User Tag List

Sayfa 8/12 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
223 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: 5ani5 VW MK3 GTİ

  1. #134
    5ani5 mk3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok hayır ben yapmıyorum, ama tanıdığım sağolsun çokta yardımcı oldu bana, bütün site de bilir zaten, herkesin imzasında görürsün ppr motorsport diye kaliteyi ucuza almak derler ya öyle bi verim alıyorsun işte

    ayrıca polish değil, portları genişletiyorsun öyle parlat sonra koy gitsin değil yani
    iyi bakalım bi araştralımm güç vericeksee yapılablirr
    Vw MK2 GTi
    Hergestellt in Deutschland


    EXCLUSIVE GARAGE

  2. #135

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle tavsiye ederim

    yapanlara filan danışın zaten sizde anlarsınız ne demek istediğimi daha iyi.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  3. #136
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emme portları ve kelebek genısletme olayını b arkadasımızın cupra2 sıne yaptı kaan (ppr motorsport),dynoya sokmadık ama oncesınde denedıgı arabayı 2 boy gecıyorken net 5 boya cıktı.tavsıye ederım abf ıcın

  4. #137

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 3-4 boy alırsın dicektim demedim sonra abartıyo olur diye farkı yaptırırsa kendi görsün diye
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  5. #138
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önce atmosferik sonrada turbo Abf yalamış yutmuş biri olarak söyleyim kapak işi birazcık riskli. Abf kapağı hassastır. Yanlış kombinasyona mahal vermez çatırt edebilir. Ama ayarında polish arkadaşlarında dediği gibi +3 boy getirir. Atmosferikte yapılcaklar zaten belli başlı şeylerdir.Önceki sayfalara bakamadım ama 10 mm buji kabloları, iridium buji ve ayarlanabilir 2.5 bar regülatör bile güzel verim verir. Zaten Chip, Headers ve ayarlı kasnakta girersen (Abf'lerde avans kasnaktan 8-12 derece arttırılabiliyor) sanırım işini görecektir. Bu arada Abf GTI'lar fabrikada 201 hp tasarlandı fakat emisyon ve güvenlik şartlarından dolayı 150 hpye çekildi. Bu farkın en büyük sebebi ise conta ve enjektörler. Daha fazla modifiyeye girmem dersen yukardakiler kafi, girerim dersen iş belli Maşallah çok güzel ama mk3ünüz.

  6. #139
    5ani5 mk3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emme portları ve kelebek genısletme olayını b arkadasımızın cupra2 sıne yaptı kaan (ppr motorsport),dynoya sokmadık ama oncesınde denedıgı arabayı 2 boy gecıyorken net 5 boya cıktı.tavsıye ederım abf ıcın
    güzel sonuçlar ben öle roll filan yapan biri diilim aracımın saglıgı ilk sırada benim ama zararlı olıcagını düşnüyrumm abf ye güveniyorum ppr yi ziyaret edicezz anlaşılan
    Vw MK2 GTi
    Hergestellt in Deutschland


    EXCLUSIVE GARAGE

  7. #140
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 5ani5 mk3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel sonuçlar ben öle roll filan yapan biri diilim aracımın saglıgı ilk sırada benim ama zararlı olıcagını düşnüyrumm abf ye güveniyorum ppr yi ziyaret edicezz anlaşılan
    roll yapma canım sen,bız dyno yapamadık farkını roll ıle olctuk ama anlıcagın yaptırman gereken b işlem

  8. #141
    5ani5 mk3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G.T.I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önce atmosferik sonrada turbo Abf yalamış yutmuş biri olarak söyleyim kapak işi birazcık riskli. Abf kapağı hassastır. Yanlış kombinasyona mahal vermez çatırt edebilir. Ama ayarında polish arkadaşlarında dediği gibi +3 boy getirir. Atmosferikte yapılcaklar zaten belli başlı şeylerdir.Önceki sayfalara bakamadım ama 10 mm buji kabloları, iridium buji ve ayarlanabilir 2.5 bar regülatör bile güzel verim verir. Zaten Chip, Headers ve ayarlı kasnakta girersen (Abf'lerde avans kasnaktan 8-12 derece arttırılabiliyor) sanırım işini görecektir. Bu arada Abf GTI'lar fabrikada 201 hp tasarlandı fakat emisyon ve güvenlik şartlarından dolayı 150 hpye çekildi. Bu farkın en büyük sebebi ise conta ve enjektörler. Daha fazla modifiyeye girmem dersen yukardakiler kafi, girerim dersen iş belli Maşallah çok güzel ama mk3ünüz.
    kapak işine bende girmeyi düşünmyorum polis için kapagı sökmem gaz kelebegi ve emme man. ilk etapda bi yaptralım o zman yavaş yavaş digerlerine geçerizzz... bana 175 180 hp ler bile kafi gelirr ben daha abf yi yeni tanıyorumm ögrrrrnicezz bakalım. Maaşşaşahın için tşkler
    Vw MK2 GTi
    Hergestellt in Deutschland


    EXCLUSIVE GARAGE

  9. #142
    5ani5 mk3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    roll yapma canım sen,bız dyno yapamadık farkını roll ıle olctuk ama anlıcagın yaptırman gereken b işlem
    listeye yazzdık onudaa bu listee çok kabardıı mk4 parasına gelcek harbi bu araçç bize
    Vw MK2 GTi
    Hergestellt in Deutschland


    EXCLUSIVE GARAGE

  10. #143
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G.T.I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önce atmosferik sonrada turbo Abf yalamış yutmuş biri olarak söyleyim kapak işi birazcık riskli. Abf kapağı hassastır. Yanlış kombinasyona mahal vermez çatırt edebilir. Ama ayarında polish arkadaşlarında dediği gibi +3 boy getirir. Atmosferikte yapılcaklar zaten belli başlı şeylerdir.Önceki sayfalara bakamadım ama 10 mm buji kabloları, iridium buji ve ayarlanabilir 2.5 bar regülatör bile güzel verim verir. Zaten Chip, Headers ve ayarlı kasnakta girersen (Abf'lerde avans kasnaktan 8-12 derece arttırılabiliyor) sanırım işini görecektir. Bu arada Abf GTI'lar fabrikada 201 hp tasarlandı fakat emisyon ve güvenlik şartlarından dolayı 150 hpye çekildi. Bu farkın en büyük sebebi ise conta ve enjektörler. Daha fazla modifiyeye girmem dersen yukardakiler kafi, girerim dersen iş belli Maşallah çok güzel ama mk3ünüz.
    Egzantrikler... ABF kendis sınıfında en düşük derece cam millerine sahip.

    Egzantriksiz atmosferik ABF = hiçbirşey.

    Öyle 201HP tasarlandı 180HP tasarlandı kısmı en büyük yalan. Hiçbir dayanağı yok.

    Zaten KR makina 130HP civarında, ABF de full EFi a geçildi, hacim arttı, kapak biraz değişiyor. 150 Normal. Yoksa üzerine çıkılmaz mı? Tabiki çıkılır. Ama bunu yakıt kısmı var, gürültü kısmı var, kullanabilirlik kısmı var 1990 ların teknolojisi ile nereye.

    Volkswagen motorport'un kendi ralli araçları ztn 260-280Hp aralığında,

    yani 201HP yapsalardı 201Hp yi emisyona uydururlardı, O dönem güvenlik standartı falan yalan yani.

    Fabrika VR6 yaparken kimse dememiş mi güvenlik sorunu var aman diye

    Modifiye konusunda, ABF'nin cigerini göstericem diyen, önce egzantrik mili almalı... Daha sonra güzel bir standalone beyin ve İTB... 200HP ler rahat geçilir. ( Yağ soğutucu eklemek gerekebilir. ) Egzantrik derecesi ve lift uzunluğuda hesaba katılmalı. Uzun liftli egzantrik milleri günlük kullanım için daha uygundur. Tabi tercih edilen derece yükseldikçe hidrolik iticilerin mekaniğe çevrilmesi gerekecektir. Genelde ABF makinalarda 280 derece ve üzeri mekanik itici tercih edilir.

    Sadece emme egzantriği... kutu içi ve standalone beyin ile 198HP leri görenler var zaten. Yabancı forumlarda sıklıkla rastlanabilir. Eksoz egzantriğini kullanmayarak hem emisyon uygunluğunu sağlıyorlar hem de torku yüksek tutabiliyorlar.

    180HP leri geçmek istiyorsanız digifant ecu pek işinize yaramaz. Keşke imkan olsa bu modellerdeki araçları alır almaz standalone beyinler kullanabilsek

    Garlock gibi egzantrikli ABF'ye yazılım yapıp eprom yollayan firmalarda var ama ciddi birşeyler için beyin konusunda değişim lazım.

    Yazılım, güzel bir eksoz sistemi ve kutu içi filtre ile, gaz kelebeği ve emme polishlenirse... 17O-175 ler civarı görülebilir. Bence yeterli bir rakam günlük kullanılan bir otomobil için Tabi rolling vs yapılacaksa, son dişli falanda elden geçmeli bence CDA kodlu GTi'da kullanılan şanızmanın 5. vites oranı ile hayat hiç keyifli değil

    Egzantrik olmayan setuplarda yazılımı alırken devir kesicisi aynı devirde olabilir, çevirtmenin bir avantajı olmaz ABF de. Zaten yüksek stroke motor, düşük derece cam milleri. Üst viteslerde çevirmeyi beklemek zaman kaybı. Motorada yazık. Fabrikanın koyduğu kesici (6800-6900 aralığı) oldukça ideal. Muhtemelen kutu içi filtre ile 6300-6500 ler civarı motor max gücünü verecektir.

    Turbo işini ben pek araştırmadım. Ankaralı arkadaş gibi çok bilgi sahibi değilim.

  11. #144
    5ani5 mk3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    harika bilgilerrrr çok teşkk ederiimm bunlarıı defalarca okurum ben abf yi tanımam lazım bende max guçler pşnde diiklllim gunluk kullanım içinn tatmin edici güçler yeticek banada
    Vw MK2 GTi
    Hergestellt in Deutschland


    EXCLUSIVE GARAGE

  12. #145
    leader_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah aracınıza Allah kaza bela vermesin. Bende bir aralar Pendikte satışta olan lacivert'e bakmıştım. gerçekten çok diri duruyordu. Şuan ilanı yok sanırsam.

    Zamanında Body konusunda neler yapılabileceği hakkında araştırma yapmıştım. gerçi sen orjinallere dönmüşsün ancak aşağıdaki linkteki farlarda gayet güzel olabilir.

    MK4 görünüm.



  13. #146
    5ani5 mk3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı leader_T Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah aracınıza Allah kaza bela vermesin. Bende bir aralar Pendikte satışta olan lacivert'e bakmıştım. gerçekten çok diri duruyordu. Şuan ilanı yok sanırsam.

    Zamanında Body konusunda neler yapılabileceği hakkında araştırma yapmıştım. gerçi sen orjinallere dönmüşsün ancak aşağıdaki linkteki farlarda gayet güzel olabilir.

    MK4 görünüm.



    evett gayet güzell modellerr sagoluunn lacivert 4 kapı vardı hidayet abinin hala onda sanırım. birde erkan abide vardı uz0500 plaka sarı bbs li o satıldı ankaraya bende niyetlenmşştim uz 0500 e kısmet olmadıı
    Vw MK2 GTi
    Hergestellt in Deutschland


    EXCLUSIVE GARAGE

  14. #147
    SNCKTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul-Wolfsburg
    Mesaj
    893
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hıdayettekı cok temız 97 GTI bı ara satıyordu fazla ıstıyordu sonra ne oldu bılmıyorum aksamlarıda gormuyorum gıdıp ınıne bakmak lazım PPR motorsport cemın GTI na torbo olayı yapan degılmıydı yanlıs hatırlamıyorsam antalyada hatta

  15. #148
    5ani5 mk3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SNCKTR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hıdayettekı cok temız 97 GTI bı ara satıyordu fazla ıstıyordu sonra ne oldu bılmıyorum aksamlarıda gormuyorum gıdıp ınıne bakmak lazım PPR motorsport cemın GTI na torbo olayı yapan degılmıydı yanlıs hatırlamıyorsam antalyada hatta
    yok kardşim o garaj arp
    Vw MK2 GTi
    Hergestellt in Deutschland


    EXCLUSIVE GARAGE

  16. #149
    bulenthaliloglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    51
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elleme arabayı çok masraf çıkacak demedi deme
    nazar duası بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا"" وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ ح

  17. #150
    5ani5 mk3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bulenthaliloglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elleme arabayı çok masraf çıkacak demedi deme
    port polish yaptırırım başşkada bişi yaptırmam motorda
    chip
    headars
    aem flitre
    port polihs
    güzel bi egsoz sistemiiilee 20 25 hp alırız yeter bana
    bakımlarım full yapıldı zaten
    Vw MK2 GTi
    Hergestellt in Deutschland


    EXCLUSIVE GARAGE

  18. #151
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yarın işe gelirken kap nalburdan bikac kalıp sıfır zımpara...
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  19. #152
    bulenthaliloglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    51
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 5ani5 mk3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    port polish yaptırırım başşkada bişi yaptırmam motorda
    chip
    headars
    aem flitre
    port polihs
    güzel bi egsoz sistemiiilee 20 25 hp alırız yeter bana
    bakımlarım full yapıldı zaten
    Bak doğru yola hemen geldin.Çark et.Bomba gibi araba yürürüde süper gerisini koyver...
    nazar duası بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا"" وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ ح

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •