güzel dileklerniz için thx beyler.
şumi kanka bu resim sana gelsn :D
http://img41.imageshack.us/img41/4233/img51701.png
Printable View
güzel dileklerniz için thx beyler.
şumi kanka bu resim sana gelsn :D
http://img41.imageshack.us/img41/4233/img51701.png
el değmişken birde egr yi çıkarttım aradan.rc manifold için buda gerekli.
bilindiği gbi normal araçlarda da iptali işe yarayabiliyor...
http://img32.imageshack.us/img32/3601/b1bk1bpd1.gif
İşte Zanlı:
http://img233.imageshack.us/img233/100/img5218.png
öncelikle rahat çalışabilmek için, motor kapağını sökerek EGR vanası ve etrafıdaki sensörlerin soketlerini çıkartıyoruz (Ateşleme bobini, egzantrik konum sensörü ve üst kapak yağ buharı hortumunu sökmek yeterli olacaktır.).
Daha sonra EGR vanasının 2 vidasını söküyoruz.bunun için açık ağızlı 13 anatara ihtiyacınız olacak.
http://img216.imageshack.us/img216/6578/img5223.png
http://img49.imageshack.us/img49/8394/img5226.png
EGR vanasını ve altındaki contasını dışarıya alıyoruz."en yakın contacıdan" :=) gidip vananın altından çıkan contanın aynısını kestiriyoruz.ama gördüğünüz gibi ortadaki kanal delikleri kapalı olacak.
http://img81.imageshack.us/img81/4994/img5224.png
http://img66.imageshack.us/img66/9704/img52161.png
bir süre sonra geri dönmek isterseniz ve çıkan contayı kaybederim diye korkunuz var ise, kestirdiğiniz contayı blok üstüne koyup bunun üstüne de orjinal contayı koyarak egr vanasını montajlayabilirsiniz.ben sadece çelik contayı koydum...
http://img32.imageshack.us/img32/707/img5227.png
son adım vidaları iyice sıkıp, söktüğümüz soketlri yerine takıyoruz.
http://img136.imageshack.us/img136/2750/img5231.png
işlem tamam...
maşallah.kazasız belasız gusel gunlerde kullanmanız dileklerimle.. mersinden slmlar..
muratim aracinin masallahi var.kazasiz belasiz günlerde kullanmani dilerim.projenin sonun sabirsizlikla bekliyorum.
Ben bu arabaya hep denk geliyorum.Gerçekten de resimdekinden daha güzel :):)Estremo tuning in önünde daha fazla görüyorum
Project car tadında olmuş,maşallah..
maşallah kazasız belasız
maşallah emek çok
maşallah murat 200hp yapıcan sen bunu:)
Maşallah murat cok akıcı süper bi konu ve araç olmuş varsa bi msn pmle :)
Maşallah,4 senedir aracınla bu denli hassas ve özenli çalısman ve iyilestirmen büyük bir sabıra sahip olduğunun göstergesidir keske bende senin gibi sabırlı olabilsem,umarım aracını cok daha iyi duruma getirirsin,tebrikler.
thx beyler. resimleri ayarladıkça eklemeye devam edeceğim.belki birilerinin işine yarar :)
Masallah emegine salik hocam super :)
thx arkadaşlar...
206gti şanzımanı ile uyumlu kısayı bulmak biraz uğraştırdı. ama buna deydi :)
tertemiz yıpranmamış 4.53 kısa.
http://img340.imageshack.us/img340/8066/cimg08691.jpg
masallah diyorum sadece:)
çok güzel bir araç. güzel proje başarılarının devamını dilerim severek takip ediyorum
Masallah, cok emek verilmis.. Kazasız belasız..
masallah kazasız belasız adas.jant mant olayınada girmisiz:D
masallah begenerek takip ettigim bir proje ;) Allah kaza bela vermesin
muratçım cidden emeğiniz büyük, çok kafa patlattınız inşallah herşey dilediğiniz gibi olur :) görüşemiyoruz bişeyler düzenlemek lazım ;)
aynen.gerçi eskisi gbi değil. yoğunlukdan nefes alamıyorum ama yapalım bişeyler.
eee adaş, millet klima fln iptal ediyo.elektronik dreksyon peşinde koşuyo.bizde napalım karşı hamle yapmamız gerekiyo :D
@all
bütün iyi dileklerinize thx beyler.
Ve işte işe başladığımız gün:
http://img216.imageshack.us/img216/8454/img55171.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/4157/img55221.jpg
rc ew10j4s motorda bilindiği gbi 2.2 kapak var. o nedenle emme ve egzoz çıkışları braz daha büyük. aradaki farkı aşşağıdaki resimde görebilirsiniz. 206rc emme contası, 206gti motoru (ew10j4) üzerinde iken aradaki fark.
http://img88.imageshack.us/img88/3057/img55281.jpg
kapağı o emme contasına göre polish yaptınız dimi muyat?
hiç bıkmıycakmısn bu arabadan:)
cok harika ilerleyen bir proje helal olsun zaten cokta guzel yuruyordu hizlanma videosundan hatirladigim kadariyla
Sabır mı. Murat mı. Rabbim Murat'a bilerek koymamış sanırım o dediğinden bir gramda olsa. :D Bu güne kadar arabayı 50 kere üzerine benzin döküp yakmadıysa bu sabırdan değil benden kaynaklanıyor. :D
Azıcık daha fazlası ile yapıldı.
bende de hic sabır yok valla bi de kılım ki sorma iyice zorlaşıyor işler :D
çok konuşma msn aç şumi.
motor indikten sonra kapağı söküp eve getirdim.
115000 de ilk kez açıldı kapak.
http://img215.imageshack.us/img215/7554/img5326d.jpg
ve işe başladım:
http://img201.imageshack.us/img201/9307/img5338c.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/8364/img5334q.jpg
http://img3.imageshack.us/img3/6206/img5351z.jpg
ardından rc headers için çıkışları da genişlettim:
http://img156.imageshack.us/img156/3042/img5381l.jpg
http://img34.imageshack.us/img34/1381/img5380j.jpg
murat abi ewde port polish iyiymiş kapğağımı söküp geliyorum:)
sonuç:
http://img193.imageshack.us/img193/1703/img5359a.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/791/img5358g.jpg
http://img3.imageshack.us/img3/640/img5397i.jpg
Emmenin eski ve yeni hali...
http://img197.imageshack.us/img197/3...ipboard03l.jpg
birde evdekilere sor :)
evde yapılan işler çok daha tatminkar oluyor - tabi ne yapıldıgı biliniyorsa.. elinize saglık.
maşALLAH bayılıyorum bu arabaya projeye.çok emek harcadın karşılığınıda alıyosun..ALLAH nazarlardan saklasın umuyorum 5 gitsin istersin 10 gider..
maşşallah kolay gelsin,hasta işi belli :)