Printable View
Araç 3.5 snde 100, 7 sn dede 100-200km yi geçti. Bu ne yaaaa.
araç inanılmaz tamam da
dikkatimi çeken,
ilk görüntüde araç 3890km.de benzin yarı ile full arası çizgide
gazlarken 4037km.de yarım altındaki çizgide :)
yani bu durumda 147km. de güzel bi yakıt yakmış
sadece paylaşmak istedim :)
maşallah araca ama binmek istemem, kendi aracımızdan sogumayalım :)
eskısı 7 ılerı degılmıydı nıe bunu 6 ılerı yapmıslar acaba.cok ıyı hızlanıyor bu arada
bu araba standart mı ??
35 saniyede 300 !!!
Fabrika tanıtım arabalarında 250 hız limitörünü kaldırıyor. Ama hızlanma gerçekten çok iyi. 150 ye kadar F458 kovalar.
daha bu standart beyler..
335 de bir zamanlar standdarttı ona göre bunu gözünüzde canlandırın,bence bütün süper sport araçların kabusu olacak hatta modifiyeli araçların bile :)
çok iyimiş :)
0-100 hızlanması 3.7s olarak açıklanmıştı. Hızlanması çok iyi. Bu arada 7 ileri şanzımana sahip 6 değil.
hadi lenn dedim içimden fena uzuyor.. 4 235-240 civarı bitiyor.. 6'a atmayacak sandım bir ara.. :)
Boşuna 250 yle giderken viski içiyoruz demiyorlar 300 le gidiyor kamera oynamıyor bile çok iyi gerçekten.
bu arada kadran full lcd mi s serisindeki gibi?ibreler perspektife göre 3 boyutlu gibi görünüyo ama yazılar sanki normal gösterge değilmiş gibi duruyor.
alt hızlrda inanılmaz bir ivmelenmesi var fakat sanki üst hızlarda eski v10 daha iyi hızlanıyor gibi geldi. Bu arada eksoz sistemi yine çok başarılı
sesi olsun gorunusu motoru bir turlu ısınamadım V10 kesinlikle daha basarılıydı F1 blogundan esinlenerek yapılmıs ozel bi motordu
cok basit modifikasyonlarla kırılan dünya rekorlarına yakın süreler cıkaracak bir potansiyel var gibi. 10 saniye civarı bir sürede 200 km hıza cıktı korkunç bir rakam bu 4 kapılı aile otomobili için :D
Evo dergisinde yazıyordu 250km/h limitör arac siparis edilirken Bmw plus sport ( yanlısda olabilir ) paketi ile farklı rakam olarak çıkabiliyor.
Arac herseyi ile inanılmaz ve yorumlarda dünyadakı bütün süpersporlara kafa tutacagı yönünde..
Diskleri 440mm neredeyse 16" jant kadar.
Friedrich Nitschke M departmanı yeni baskanı demişki 'Sıralı 6 silindirde 3 turbo düsünebilirz' acayip adamlar :D:D
4 kişilik uygun bi aile arabası :p
Yeni kasa M5 adaletli olmuş :D
ayarsiz olmus.. :D
Şimdi bunun yazılımlı halini merak ediyorum :)
almanlar yine yapmış....
o degil ben italyanlara uzuluyorum simdi.. turboya gecsen olmaz koskoca ferrarisin lamborghinisin alay ederler valla gelip elin turbolu almani saplarsa o daha fena.. :D
oha kontrol ettim F458 ile 100-240 arasında aralarında sadece 1 saniye var. Yuuuuh. Kaça satılacak acaba.
Bu arada arac 1870 kg :):)
Bunu araba diye satmamak lazim.
Gerci artik yeni model fiyati+otv zammi ile ucak diye satilabilir.
5 ten 6 ya 300le giderken atti demekki 7. vites 300le ekonomik gitmek icin :-D
herşey güzelde araba 300 den sonra resmen duvara çarpmış gibi oluyor bunun sebebi nedir, eskisi 300 üstünde daha bi istekliydi sanki
arac 310 da takıldı kaldı gibi sanki v10 daha rahat 300+ yuruyor daha dusuk gucune ve torkuna ragmen diyorum yani eksozlu, filtreli soyle 550 ps civarı bir v10 m5 bunu dover gibi geliyor bana 300 ustu hızlarda ..
Buyrun direk Murat abinin (Pist günlerindeki 1M Coupe nin sahibi) ellerinden M5 testinden yorumlar :
E60 gore cok stabil ve yol tutusu cok iyi...
Genel olarak kafasi viraja girmek istemiyor...
Direksiyonu,sanzimani,suspansiyonu spirt plusa bile alsaniz konforlu
Gereksiz lux...
Cok elektronik oyuncak var...
Motor teknonoji sibambaska(ayrinti isteyene yazarim)
Frenler olmus bu sefer!
---------------------------------
Motor teknolojisi muthis!1 turbodan 4 silindire giden manifold borulari,twin scroll sayesinde ikiye bolunuyor ve egsoz ve hava yakit zamaninda,sanki tek turbo 2 silindirle ugrasiyor. Bu sayede ust devirler olmuyor,turbo cok isinmiyor,lag cok cok az oluyor.
Ayrica mitorun ustunden altina dogru gidiyor mecburen egsoz sistemi ancak cok ozel malzeme kullanildigi icin isinma problemi yok!cok cabuk soguyorda...
İlginc bir teknoliji...
Turbolar 0,8 bar basiyor.
Frenler iyi gercekten ve artik isinmiyor...
Sanziman keyifli ama pdk bir cit onde...
İci cok cok rahat,on koltuklar gereksiz genis...
Dis gorunumu E60 a gore biraz daha havali.
Spor degil,tum ayarlari super sporta alsanizda,yok abi,spor degil...
Cizgiye guzel oturuyor,taki girene kadar
Arkasi daha stabil.direksiyon cok daha net ama Mich SS lerin katkisi cok cok buyuk!
Test ettigim M3 de ps2 vardi ve hep ayni sorunlar!!
Herkes 1M e Asik oldu buarada...
Motor-sanziman hakkinda 30 dak brifing aldim hatta sadece ben aldim diyebilirim,sorulari ayrintili cevapliyabilirim.
Buarada diff cok daha hizli ve yumusak...
Yakit mukemmel,3.0 gibi yakiyor,insan gibi nihayet...
hiç kasmadan yatırıyor walla 300 e kadar
Hızlanması çok başarılı :)
300 üstünde yavaşlamasının sebebi bence vitesi geç atması olmuş .. 6'a attığı anda ibre devam ediyor , bende ona dikkat ettim ..
bu hafta bizden arkadaşlar ispanyaya lansmana gittiler.
normal kullanırken std 520d gibi gidiyor, çok rahat ve konforlu... gaza biraz dokununca neyin içinde olduğunuzu hemen hatırlatıyor. (dediler :) ve ben gidemedimmmmm)