Oda olur hemde çok hafif bu jantlar arkaları 10 kg
Printable View
Yine baktık araştırdım derken hiç hesapta olmayanı yaptım 20'' G30 replika jant aldım, eibach sportline bulamayınca da orjinal amortisör yaylara elletemeden yerli malı yurdun malı başaran coil aldım, arkayada spor yay taktık. Daha önce 3 aracımda tecrübe etmiştim yine şaşırtmadı memnunum şimdilik. Ön biraz fazla basık oldu biraz çilesini çekip 1,5-2 cm parmak kadar kaldırmayı düşünüyorum.
Geçici olarak çıkma lastik takımı almıştım arkalarda balon çıkınca aldığım esnaf arkadaş sağolsun iade aldı, jantı aldık tabi takmadan olmaz lastikçimin tavsiyesiyle kustone marka lastik aldım sıfır fiyatları baya uygun ama idare eder gibi en azından geçici olarak
https://i.hizliresim.com/38t5uzo.jpg
https://i.hizliresim.com/2nnhctu.jpg
https://i.hizliresim.com/tjnyeya.jpg
https://i.hizliresim.com/kr7vg08.jpg
kızın artık masum değil baba :D
sitenin en masum f10'u 20" taktı , günah işledi.. gerisi de gelecektir elbet , izleyelim görelim :)
kesene bereket.
Eski hali daha kaliteli duruyordu şimdi biraz semt işi olmuş üzdü açıkçası.
Güle Güle kullanın.. Dediğiniz gibi ön bir tık kalkarsa çok daha güzel görünür. :)
Teşekkürler biraz farzetki oldu farkındayım önü kaldırınca az uzaklaşırım o havadan diye umuyorum. Jantları da zamanla satıp 19a geçerim muhtemelen sürekli pür dikkat kullanmak lazım bu ebatta insanı yorar. Jantlar büyük olunca tamponlar zayıf kaldı m tampon istiyor araba ama bir gazla jant lastik coil derken baktım çok para gitmiş durdurdum kendimi. Ucu çok açık yoksa direksiyon nbt harman m tampon vs vs harca harca bitmiyor mübareğe.
Ama yaş ilerlese de arabanın altının sürtmesinin verdiği keyfi kaybetmemişim mutlu oldum :D
Abi muhteşem bi dönüş yapmışssınn valla ne bileyim farklı da olmuş gibi maşAllah kazasız belasız
valla son fotoğraftaki görüntü hoşuma gitti benim :D yoksa evet arabanın hiç masumluğu kalmamış şimdi, o açıdan güldürdü :D
ebat seçimleri güzel olmuş gibi görünüyor. ama yandan bakınca önle arka yükseklik çok farklı durduğu için dediğiniz gibi ön tarafı bi tık kaldırınca daha düzgün duracaktır
kazasız belasız
Hem orjinal , hem yan sanayi M yapılmış her türlü bmw ye binen birisi olarak arabanın detaydaki fotoğrafları kesinlikle en güzel haliymiş. Hevesini al da bir an evvel eski haline dön :)
Teşekkürler her türlü yorum için, önü biraz kaldırdım bu gün araba daha elit bir hale döndü. 20 jantlarla zor olur diyordum ama arabanın konforunda neredeyse hiç fark yok şuan lastikler beni şaşırttı açıkçası. Yağmurlu havada ucuzluğunu belli eder diyordum geçen günkü yağmurda baya zorladım hiç bırakmadı yolu desem yeridir. Fotoğraflarda jantlar biraz büyük duruyor ama çıplak gözle bakınca öyle değil yakıttada aman aman fark olmadı bir müddet böyle binerim satılmazsa. Bir tek jantların rengi biraz koyu olsa arabanın rengiyle daha uyumlu olurdu ona takılıyorum. Evde iki araç var birini satmam gerekicek gibi duruyor bakalım nasip
bence jantlar güzel olmuş önü kaldırdığınızı düşünerek daha iyi bir hal aldığından eminim
Tamponlar ne zaman geliyor :)
Hüseyin neler yapıyorsun böyle? :)
Valla son hali benimde hoşuma gitti :D
Hatta arkalara kurtardığı kadar bi spacer ile dışarı alıp daha tatlı bi görüntü alınabilir.
F10 değişik bir araba 20 jantla bile pek konfor bozmuyor. Salıncaklar'ın çift kollu olmasından ötürü sanıyorum
Şuan E90 kullanıyorum bir sonraki hedefim yılbaşına doğru F10 olacak inşallah
Güzel günlerde keyifle kullan
Ne biliyim abi sen oz jantlar 90 bin oldu deyince bende tarz değiştirdim :D
E90 184'lük dizelse ben senin yerinde olsam 5.35d falan almıyorsam f10 'a geçmezdim. O kadar araba kullandım tadına doyamadığım ah keşke dursaydı dediğim tek arabam e90' ımdı.
Evet 184'lük, hatta önceden F30 184 sahibiydim E90'la daha daha mutluyum. Arabamda bakımlı güzel esasen ama bebekle ve eşyalarıyla zor sığıyoruz.
Benim oturma pozisyonumda bebek koltuğuyla arkamdaysa çocuğun ayakları sıkışıyor neredeyse, bagaj zaten ufak biliyorsunuz :)
Tek geçme isteğim geniş bagaj ve geniş iç alan. Aynı ataklığı ve kullanım zevkini verir mi şüpheli tabii ki ama görsel olarakta çok seviyorum F10'u
f10 daha konforlu, geniş ama kullanım keyfinde sportiflik konusunda bir tık geride f30 ve e90 a göre. Bunda boyut ve ağırlığında önemi var tabi.
E90 ın direksiyon hissiyatı ve rijitliği çok ileride zaten, f30 ondan sonra geliyor ama f10 tam bir konfor arabası aslında.
f10 geçilecekse konfor ve gemiş iç hacim için geçilir. Performans odaklı sürüş keyfi için hala 1 numara e90. F30 da onun arkasından gelir.