keiichi amca yine pistte :)
http://www.youtube.com/watch?v=DuTtLYhFJT4
Printable View
keiichi amca yine pistte :)
http://www.youtube.com/watch?v=DuTtLYhFJT4
ben F20C yi daha cok seviyorum. egzantirikleri de daha iyi bence. F22 nin tork u daha yuksek, stock daha fazla lastige guc veriyo ama bence S2000 i ozel yapan F20C idi
aslında videoya bakılarak f20c nin daha iyi gittiğini bile söyleyebiliriz :)
berent olm annadın sen beni :) güzel video eline sağlık :D
berent çk güzl video kardesim eline sağlık.
valla f22 daha iyi gibi geldi bana ama ikisinide kullanmadım bilemiyorum
payşalım için tşk
sen çok biliosun be i.... :D
F20c daha başarılı bence ki tur zamanı da onu gösterio, pist dar olduğu ve kısa olduğu için geçemiyor.
guzel vıdeo bero
tam bi bilgi alabilecegin bi link bulunca yollarim sana. ama kisaca olay sole. F20 ve F22 kapaklari ayni. Tek fark egzantirikler. F20 in egzantirikleri daha iyi, F22 de de retainers lar daha iyi. Istense AP2 kapak la 9200 devir cevirilebilir ama egzantirikler F20 lerin yaptigi gucu ust devirde yapamaz.
Benim cok merak ettigim F22 ye F20 egzantirigi takilsa bide AEM le 9200 cevirtilse stock ustune kac whp alir.
bence bunu senın soylemen lazım:D
Ben bu video hakkında konuşuyorum, süresi daha iyi f20c'nin ve düzlükler kısa olduğu için f20c geçemiyor zaten videonun sonunda virajlarda ve düzlüklerde ki hızları göstermişler aynı yerlerde f20c birazcık daha hızlı.
Neyse cnm ikisi de kardeş ama Hondadan 2.2 olunca lt başına 120.7hp yi korumasını beklerdim tam tersine hp düşmüş. ama tork artmış tabi :)
Amerikalıların tork isteği işte :)
burda kesin yapmis biri vardir. arastirir bulurum. egzantirikler cok hasses bi konu F20 lerde. (ve tabiki F22 de)
belki bazilariniz biliyodur, burda Brian Crower Stage II egzantirikleri ilkl cikarken kesin 30-40whp diolardi 400+ Turbo setup lari icin, once bi bekliyim sonuclarini goruyim dedim cok yakin bi ark im aldi, 30whp kaybetti.