Maşallah Çok İyi Duruyor Keşke Sesinide Duyabilsek Allah Kaza Bela Vermesin...
Maşallah Çok İyi Duruyor Keşke Sesinide Duyabilsek Allah Kaza Bela Vermesin...
Cok iyi duruyo beKazasiz belasiz
Don't believe everything you hear,
Real eyes, realize. real lies.2Pac Shakur
Maşallah 10 numara![]()
bastan bu sayfaya kadar okudum vallaha koca kahve bıttısuper olmus bazı fotolar sılınmıs olsada keske bı sesını kalkısını duyup gorebılseydık masallah allah kaza bela vermesın
![]()
sabrın sonunda selamet bazı resimler silinmiş ama değimiş hayallerimdeki eski tip araçç
I LOVE 106 <3
Artık konuyu güncellemenin vakti geldi. Araba bittiğinden beri bir kaç küçük tur dışında hep garajdaydı , aracın motoru ve şanzımanı sıfır yapılmış olmasına rağmen olan yağ kaçakları çok sinirimi bozuyordu. Artık yaz aylarının gelmesi ve hatta geçiyor olması nedeniyle hem o yağ kaçaklarını yaptırmak hemde sinir bozucu derece gıcırtı yapan polyürethan ön takım ve makas burçlarımı değiştirmek üzere Old School garajın yolunu tuttuk. Tabi garajdaki amerikanıları görünce benimkide biraz canlansın diye 76cc olan kapaklarımızı 64cc olanlarla değiştirip biraz daha sıkıştırma alıp canlansın istiyordum CUK yaza hızlı giricektikAma kapakları söktüğümüzde karşımıza ilk çıkan 1 numaralı silindir duvarında oluşan grapaj dı.
Tabi alt tarafı açmak gerekti ve açtıkça sorunlar artıyordu. Hemen grapaj yapan piston söküldü ve yataklar resmen oyulmuştu aynı şekilde krankta çizilmişti. Neyseki sadece 1. pistonda sıkıntı görünüyordu ve sadece honlamayla kurtarılacak gibiydi diğer yataklar tertemizdi. Motorun üzerinden çıkan flexplate (volant) external balance motorlar içindi fakat motor internal balance tı üzerindeki kocaman ağırlığıyla çok fazla titreşime neden oluyordu. Damper balancer da daha önce çekiçle söküldüğü için bozulmuştu ve bu titreşimler motorun yataklarını birimişti. Neyseki krankımızı sıfır almıştık motor toplanırken 0.020 ye kurtarıyoruz şuanda. Bütün herşey söküldü ve rektifyeciyi beklemeye başladık.
Ertesi gün rektifiyeciden gelen telefonla herşey altüst olmuştu bütün silindir duvarlarında ovallik vardı ve 0.030 a kurtarıyordu. Bütün herşey sadece kapak değiştrmeyle başlayıp komple motor değiştirmeye geldi. Dedik bari komple motor yapılıyor biraz daha hareketli birşeyler yapalım ve hazırda bulunabilecek mallar bulundu bazılarıda şipariş edildi.
Sonuç olarak DART kapaklı 3000 stall konvertörlü 10.8 :1 sıkıştırmalı bir 355 im toplanmak üzere. Şimdiki sıkıntımız da üzerindeki 600cfm edelborck karbütartör ün üstlerde yetiştirememesi riski. Onun için 6000 devirin üzerine çıkamıcaz gibi görünüyor ama egzantriğimizin 6500 d/d ya kadar güç eğrisi var yurt dışından kullananların yorumları 7200 d/d ya kadar güç bandını taşıdığı yönünde. Bayramdan önce biter diye düşünüyoruz sadece pistonların gelmesi kaldı onlarda bugün uçakla yola çıktılar. Buda ufak bir bonus295 slick ler
![]()
- The Ultimate Sleeper -
8.572@276kmh Türkiye 402m Drag Rekoru LS10X - MAXFLOW
hay maşallah![]()
dünden bugüne bir günde gelinmez. - hıncal uluç
futbol enteresan oyun. - ömer üründül
beşiktaş'ı yenmek için beşiktaştan çok gol atmak şart. - ilker yasin
Hem arabadan bıkmayıp tek tek uğraş verdiğiniz hemde bizim gibi bu işlere gönül vermiş araba tutkunlarının sorularına, yazdıklarına tek tek cevap verdiğiniz için gerçekten tebrikler. İnşallah tekerinize taş bile değmez.
İyi günlerde kullanmanız dileğiyle..
Maşallah amerikan candır güzel bir çalışma yapmışsınız 5.7 lt güzeldir
motoru hangi ustamız topluyor
ve araç ne durumdadır suanda
Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
DR.ECU
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)