi arada çok fark vardır.emeklerinin karışılığını alıosun.zaman herşeyin ilacı :)
ankaraya yolculuğa az kaldı sabret :)
hıım sleeper... :) Erhancım 1,4ken fenaydı 1,6 hali baya can yakar gibi maşAllah çok güzel duruyor kazasız belasız olsun... :)
ben krank vs bunları 1.4 ü 1.6 yapmak için kullandım, 1.6 8v de bunların bir faydası olmaz zaten subap yuvaları uymaz bir de sıkıştırman düşer büyük ihtimal, 8v pistonları daha yüksek sıkıştırmalı olması lazım. İstanbulda kim neye ne kadar ister hiç bir fikrim yok , bence sadece port polish için üst kapağı sökmekle uğraşma derim, 1.6 yaptıktan sonra özellikle 4 ve 5 .vitesler de hızlanma baya iyileşti, tork arttı ama uygun yazılımla çok daha güzel sonuçlar alınıcağı kesin, dbilas ın itb uygulaması vardı 8v e direk kit olarak var mı bilmiyorum, ölçüleri verip sormak lazım. Sende biliyorsundur ki bu araçların parçalarını bulmak çok zor malesef burda , yada yapılmış uygulamarı örnek almak vs ...
GT şanzıman çok kısa olur oranlar 8v için, takması da biraz zahmetli, en az 7300-7500 gibi devirlerde vites değiştirmek lazım tam olarak faydalanmak için ... 16v yada 1.0 hacimlilerin son dişlisini bulursan takabilirsin.
selam bahadır saol, evet o zamanlar bunlar yoktu :)
aynı marka model araçların arasında bile performans bakımından oldukça farklar oluyor, bu forumaki videolardan da belli , ama niye chipli 106 mesela eğer bir kıstas olarak almak gerekiyorsa benim aldığım güçlerdeki 106 lar kadar gitmemesi için bir neden yok, ek olarak stock 106 lardan çok daha kısa vites oranları var , ağırlık olarakta koltukları vs çıkardığım zaman 920kg gibi bir ağırlığı var . :)
güncelleniyor ancak gelen cevap log tutulmadan güncellenemeyeceği yönünde.
devir kesiciyi ileri almadan pek bi anlamı yok.:confused:
maşallah hem görüntü hem güç olarak başarılı bir araç olmuş Allah kaza bela vermesin
Teşekkür ediyorum herkese yorumlar için , Allah kimseye kaza bela vermesin .
sana tavsiyem marka chiplere yönelme, bu konuda acı tecrübelerim yeterince var, bir tunere git, dyno üzerinde yazılımı değiştirsin, herşey öncesi ve sonrası olarak dyno kağıtlarında şeffaf olarak görülür, ya da piggy back ile dyno ya da yolda o iş yapılsın, böylece sonra belki sende oynarsın....
bana önerin ne olur? son dişli demişsin, artısı nedir? piston bulsam işe yarar mı tek başına? bende 1.8 mi yapmam lazım :) ben mod olayında resmen durdum artık, herkes turbo diyor sc diyor, atmosferikten senin gibi gitmek istiyordum aslında ...
son dişli takmak için şuan kullandığın devir bandına bakmak lazım, 8v ler torkla yürüyor o yüzden oranları kısaltmanın pek faydası olmaz, dediğim gibi yüksek devirler çevirmek lazım, normalde 5 binden sonra kesilmeye başlıyor nefesi senin araç şimdi biraz daha yüksek devir çeviriyordur diye düşünüyorum, 6000-6500 için 3.875 16v son dişli, 7000-7500 4.26 1.0 nin son dişlisi uygun olabilir, hesaplamak lazım her vitesi , yüksek devirleri dolu dolu çeviriyorsa iyi olabilir ..
dbilas AEE http://i86.photobucket.com/albums/k9...landbodies.jpg
hacim olarakta sınır 1675cc ile 78.10mm piston ile, sorg motorsport da var temin nasıl edilir fikrim yok .
sağol bilgilendirdin, ne yazık ki almancam yok, bir ara her tuşa basıcam sitelerinde :)
maşallah çok başarılı
çok beğendim
çok beğendim walla 1.6sı olsa bu kdar güç alınamazdı sanırım....
emeğinize sağlık başarılı çalışma maşallah.
Maşallah... Sadeliğin asaleti... Gördüğüm en yakışıklı polo