Olabilirliği nedir ?
Kullanılacak parçalar nelerdir?
(Tam liste alabilirsem sevinirim :) )
Baz alınacak araç modeli 2000 model 100.000km+ 106GTI
cevap yazacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler
Printable View
Olabilirliği nedir ?
Kullanılacak parçalar nelerdir?
(Tam liste alabilirsem sevinirim :) )
Baz alınacak araç modeli 2000 model 100.000km+ 106GTI
cevap yazacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler
Walla ben turbosunu falan bilmemde..106gti ezelden beri cok beğendiğim bir aractır,handling testinde coğu super spor otomobille aşık atabilen bir aractır.Kullanım tarzı dizaynı kendinden beklenmicek performansıyla zaten coğumuzun gönlüne taht kurmuştur.Senı kaç senedir tanıyorum herzaman bi 106muhabbetimiz oldu doğrusu almanı cok isterim.Ama unutma siyah komple film dibine kadar yerde sapsade :)
olanlari mevcut hatta beyin olarak aem fic kullananda var ozgun online olunca yazar;
öncelikle hedef gücünü belirliyeceksinki ona göre secicegin parcalari kolay karar verirsin..
Turbo Manifold
Wastegate
Turbocharger
Downpipe
Exhaust System
Air Filter
Intercooler Pipe
Intercooler
Blow Off Valve
Vacuum Hose and 'T' Fittings
Oil Supply and Return Hoses
Boost Controller
Fuel and Engine Management
wideband
egt ve yag basinc saati
acele oldu kusura bakma :D
Olanlar mevcut çok sayıda ama ben en çok şu aem fic kullananı merak ediyorum.
can olm olmaz die bişi yok tabi ama yine bi 4-5 bin doalrı bulur güzel motorun içine girmeden 0.5 barlık bi kit
en iyisi stock mode :D chip eksoz filtre :)
al stock (chip,exhaust,flıtre) bın yaa ne ugrasıyon alla alla :D
çok zor; makinasını hazrLamak bi kere başLı baŞına servet gömLek koL piston yatak vs... 106'ya yatırıLır mı sonuc garantisi yok hemde_?
yazıLım desen probLem orda asıL,su anda yuruyen Turbo gti yoksa sebebi budur..
1 kaç arkdasın da dediği gibi atmosferik yÜkLemek daha mantıkLı...
bak biri 106 digeri saxo;
ikiside yürüyor:
http://www.youtube.com/watch?v=5TH81...eature=related
birde motoru hazirlamak servet falan degil, gömlek kötü durumdaysa atmosferik toplarkende işlem görmek zorunda keza yataklar falan, eski yatakla gidicegini sanmiyorsun herhalde..
turboyu pahali yapan hedefi bastan belirlememek, adam 0,5 bar diye basliyor sonra standart motora 1bar basip sonra kolu kiriyor pencere aciyor ;)
http://www.youtube.com/watch?v=B5UBu-aOECc&feature=user
buda başka bir videosu
puhaha yürüyen gti yok demek arada draglara uğra ya da youtube da gez için açılır
cagdash draglarda s2000turbolarla yarışan aracları gördünmü?onlardada 106 kullanılan motor var galiba:)bi bakıver internette türkiyede yapılmış turbo saxo vts ler 636kawasakilerle kalkıor.atış yapmayalım inceleyelim.
bence crm de atmosferik yüklemek en iyisi NOT(34 NOT 36) gibi de bi örnek var:D:D
arkadaslar bence siz cagdasın demek istediklerini istediginiz gibi anlamıssınız zor ama yapılamayacak demiyo evet bencede kendi bütceme göre bu malzemler servet kendim için düşünüyorum su anda yürüyen demek istedigi herhalde trafikte veya günlük kullanımda demek istedi sizce günlük kullanımda kullanılabilirmi 106 turbo pt 52 ile bile rolanti bozuklugu ysayan kişiler duydum kaldıki turbo????
waLL brawo bi siz anLıosunuz turbodan GTi'dan =) yürüyen gti demedim yuruyen turbo gti dedim,kesın oLarak oLmaz demedim ama yapacagnz masraf aLacagınız werim we bunun surekLıLıgını göz önune aLırsanız bence değmez. He sana göre oLuru wardır her zaman yaparsın ama bu benım dusuncem yargıLayamazsınız BENCE değmez.
yok demedimki arkadasım ben zaten yazıLımın bı gti yı ya da vts yi turboLarken ne buyuk sorunLar cıkardıgını anLatmak istedim , ayrıca o aracLarın sahıpLerı gerek beyın oLsun gerek parca oLsun getırtmek uyguLamak ıcın sorun yasamayan bu ısı yapan usta adamLar.. Kac 106 sahııbı yuurt dısı baglantıLı parca getırebıLır ya da her 2-3 yuruyusun sonunda motor yenıleyebiLir...
bi kez daa söLemek istediğimi bu sefer yanLıs anLamayın dıe yazzıorum.. oLmaz dıe bısı ıLLakı yok ama BENCE değmez.
kaç kez kırılmış linkdeki makine
baska bı foruma sahıbının ya da o fırmada caLısan bırının yazdıgına göre 3.
duyumlarla konuşmayacaksın.. kaç beyin değiştirmişim ? kaç kere kırmışım biraz destekli at. 1 kere sekman kanalı kırıldı oda avansdan beyin taktım ve çözüldü. şu anki motorum 4. ayda yapıldı sezon + yarışda 1,6 barda aynen devam ediyo arkadaş. piston kol bile yapmadan sadece enjektörle standart komp.+ aem fic enjektör ile 0,5 bar caddede günlükde sorunsuz binilir.yeterki arabadan anla avansı duyunca basma düzgün saatlerin olsun makinanı koru.
sarı 106dan bahsedıorum ben ya sen kımsın arban ney ben ne zmn sana bişi dedim...
la bı fıkrımı sölim dedim demez oLaydım yaaaa
ben şimdi sana kim olduğumu tanıtmayımda linkdeki makina demişler sende yorum yazmışın sarı olan die bahsedecen o zaman
oLur sen bana teL wer ben yorum yazarken bıdaha senı arar fıkrını aLırım vts power sunu yazıorum sana uygun mu die.
sarı 106 ya söküp taktıkları safc nin haddi hesabı yok arkadaşlar onuda beyin sandığı için, duyanlarda hakkaten beyin falan değişiyo biliyolar. smt takmayı beceremeyen tuning firmasının arabası o :)
bak güzel konuşunca anlıyosun demekki :D sen beni aramada verilen linkde 2 tane mavi araba var.olumlu cevap yazıyo olsan sarı kırıldı mavi yürüyomu die sorarsın. neyse ya uğraşamam kimseyle 2008 sezonda herkes izleyecek turbo TU5J4 nasıl yürür.
sonuç :
caddede makul maliyetle sorunzuda yürürsünüz dragdada :heyoo:
bak burda anLasamıoruz işte ben yürümez demiorum zaten ama sen ustasın kendın yapıosun kendın getırtıosun vs.. ama dısardakı sıradan bı gti sahibi 1 seferde oLsa kırmayı kaLdramaz sonucta bu makınayı turbo yapmak zor iş dimi.. ben uygun oLmadıgını dusunuyorum bu benım dusuncem sen ıns daha ıyıLerını yapar yurutur emegının karsıLıgını aLırsın.
benim usta olmama gerek yok düzgün ayar yap enjektörünü beynini tak tatminkar bi güçle kırmadan rahatlıkla binersin. yapmak isteyen olursa elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum zaten
bu arada ben usta değil bilgisayar programcısıyım :D
ucuz diiL ama 600 hp guc aLıosun paranın karsıLıgı yani ;)
her turbo yapılan honda 600 hpmi oluyo sence?
yeter ya sıze laf mı yetıstırıcem eglenın kafanıza göre.
Saçma. Git kumda oyna.
konu uzamis ama sunu belirteyim;
turbo saatli bomba degildir, kontagi cevirince tetiklenip patlasin. ayni risk atmosferik'de de vardir, keza ilk zamanlarda pt52 olsun ya da X marka egzantrik olsun takip subap egenleri goreniniz ya da duyaniniz olmustur. ya iyi usta bulacaksin motorunu emanet edeceksin ya da konuya hakim olacaksin elindeki parcayi istedigin gibi taktiracaksin...