elinize emegınıze saglık muhtesemm
Printable View
elinize emegınıze saglık muhtesemm
Kısa mesafede pek yaklaşmamak mantıklısı, üzüolar.. Uzunda şahinle geçersiniz ama.. :D
ah 5. vites olacaktıki.. :)
harika olms bnce allah kaza bela vermesin emeginin karsılıgını almıssın hele o egzost 10 numara durmus:D
Teşekkürler, eksoz evo specc.. :)
Aynen zaten yapılan mesafe çok çok kısaydı
150 mt var yok gibi bir alanda yaptık maşallah Mavi vosvos hocamızın arabası zıpkın gibi kalkıyordu
O gün 20-30 araba Özgüne dyno daya gitmitşik
Sende oraya gidersen tam net farkı görmüş oluruz dediğin kitlerin bileşimlerin yararı o motordakine eş değer güç verdiyse çok başarılıdır
@cliosportve
O motordaki benle eş değer değil, üstteki mesajımı bidaha oku. :)
Benimki stok 1.6 herşey fabrikasyon standart ölçü, sadece çift carb ve eksoz var..
O araç 1.8, dereceli egzantrik, çift carb ve eksoz var..
Yani eşdeğer olma durumu olamaz, en az 20-30 hp fazlası olması lazım benden.. ;)
Maşallah güzel bir VW benim tercihim tek renkten yana olurdu ama siz beğendiyseniz güle güle kullanın tabii ki:) Birde merak ettigim birşey var lastik yanaklarını neden 60 yanak seçtiniz 45-50-55 v.s değilde? Bir özelligi mi var?
Özgür kesinlikle söylediğin gibi aracın özel jantıda özel olmalı zaten german look dedinmi porsche jantı olacak abi tarkan abi ayarlamış bir yerden hadi bir atraksiyonda sen yap :)
http://www.superbeetlesonly.com/foru...71_2_37000.jpg
@ahmetbaha
Arkada 65 yanak bu düşüklükte sürtme yapar o yüzden 60. Önde ise 60 dan düştükçe hepten yere yaklaşıyoruz ve zaten ön düzen yeterince sert, bi nebze olsun lastik emiyor darbeyi. Yukardada belirttiğim gibi, kuleler çok önemli, görüntü uğruna arabaya zarar vereceksek, lezzeti kaçar işin.. :) Nitekim günlüğede kullanılıyor bu araç ve ist yolları *****. Piyasadaki yeni model düşük araçların yola temaz eden noktaları genelde tampon altı ekler ve plastik aksam. Bizde ise ise direk şase, salıncaklar ve sac kaporta aksamı vuruyor yola. Bu yüzden dozu iyi ayarlamak lazım. Misal pre modellerin çamurluk etekleri vs daha yayıktır, aynı ölçüde düşseler bile onlar daha basık durur, işin püf noktaları ve bilinmeyenleridir bunlar.. :)
Ömer jantada sıra gelir bir gün, ama bu kesinlikle boxer jantı olmaz. Eklediğin fotodakiler turbo twist, onlar daha güzeldir mesela ama yönlü jantı sevmiorum.. Şu an o işe çok var daha.. :)
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._4877318_n.jpg
maşallah kazasız belasız .......
YouTube - MVI_8150.MOV
Bak bu video bi kaç ay önce çekildi, burda benim aracın silindir kapakları çatlak, ayrıca motor tek solex carblı. Diğer vosun setupları senin kalktığın zamandakiyle aynı.. Senden biraz daha kısa kalktık, ama senin kadar fark yemedim yaf.. :)
O günden sonra motor sıfırlandı, kapaklar yenilendi ve çift carb yaptık. Artısını eksisini sen hesaplarsın artık.. :)
Öncesi
http://img43.imageshack.us/img43/3324/img8239g.jpg
Sonrası
http://img819.imageshack.us/img819/15/grnt0022i.jpg
maşallah güzel araç
maşallah çok emek var çok şirin güzel duruyor maşallah..
maşallah çok güzel.allah kaza bela vermesin
maşallah çok güzel, ben bir tek direksyonu sevemedim pek. uymamış sanki araca...
masallah cok iyi duruyor
herseyi tadında yapmısın cok guzel olmus emegine saglık