Bir arkadaşın aracını teste soktuk
Araç s2000
okumayı bilen varsa yardımcı olabilirmi
nasıl sizce değerler
http://imageshack.us/photo/my-images/808/sssjv.jpg/
http://img808.imageshack.us/img808/4963/sssjv.jpg
Printable View
Bir arkadaşın aracını teste soktuk
Araç s2000
okumayı bilen varsa yardımcı olabilirmi
nasıl sizce değerler
http://imageshack.us/photo/my-images/808/sssjv.jpg/
http://img808.imageshack.us/img808/4963/sssjv.jpg
motor sıcakken mı sogukken mı olculdu
büyük ihtimal sıcakken
butun sılındırlerın aynı degerı okumaması dusundurucu tabı buna dıs etkenlerde neden olabılır yada aletlede alakalı olabılır ama ben begenmedım degerlerı dususte hep
Segman siparişi verin en kısa zamanda oda en iyi ihtimal.
başka yorumlar?
marş basılırken gaz pedalına sonuna kadar basıldı mı her seferinde ya da hava emiş yolu açıkmıydı..?
açıkcası o kadar detayını bilmiyorum
Ölçüm doğru yapıldı ise bi yerlerde yanlışlık var.. Sekmanlar kaçırıyor olabilir.. Sübaplar kaçırıyor olabilir.. Bir bakmak lazım..
Gaz kelebeği kapalı iken kompresyon testi yapılırsa genel olarak komp. değerleri düşük olur ve sonraki silindirlerde de giderek düşer.
ölçüm yapılan cihaz kaliteli..aynı cihazla 106 gti ölçtük değerler buna yakındı..söküldüğünde supaplar eğik çıkmıştı..
konu dışı ama bu testi nerede ve kaça yaptırıyorsunuz
abi uzatmaları oynayan bir motorun çıktısı bu .... maalesef
Koşullar tam sağlandıysa
Enjektör söketleri sökülüp
Tam tapa gaz
Ve motor sıcaklığı idealde ise
Test sonuçları kötü duruyor
Mesela buda Megane Coupe 140hp kompresyon testi ölçümü
Aracın subapları gidikmiş
http://img191.imageshack.us/img191/9913/12102011016.jpg
bu nasıl anlaşılıyo yav hiçbişey anlamadım ne okumak lazım şimdi bundan :)
43.000 de araç nasılda böyle birşey olabilir aklım almıyor açıkcası
acaba ölçümde bir hatamı var yoksa?
neden böyle olmuş olabilir?
sübaplar gidikse değerler farklı çıkabiliyor aynı megane coupe deki gibi,ben subapları eğmiştim,serviste baktılar bujileri söküp marşa basarak.
aracın sıkıstırması 10
1,10.2
2,7,8
3.8,5
4,10 cıktı tam.ne yazıkki servisteki formen bile normal o kadar farklılık olabilir filan dedi yarım saat iddialaştı bin böyle bişey olursa gel filan dedi,iddia ettim,sonra talimatı bi daha okuyup geleyim dedi ve eğikmiş yanlıs okumusum demişti ,farklılık olursada ufak farklılıklar olması gerekli benimki gibi bariz fark cıkarsa subaplar eğik olabiliyor
ben yanlıs vites atmıstım öyle eğilmişti
1-2-3 ,4 e geçerken 2 ye geçtim.
Abibaskaywrde daha olcturun. Enjektorlerin fisini cekip , dip gaz basarken test etmek lazim. Sikistirmasi 11.9 olan arabada 12 bar olctuk yaklasik Dolayisi ile ilk iki silindir 11 bar normal gibo ama 4. Silindir 9 bar da. 30psi fark var arada 5 psi a kadarnormal kabul edilir ama 30 psi cok fazla. Baska yerde daha olcturun abi. Eger gene boyle cikarsa bi yerden sikistirma kaciriyor demektir.
evet tekrar ölçtürmeyi düşünüyor
arkadaşlar bende aracıma ölçüm yaptırmak istiyorum
önerebileceğiniz yerler varmı
pm de atabılırsınız..
AHM performansta vardı kompresyon testi
Manuel olanları tavsiye ederim
Bar olarak değilde PSİ olarak ölçer..
Şunun gibi
http://img72.imageshack.us/img72/9072/18870219.jpg
geçmiş olsun :(
Anadolu yakasında bizde ölçüm yapabiliyoruz.
Egemen , yanlış ölçüm olsa 4 silindirde yanlış ölçülür.Ben pek hata olduğunu düşünmüyorum.
AHM performansta vardı kompresyon testi
Manuel olanları tavsiye ederim
Bar olarak değilde PSİ olarak ölçer..
ok
teşekkürler :icon_tup:
ınanılmaz kotu cıkmıs cok enteresan ama
vtı ı ben olcturdugumde 13.5 13 13.5 14 cıkmıstı bu 9 larda daha.
aracın gıdısı normal mı
aracın gidişide normal duman atmada yok
bir yerde daha baktırıcaz içimize sinmedi bu sonuç
1.piston: 11
2.piston: 11
3.piston: 10
4.piston: 9.3
jdm de tekrar baktırıcaz sonuç aynı ise işlem yapmak gerekebilir
Mutluhanin yaptigi teste sokiyim afedersiniz ama baştan sağma yapilmiş test manuel test cihazi ile tekrar olcturduk veriler gayet iyi cikti mantar tuning oktaya teşekkürler bu arada barisin user acik kalmis ben vtec_king
sıkıştırma 10:1 ise test 10 bar çıkacak diye b,rşey yok biliyorsunuz değilmi?
Mantardaki test cihazındaki sonuçlar
1. 13.5
2. 13.3
3. 13.3
4. 13.2
arkadaş mutluhanda eskıden çıraklık yapmış s2k secereleri ustundede ihtisas yaptığını düşünüyordum ama nasıl olurda orada bır acıklık getiremimişte olaya burada sorup soruşturuyor :D mantık almıyor kingkong koh koh koh
senin arkadasın bu araç patlak durumu bence hiç iyi değil!sonuçlar bayağı bir kötü alırken secerede bi yanlışlık yapılmış :D kilometrede ayrıca oynanmıştır
baksaydın mutluhandan gerçek km mi :D
bence birkere değil birkaç kere daha farklı yerlere ölçtürün kesinlikle cihazdan çıkacaktır yada ölçen bir hata yaptı.
Kardeşim bir sefer ölçmede bunu anlıyamazsınız
aracı tekrar çalıştırıp ayrı ayrı ölçmeden silindirleri segman gidik diyemezsiniz
Bazen subap arasında kurum kalır tam basmaz vs vs etkiler oyüzden çalıştırıp bir daha söküp düşükm çıkan silindire tekrar bakmak lazım eger aynıysa ozaman sorun var demektir
su görüntü hoş degil
15 gün önce Sİ aldım 4 üde 13-13,5 arasında çıktı. Bu değerler çok az değilmi?
O kağıtta yazanlar gerçek degerler degildir
siz sadece birbirlerine yakınmı değilmi onlara bakın
hepsi aynı ama gaz basmadım işte yanıltırmı acaba