User Tag List

Sayfa 36/173 İlkİlk ... 2634353637384686136 ... SonSon
3278 sonuçtan 666 ile 684 arası

Konu: Intercity İstanbul Park Pist Günleri

  1. #666
    Mr.Bilal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2016
    Yaş
    40
    Şehir
    Sivas
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merakla bekliyoruz videoyu
    Life is Too Short To Stay Stock

  2. #667

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arkadaş hatta yaşıda var sanırım abimiz diyeyim, yanlış hatırlamıyorsam 2013 te de izmit körfeze gri bir gc8 le çıkmış ve oldukça güzel bir sürüş sergilemişti. Bir çok kişi görüyoruz ne arabalarla neler yapamayan bence hiç sorun teşkil etmiyor özel durumu,zaten yaptığı süre de kabiliyetinin kanıtı. Olayı efsaneleştirmeden aracın gerçek tam setupını ve videosunu sabırsızlıkla bekliyoruz. Malu m,bu pisti tanıyan herkes bilir ki sadece gt30 var gerisi standart kısmı gerçekçi değil o araba o güçle ne durur ne döner ne de 2.20 yapabilir sadece turboyla. Tekrar tebrikler yakında under20 gelir,tek kelime ile müthiş süre.
    Düzeltme yapıyım, 2014 yılında Gri Hawkeye kasa ile derecesi
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  3. #668
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    796
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mr.Bilal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hey masallah. Yanlis anlasilma olmasin ama piste cikabiliyor mu engelli kardeslerimiz. Eger oyle birsey var ise cok guzel bir uygulama. İstanbul park yonetimini tebrik ederim. Ayrica aracida merak etmedi degilim simdi iyiden iyiye. Bir daha ki cikisinda 2.20 altina rahat iner
    O konuda problem yok, ben çıktım H Sınıfı ehliyetim ve engelli aracımla...

  4. #669
    Mr.Bilal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2016
    Yaş
    40
    Şehir
    Sivas
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı C!N Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O konuda problem yok, ben çıktım H Sınıfı ehliyetim ve engelli aracımla...
    Sizi cesaret ve özgüveninizden dolayı İstanbul park yönetiminide bu uygulamayı yaptığı için tebrik ederim.
    Life is Too Short To Stay Stock

  5. #670
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    796
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mr.Bilal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizi cesaret ve özgüveninizden dolayı İstanbul park yönetiminide bu uygulamayı yaptığı için tebrik ederim.
    Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim

  6. #671
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aranızda bu konu ile alakalı sorunu , şikayeti, yaşamış olduğu mağduriyeti olan yok ise artık kafalardaki engellerimizi aşıp pist konusuna dönelim istiyorum.
    Uygulamayı yapan benim. Pist günlerinin ismi gibi kurallarını belirleyen de benim. Halk günü yapıyoruz arkadaşlar. Arada katılımcının tur zamanı çıkar çıkmaz maksat halkın pisti kullanabilmesidir ve uygun ehliyeti olan herkese bu günlerde kapımız açıktır.

    Bu duruşumuzdan rahatsız olan var ise, halkı ile aynı anda pisti kullanmak kendisi için risk teşkil ettiğini düşünen var ise yolları, otobanları da kullanmasın. Hatta sakince klavyeyi bırakıp power tuşuna 10 saniye basılı tutsun ve bu forumu da bıraksın. Biz bu hususta pozitif ayrımcılık yapıyoruz bu şekilde biline.

    K.Buğra YILDIRIM
    Konu ef186 tarafından (11-10-2017 Saat 20:19 ) değiştirilmiştir.
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  7. #672
    Mr.Bilal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2016
    Yaş
    40
    Şehir
    Sivas
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Subarunun videosu ne durumda. bilgisi olan varmı ?
    Life is Too Short To Stay Stock

  8. #673
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    796
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar ilk pist günleri tecrübemin videolarını nihayet youtube'ye atmış bulunmaktayım. İlk videodaki seslerini kestiğim kısımlar kendimi kaptırıp sohbete daldığım kısımlardır o nedenle sesler kısılmıştır. İkinci videoda da kameranın ayarlardan mikrofonunu açmayı unutmamdan kaynaklı bir sessizlik mevcut. Tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini, eleştirilerini rica edeceğim




  9. #674
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tavsiye ve eleştiri icin sanki birkac seans daha girmen gerekiyor bence

  10. #675
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı C!N Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ilk pist günleri tecrübemin videolarını nihayet youtube'ye atmış bulunmaktayım. İlk videodaki seslerini kestiğim kısımlar kendimi kaptırıp sohbete daldığım kısımlardır o nedenle sesler kısılmıştır. İkinci videoda da kameranın ayarlardan mikrofonunu açmayı unutmamdan kaynaklı bir sessizlik mevcut. Tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini, eleştirilerini rica edeceğim
    Senin nezdinde yeni başlayanlar için naçizane birşeyler karalamak istiyorum. Ben de bir amatör olarak bunları %100 uygulayabildiğim söylenemez ama yine de yazayım.

    1- Pistin tüm genişliğini kullanmak çok önemli. Burada amaç olabildiğince düz gitmeye çalışmak. Basite indirgersek direksiyonu ne kadar az çevirirsen o kadar hızlısın. Bunu da genelde şöyle yaparız: Virajın iç apeksini kesip dış apeksine doğru arabayı açarız. Mümkün olduğunca az direksiyon hamlesiyle akıcı sürmek avantaj sağlıyor. Ayrıca lastikleri ve aracı daha az strese sokuyor.

    Şu resimde mesela bir şikan nasıl olabildiğince düz geçilir onu görüyoruz. İstanbul parkta 9.viraj biraz böyle. (mavi ince çizgi)





    2- Direksiyon açısı ve gaz arasındaki ilişki.
    Direksiyonun ne kadar düzse o kadar gaza bas. Direksiyon ne kadar çevrilmişse o kadar gazdan çek. Kabaca direksiyon %10 dönükken gaza %90 bas. Direksiyon %70 dönükken gaza %30 bas.
    Mesela direksiyona en çok hamleyi 12-13-14. virajlarda yaparız. Burada gaza basarken çok sabırlı olmak gerekiyor.


    3- İstanbul park'ta bir çok viraj late (geç) apex gerektiriyor. En güzel örneği 7.viraj. Bu virajı erken kesersen direk dışardasın. Dışarda değilsen zaten yavaş gidiyorsundur. Resimde yeşil çizgi 7.virajın çizgisi gibi düşünülebilir. 1., 3., 7, 9. ve 12. virajları olabildiğince geç kesmek gerekiyor.




    4- Bol bol video seyret.

    5- Son olarak direksiyonu 9:15 tutmaya çalış
    "life is too short to drive boring cars"

  11. #676
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı snrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin nezdinde yeni başlayanlar için naçizane birşeyler karalamak istiyorum. Ben de bir amatör olarak bunları %100 uygulayabildiğim söylenemez ama yine de yazayım.

    1- Pistin tüm genişliğini kullanmak çok önemli. Burada amaç olabildiğince düz gitmeye çalışmak. Basite indirgersek direksiyonu ne kadar az çevirirsen o kadar hızlısın. Bunu da genelde şöyle yaparız: Virajın iç apeksini kesip dış apeksine doğru arabayı açarız. Mümkün olduğunca az direksiyon hamlesiyle akıcı sürmek avantaj sağlıyor. Ayrıca lastikleri ve aracı daha az strese sokuyor.

    Şu resimde mesela bir şikan nasıl olabildiğince düz geçilir onu görüyoruz. İstanbul parkta 9.viraj biraz böyle. (mavi ince çizgi)





    2- Direksiyon açısı ve gaz arasındaki ilişki.
    Direksiyonun ne kadar düzse o kadar gaza bas. Direksiyon ne kadar çevrilmişse o kadar gazdan çek. Kabaca direksiyon %10 dönükken gaza %90 bas. Direksiyon %70 dönükken gaza %30 bas.
    Mesela direksiyona en çok hamleyi 12-13-14. virajlarda yaparız. Burada gaza basarken çok sabırlı olmak gerekiyor.


    3- İstanbul park'ta bir çok viraj late (geç) apex gerektiriyor. En güzel örneği 7.viraj. Bu virajı erken kesersen direk dışardasın. Dışarda değilsen zaten yavaş gidiyorsundur. Resimde yeşil çizgi 7.virajın çizgisi gibi düşünülebilir. 1., 3., 7, 9. ve 12. virajları olabildiğince geç kesmek gerekiyor.




    4- Bol bol video seyret.

    5- Son olarak direksiyonu 9:15 tutmaya çalış
    Sende kı son 1 senelık gelısme herkese ders olmalı...
    Bunları pratıge doktukce podyumlar cogalıcak...
    Persembe ınsallah pıstteyım.

  12. #677
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sende kı son 1 senelık gelısme herkese ders olmalı...
    Bunları pratıge doktukce podyumlar cogalıcak...
    Persembe ınsallah pıstteyım.
    Aklımdan geçeni yazmışsın.
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  13. #678
    rahmitanir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı snrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin nezdinde yeni başlayanlar için naçizane birşeyler karalamak istiyorum. Ben de bir amatör olarak bunları %100 uygulayabildiğim söylenemez ama yine de yazayım.

    1- Pistin tüm genişliğini kullanmak çok önemli. Burada amaç olabildiğince düz gitmeye çalışmak. Basite indirgersek direksiyonu ne kadar az çevirirsen o kadar hızlısın. Bunu da genelde şöyle yaparız: Virajın iç apeksini kesip dış apeksine doğru arabayı açarız. Mümkün olduğunca az direksiyon hamlesiyle akıcı sürmek avantaj sağlıyor. Ayrıca lastikleri ve aracı daha az strese sokuyor.

    Şu resimde mesela bir şikan nasıl olabildiğince düz geçilir onu görüyoruz. İstanbul parkta 9.viraj biraz böyle. (mavi ince çizgi)





    2- Direksiyon açısı ve gaz arasındaki ilişki.
    Direksiyonun ne kadar düzse o kadar gaza bas. Direksiyon ne kadar çevrilmişse o kadar gazdan çek. Kabaca direksiyon %10 dönükken gaza %90 bas. Direksiyon %70 dönükken gaza %30 bas.
    Mesela direksiyona en çok hamleyi 12-13-14. virajlarda yaparız. Burada gaza basarken çok sabırlı olmak gerekiyor.


    3- İstanbul park'ta bir çok viraj late (geç) apex gerektiriyor. En güzel örneği 7.viraj. Bu virajı erken kesersen direk dışardasın. Dışarda değilsen zaten yavaş gidiyorsundur. Resimde yeşil çizgi 7.virajın çizgisi gibi düşünülebilir. 1., 3., 7, 9. ve 12. virajları olabildiğince geç kesmek gerekiyor.




    4- Bol bol video seyret.

    5- Son olarak direksiyonu 9:15 tutmaya çalış
    6- Mümkünse bir bilenin sağ koltuğunda piste çık.
    Mesajı aldın sen soner hocam

  14. #679
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Soner cv’ni gönder hele
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  15. #680
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyi ezberlemiş miyim utku hocam
    Ha çözdük ha çözecez derken sezon bitti.
    Bu arada son open pit'ten bir video yükledim. 2:20:30 ve 2:20:50'lik iki tur. Mayıstaki 2:19:90'ı bir daha göremedim malesef. Soğuk havaları iple çekiyoruz

    "life is too short to drive boring cars"

  16. #681
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı snrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyi ezberlemiş miyim utku hocam
    Ha çözdük ha çözecez derken sezon bitti.
    Bu arada son open pit'ten bir video yükledim. 2:20:30 ve 2:20:50'lik iki tur. Mayıstaki 2:19:90'ı bir daha göremedim malesef. Soğuk havaları iple çekiyoruz

    Rahat olll,persembe cepte 2:19...
    1-2 yer harıc cızgın cokk ıyı,tek eksık bıraz daha hız.
    Konu 997TT tarafından (17-10-2017 Saat 19:37 ) değiştirilmiştir.

  17. #682
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rahat olll,persembe cepte 2:19...
    Perşembe de sıcak ama bakalım hayırlısı
    "life is too short to drive boring cars"

  18. #683
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı snrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Perşembe de sıcak ama bakalım hayırlısı
    Suan sıcak senın dusmanın degıl,bıraz daha hızlan yeter lı.
    Frenler padlerı pagid mı?

  19. #684
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Suan sıcak senın dusmanın degıl,bıraz daha hızlan yeter lı.
    Frenler padlerı pagid mı?
    Evet pagid rsl 29. Tam benim gibi tembeller için. 3 open pit + 7 seans gördü hala aynı
    Konu snrk tarafından (17-10-2017 Saat 19:42 ) değiştirilmiştir.
    "life is too short to drive boring cars"

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •