maşallah cam gibi olmuş benım kayınpederımın arabasıydı..:)
Printable View
maşallah cam gibi olmuş benım kayınpederımın arabasıydı..:)
beyaz boya bildiğin akçalı sprey beyaz boya gürsel abi. kod filan bilmiyorum :D
nereyi sordun? meguiars'ı mı?
musa anter caddesinde
bi de ufaktan bi güncel hali olsun :D detaylı fotoğraflarını çekicez inşallah
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._5188314_n.jpg
Maşallah, güzel duruyor.
iki beyazın arasında çekeydin resimleri daha sexi çıkardı :D
yükseldimi araba noldu :D maşallah
uzun zamandır güncellemedik yaa :D
ramazan ayından başlayalım.
TEG im için bikaç @OSD sticker sipariş etmiştim önce. gelince hemen uyguladım.
http://i.imgur.com/M17A2.jpg
http://i.imgur.com/xOgx0.jpg
http://i.imgur.com/eb57z.jpg
http://i.imgur.com/FchSS.jpg
sonra burda da paylaştığım kendi çizimim stickerimi kestirdim. güzel oldu gibi :D
http://i.imgur.com/inBfG.jpg
ve herşey güzel giderken arabanın sabah çalışırken teklemesi, yoldaki performanssızlığı, ciddi miktardaki su eksiltmesi, düzensiz rölantisi vs vs canıma tak ettirdi. sanayiye gittim kontroller sonrası motor çalışırken radyatör hortumumuzun şiştiğini farkettik ve contamızın cortladığında karar kıldık.
hemen conta siparişi vermek istedim. sonra düşündüm. ilk çalışmada duman atıyordu arabam. bu da supap lastiklerinin gidik olduğuna delalet ediyordu. hazır kapak açılmışken supap lastiği siparişi verilmesi ve değişmesi beni bu dertten kurtaracaktı. sağolsun tarantino abimiz ile irtibara geçtim. ne istediğimi söyledim. bana conta ve lastikleri ayrı alacağına tek seferde takım conta isteyelim hem ilerde motor yaparken de lazım olacak dedi. kafama yattı açıkçası. ve takım contamızı istedik. STONE marka japon malı takım contamız geldi. Artık kapak açıp nelerle karşılaşacağımızı bilmemiz gerekiyordu. sanayinin yolunu tuttum. ve başladık çalışmalara...
yavaştan başladık :D
http://i.imgur.com/EnY3u.jpg
anaa. kapak nerde?
http://i.imgur.com/dfQJ9.jpg
pistonlar gömlekler vs vs .
http://i.imgur.com/6GNxQ.jpg
kapağın içi. soldan birinci gözdeki supapların renginden bi anormallik olduğu belli zaten :D
http://i.imgur.com/ToL66.jpg
contamız
http://i.imgur.com/lJInn.jpg
meyd in jipennn :D
http://i.imgur.com/gGM3Q.jpgg
şu anda kapak rektefede. kontrolleri yapılıyor. yüzey temizliği yapılacak. supap lastikleri değişecek ve supaplar alıştırılacak. zamanında supap lastiğinden yağ ala ala supap yuvalarında katman oluşmuş supap tam kapanamıyor ve ciddi kompresyon kaybına neden oluyor. çok şükür sekmanlarımızda sorun yok. hala 81mm olarak gömlekler hayatına devam edecek bi süre daha. piston tepelerimizde sorun yok gömleklerde paslanma yok. ancak su ile yağ birbirine karışıp durmuş. bu da radyatörümüzün içinde yağ katmanı oluşturmuş. radyatörü de söküp temizliğini yapıcaz. şişletiriz büyük ihtimal. motordaki su hortumlarını da değişiriz taze taze kullanırız.
256bindeki motorun gömleğinde honlama çizgilerinin durduğunu görmek neden honda aşığı olduğumuzu kanıtlıyor :D
işlemler sonucunda kompresyon kaçaklarımızı halledip aracımız hem daha sağlıklı hem de daha performanslı çalışacak. o zaman gerçek teg nasılmış görecez :D
bugün de emme üzerinden IACV ve FITV valflerini söktüm. balata spreyi ile tertemiz yaptım. ustaya tembihledim emme manifoldu da komple benzinle yıkanıcak. içi biraz kirlenmiş :D kısaca emiş yolunu pırıl pırıl yapıyoruz. hayırlısı bakalım.
güzel güzel sıkarsın artık :D
senin kırmızının renk kodu neydi laa ?
gürsel abi son fiyat almaktan uyarıldıgından beri renk kodu soruyon yav :D
son hali çok hoş olmuş maşallah
kanka hayırlısı olsun.
sökmüşken emmeyle gaz kelebeğine port polish neden yaptırmıyorsun :)
kral hayrlı olsun:D