bir güncel daha olsun :)
https://i.hizliresim.com/bp09kvq.JPG
Printable View
bir güncel daha olsun :)
https://i.hizliresim.com/bp09kvq.JPG
Massallah massallahhh, daha hizlisi yok sanirim. Kesin video bekliyoruz
gel vatandaş güncele gel :) sonuncuyu atmayı unutmusum :D bu ölçümde asfalt güzeldi ama + eğimdi nasip artık :) altı üstü 1.4 tjet dedik nerelere geldik.
https://i.hizliresim.com/mfe65up.JPEG
evet baya olmuş buraya mesaj atmayalı. en son bir rekora imza atmıştık. Bunu TR de başarmak haklı bir gurur olduğunu düşünüyorum ama kaşıntımız geçmedi tabiiki :D
turbo değişti emme değişti ve dün akşam Mustafa Birsesli abimle birlikte haritayı birazcık kurcaladık ve son durum aşağıdadır. Hala limitte değiliz ama şimdilik yeterli diye düşünüyorum zaten araç fazlalığından dolayı satılık şuanda.
G25-660 Turbo ile 2.5 bar basınç yakıt E55 ve Bosphorus Wmi mevcut.
https://i.hizliresim.com/322k4y3.jpg
Çok iyi maşallah kesenize bereket.
Süre alcak mısınız
harika gerçekten.
Kasımda yaptığınız sürelerde sizce gücünüz kaçtı tahminen? bu yeni güç ile süre aldınız mı?
506 dyno vardı o zaman birde debriyaj bronzdu. Şimdi güç daha fazla debriyaj twinplate bakalım niyetim var yeni süre almaya fırsat bulursam.
İnanılmaz değerler, gerçekten maşallah
Akıllarda tek soru, nasıl tutunuyorsun üstad :D
Çoğu zaman tutunamıyor
Maşallah, emeği geçen herkesin eline sağlık çok güzel güçler.
Süresini herkes heyecanla bekliyor galiba :D
G serisi turbolar için 2 bar üzeri sıkıntı, turbo infilak ediyor diye bir söylenti duymuştum. Bu gibi durumların önüne geçmek için speed sensor bağlamak şart diyorlardı. Siz speed sensor bağladınız mı? Bu konuyu araştırmış mıydınız?
Kendi Clio RS turbomda Garrett G25-550 var fakat ben maksimum 1.5 basıyorum o yüzden çok önemsemedim bunu. Sizin basınçlarda problem çıkar mı dayanır mı merak ettim.