Abi o fotoyu atamadım buraya :D ama dur siyah bant çekip atayım hahaha :D
Printable View
Megane APP Plaka nokta atışı oldu bence. Bende sizin gibi bir konu açtım e36 üzerine tabi yaptığım işlemlerin size yaklaşması imkansız, instagramda da görüşmüştük :)
Ha evet hatırladım şimdi, tamam üyelik konusu olmuştu. Vallahi inan yaptığım işlerin abartılacak bir yanı yok, sadece yapmayı seviyoruz. Araştırmayı seviyoruz. Şartlar el verdikçe maddi imkanları kendi hobimiz ve keyfimiz için tüketiyoruz. Garaja ıvır zıvır aletler alıyoruz, onlar sayesinde bir şeyler meydana getiriyoruz.
Tamamen olay keyif başka bir şey değil. Araya 1 tane ticari kaygı ile aldığımız 107 sıkıştı, o da sağolsun bizim için cabrio ya giden yolu yarıladı :)
Olay tamamen "kafam rahat olsun, yaptığım arabaya bineyim"
Ben daha arabayı alırken off bunu ne söker takarım heyecanı ile alıyorum, yani öyle alıyormuşum ama bunu kendime çok geç itiraf ettim.
Yıllarca sokakta yaptım ettim ama bir yere kadar. DIY işi için beceri + ekipman lazım. Sokakta olmuyor o iş.
SLK nın iç tirimler için kullandığım malzemeler,
Epoksi yapıştırıcı | plastik çelik kaynak | plastik telli kaynak | file tampon onarım teli | dremel ucu zımpara | matkap ucuna takılan aşındırıcı uçlar | sonra kullanacaklarım
macun | astar | boya | vernik.
Klima paneli karbon kısımlar için daha bu gün karbon sulu transfer malzemeleri aldım aktivatör ve transfer kağıdı.
E bunu trasnfer etmek için suyu 30-32 derece arası tutmak lazım onun için daldırma tip su ısıtıcı, suyun sıcaklığı ölçmek için pastane tipi sıcaklık ölçer aldım.
Yani bu işe gönül veriyorsan yapılacak ilk iş kapalı mekan sonra bol ekipman. Dileyen herkese nasip olsun diyelim
Rs ile ilgili bir ik şey paylaşayım.
Şöyle bir kare çektim hoşuma gitti.
https://blogger.googleusercontent.co....44%20(3).jpeg
RS in boost ve afr göstergesi sol cam direğinin dibinde. Burada hem görsel olarak sevmiyorum hem de yazın güneşte kalıp gereksiz ısınıyorlar.
Onları direksiyon arkasına almak için bir çizim yapmıştım. Solid in S sini bilmez iken biraz video biraz kurcalama derken şunu çizebilecek kıvama geldim.
Ben çizdim ama makina basamadı, filament kırılmış bir geldim yarım kalmış. Canım sıkıldı. Olsun du araba üzerinde deneyecek kadar olmuştu.
https://blogger.googleusercontent.co....44%20(2).jpeg
https://blogger.googleusercontent.co...021.23.44.jpeg
https://blogger.googleusercontent.co....43%20(1).jpeg
Zaten deneme baskısıydı (11 saat neyi denediysem) boost gösterge çapı 67.5 mm afr saati 60 mm. Bastığım her türlü olmayacakmıştı.
Ama renault sport yazısı güzel olmuş sanki :)
https://blogger.googleusercontent.co....44%20(2).jpeg
Baktım çizim işini sevdim, çöktüm pc ye 30 dk gibi bir süre de (süre benim açımdan önemli ne kadar gelişiyorum onu ölçüyorum) şunu çizmişim.
https://blogger.googleusercontent.co...3%B6sterge.JPG
https://blogger.googleusercontent.co...021.23.43.jpeg
4.5 saat gibi bir basım süresi var. Göstergeleri söktüm, basımı bitsin bakalım göstergeleri takınca nasıl duracak.
Şimdi Zabıtayı arayıp tutturuyorum zaptı :D
gauge'leri ozellikle ortada olsun istemiyorsan, direksiyon kolonunun koselerine yerlestirmen sanki arabanin gosterge panelini daha az kapatir gibi
Mevcutta sol direk dibinde 2 si de. Ayrı ayrı duruyorlar. Gösterge önünde istememin sebebi hem tek parça içinde duracaklar. Hem de ön camdan gelen güneş malzemeyi çok ısıtıyor.
AFR göstergesinde digit kaybı oldu, ben sıcağa bağlıyorum. Sürücü görüşüyle kamera görüşü farklı. Gösterge eve kapanıyor ama kameradaki kadar değil.
Kadranın gerekli yerlerini net görebiliyorum.
instagram'da dogru gorduysem parcayi bastin bile, memnun degilsen veya daha sonrasi icin deneme yapmak istersen diye demeye calistigim seyin iki adet ornek gorselini asagiya birakiyorum :)
https://streetfaction.net/cdn/shop/p...g?v=1653360564
https://cdn.nexternal.com/vacmotors/...-SCGP-E465.jpg
çalışmalar 10 numara valla. var mıdır stl vs gcode bizde kullanabilsek :D
Parçayı 9 derece arkaya yatır. Yuvarlaklar yukarı baksın dilimleme programında. Birde şablon tarağı ile direksiyon arkası kolonun kavisini çıkart. Telefon ile foto çek yada tarayıcı ile tara. O kavisi parça altına ver dümdüz olmasın.