dimi :D 1010101
Printable View
çakma cam tavan fotosunu koysana yiit :D
Resimler açılmıyor??
sen onu bunu bırakta şu tavandaki zımbırtıdan yapalım :D
http://i122.photobucket.com/albums/o...auto_weijs.jpg
göğüsüde her an sökebilirim :)
http://i122.photobucket.com/albums/o...2-r2-v07_4.jpg
sok tabi yaaaa....
sefa c.tesileri ne alaka olum orayi anlayamadim ben :D
Aynı göğüsü bekliyoruz senden yiit.
tavandaki ağırlık yapmasın :D bu son göğüs güzel duruyor bak :)
yiit araba temizken daha guzel:D
siyah olsun diye 3 ay bekledim olmayınca yakut kırmızı almıştım.
sacları taktıktan sonra iphone un iğrenç kamerasıyla 1-2 teaser foto çektm ama güzel oldu güzel :)
http://farm4.static.flickr.com/3631/...101e7b.jpg?v=0
http://farm4.static.flickr.com/3636/...a9037e.jpg?v=0
saclar fena :D
Masallah :D
Su arka jantlarını da bi beyaza boya abi sözü dinle :D
Erel bombaydı gecen pazar Bebekte sac jantlarla dolasıyordu, her an drag moduna hazırım gibi :D
Fabrikasyon diye öyle agırdır ;)
Senin ilacın OZ Superturismo :D
Orjinal jantların icin de 2 renk secenegi, 2si de cok güzel olur ;)
http://img55.imageshack.us/img55/5313/1000470zd2.jpg
http://img102.imageshack.us/img102/7030/dsc0109zk5.jpg
aaahahhhhhhhhh smiley ezdi :D:D:D:D
Var önler ile çap farı ama tam olarak kaç bilmiyoruz zaten arabanın kafası düştü belirgin bir şekilde
ya sensörü arka ve ön farklı devir okuyunca saçmalayan araçlar var. sitemize de biribu yüzden sorun yaşamıştı.
çap farkı yoksa arkaya takarak sacları daha fazla verim alabilirsiniz. hem patinaja düşmesini engeller hemde aynı hafiflik arkaya takınca da aynı avantajı sağlar.
http://i122.photobucket.com/albums/o.../VTS/photo.jpg
http://i122.photobucket.com/albums/o...VTS/photo2.jpg
şimdi citroensport sticker ı aranıor :)
daha rahat döndüğü için çap+hafiflik
çaptan önce hafif kütlenin ataleti daha düşük olacak, faydası burdan kaynaklanıyo..
ön çekerde saç jantı arkaya takma mantalitesi tamamen saçma..
ok siz bildiğiniz gibi yapın :)
arkalarda degısınce yıne cok fark edıor ama ya.
4nu degıssen olmuomu yııt.okumadan daldım konuya gercı ama
4ü değişirse en temizi.. ama sadece önleri değiştirmek sadece arkaları değiştirmekten çok daha fazla fark yaratır..
(ön çeker bir araç için geçerli, misal C2)
yiit vts in emme manifoldunun resmi varmı??
bir araç hızlanırken 4 tekerleği de aynı açısal ivmeye sahiptir. yani güç hangisinde olursa olsun 4 lastik için de aynı gücü soğurma söz konusu.
bunun üzerine ön lastikler daha daha hafif olduğu zaman patinaja kalma durumu ortaya çıkıyor. arkada bu, sorun teşkil etmiyor.
205/50/15 Slick + Saç Jant = 15 kg
195/50/15 Michelin + OZ F1 = 14.5 kg
Bugün bizzat tartılmıştır :)
woow şimdiye kadar gördüğüm en ilginç egzoz manifoldu :)
karter falan müsade etmiyormu alta kıvrılmaya ?
öyleyse gerçekten ilginç olmuş :)
Maşallahh Kazasız Belasız