bir dahaki sefere 5 de degil de 4 de olcturursen daha saglıklı sonuclar alabilirsin.
121 teker gucu 198 krank gucu kadar imkansız. 150-160 civarı tekerde alırsın eger tum uygulamalar ve motor saglıklı ıse.
Printable View
bir dahaki sefere 5 de degil de 4 de olcturursen daha saglıklı sonuclar alabilirsin.
121 teker gucu 198 krank gucu kadar imkansız. 150-160 civarı tekerde alırsın eger tum uygulamalar ve motor saglıklı ıse.
------106 GTİ ----206 GTİ----206 RC----306 GTİ---307 2.0
1. vites 3.417 .......3.455 ....... 2.923 ...... 2.923 ......3.455
2. vites 1.950 .......1.870 ....... 1.870 ...... 1.869 ......1.870
3. vites 1.360 ...... 1.360 ........1.360 .......1.414 ......1.360
4. vites 1.050 ...... 1.051 ........1.051 .......1.148 ......1.051
5. vites 0.850 ...... 0.861 ........0.861 .......0.951 ......0.861
6. vites ----- ...... ------........ ---- .........0.795 ...... ----
Geri V.. 2.500 ....... 3.333 ....... 2.584 ...... 2.584 ......3.333
Son dişli 3.938 ...... 3.790 ....... 3.948 ...... 4.050 ......4.054
''alıntıdır''
şimdi şöyle, dyno 1 oranına en yakın viteste ölçülür. bu farklı viteste ölçüm tekerdeki gücünü yanlış gösteriyor büyük ihtimal. 4. viteste tekrar ölçtürürsen daha doğru sonuç almış oluruz.
oranlar için teşekkürler.
paşaoğlu 4 viteste ölçum yapar hep..sen eminmisin 5 vites olduğuna?
edit: ben hiç 5 viteste olcum yapıldığının yazıldığını görmedim nerden cıakrdınız 5 vitesi:beuj::D
pardon ona dikkat etmemisim.
güzel sonuç ama teker bozuyor.bence bir hesap sorunu olabilir...
ölçüm komple hatalı...
biraz once dyno olcumunde ise 4 vites 160.1whp aldık.
5. viteste dusuk cıkardı
normal değeri almışsın, güle güle kullan.
Degerler normale donmus,engıne hp ne verdı? 4.vıteste.
Sorunsuz kullanman dılegıyle.