ayrıca yorum yapanlara ayrıca teşekkür ederim
orjinal fabrika çıkışı rengi ve boyası
arkadaşlar arabanın lakabı kermit:D
dere kurbağası:rolleyes:
Printable View
cok güzel bir aracınız var kazasız belasız günlerde kullanın.
jantlar beyaz olmalı..
Maşaallah çok güzel.
basmak dışında dışına bence bişeye gerek yok birde olursa bagaj çıtası ince hoş olur mahş kazasız belasız...
sürünsünde gerisi mühmi değil bizim boranınki mübarek asfaltı yalıyarak gidiyo feci duruyo corollalar basınca :)
Aracın çok güzel maşallahı var, motorla ilgili olarak turuncu bence nokta olur şöyle bir örnek gösteriyim hemen;
http://img145.imageshack.us/img145/1...609224full.jpg
Motor için ufak çapta yapabileceklerin içinse;
--aküyü bagaja alıp filtreyi akünün yerine uzat, ön tamponun sağ altından bir delikle filtreye soğuk hava beslemesi yapıp, headersin olduğu tarafıda yalıttın mı filtre olayın bitmiştir :)
--Egzoz için, 2'' headers (peacesetter bizim arabalar için en kaliteli marka, seramik boyalı geliyor, sargıya çok gerek bırakmıyor.) devamında komple 51 ya da 48 lik düz boru, son susturucu içinse arka aksın hemen ordan 45 derecelik dirsekle uzatılmış çapraz otto style susturucu.
--Gaz kelebeği ve emme için yapılabilecek çok fazla seçenek yok, emmeni güzel bir temizlet, gaz kelebeği olarak 16v 4age (smallport) uyuyor galiba ikinci elini ucuza bulabilirsin. Ayrıca bizim manifold nedese fazla ısınıyor. Px3 diye bir markanın emme manifold contası (termal) işini görür. Enjektörler içinse 7a-fe biraz daha debili ve iş görür.(bizimkilerin aynısı sadece sarı yerleri kırmızı öyle bakabilirsin internetten)
üst kapağa port polish şart. portlarımız hakkaten küçük. ateşleme olarak - buji ve kablolarını NGK dan seçmeni tavsiye ederim, Iridiuim IX bir derece soğuk bujiler iş görür diye düşünüyorum.
--Egzantirik yay şapka diye girilebilir ama önce portların vs. büyütülmesi şart yoksa anlamsız olur. Tabi bütçeyede bakar.
--%17 hafif krank kasnağı var ama öncelikle diğerleri bence,
--Yağ olarak mobil 1 0W-40 kullanıyorum ben, kesinlikle tavsiye ederim. Ayrıca tam tamına 3 lt yağ kapasitesi motorun (filtreli) ona da dikkat et.
-- Motor için üstüne sağlam bir yazılımla yeterli seviyelere gelirsin.
--Frenler için Önlere sağlam cross drilled diskler, EBC green stuff balatalar ve çelik fren hortumları, arka içinse tamburların dış kısmını yenileyip pabuçlarını değiştirirsen oldukça iyi olucaktır. Lastik olarak Toyo Proxes çok iyi olur. Taban 195i geçme bence.
--Debriyaj, Exedynin stage1 kitini kullanabilirsin.
--Şanzımanımız oldukça sağlam sayılır bu güçler için. Sadece 3. ve 4. vites dişlilerini 4a-ge blacktopların bazılarındaki C56 kodlu 5 ileri şanzımandan alabilirsin, 3 ve 4 kısalmış olur hem de uzun yolda etkilenmezsin.
--Bilstein amortisörler. TRD sway barlar ve TRD nin 4 noktalı kule gergisiyle süspansiyonun tamam olucaktır.
Bunlar benim kendi planlarım aslında, az gelen noktada üflersin çıtırdan 6-7 psi miss gibi gezersin.
Dış görünüş tamamen zevk meselesi ama önce ben boyiyacam beyaza jantları nihahaha :D
Tanışalım buluşalım görüşelim özellikle toyotacı toplantısı olursa gelmek isterim.
Görüşmek üzere.
süspansiyon ve motora girdikten sonra 205-50r15 ler kaçınılmaz olur semi slick :D
c56 genelde silvertop larda çıkıyo bu arada :) atmosferiğe yakın fakat daha güçlü her devirde güç istenirse 4age lerin supercharger ları uyumludur, bayrama bi buluşma yaparız kendi aramızda en olmadı ;)
toyolar çaktırmadan semi slick gibi geliyo bana hele sıcaksa asfalt :D :D
205 de olur canım niye olmasın :D:D
doğru söylüyosun aslında silverlarda genelde çıkıyo ama ilk dönemkilerde c52 var oda 5 ileri karışmasın diye didiydim :D blackten de zaten ya c56 ya da c160 çıkıo biri zaten 6 ileri :eek:
buluşma güzel olur valla kararlaştırsak da toplanıversek :D
nasil usdm?
gogusde VIN yazilimi?
kemall arkadasıma tesekkur edıyorumm benımm nete baglanamadıgımm zamanlarda msj yazanlarla ılgılenmıss.. sızlere tesekkur edıyorumm ılgınızdenn dolayıı....
kanka bas yere guzel olcak ön tamponuda hallettınmı tamamdır bıde gerıye farlar kalıyor:)