Printable View
Herifin patlaması için dua ettim ama patlamadı. Herifin oturma şeklinden tut viraj çizgisi direksiyon kontrolü herşeyi felaket.
:D heyecanlı biraz.
liseli.....
bu ne yaaa..ya berbat bitik bir lastiklerle çıkmış piste yada yerler ıslak
madem o kadar atıyor araba :)
şu ayağının altındaki gaz pedalını ona göre kullansana ?
yaw araba kullanmayı bilen pistte giderken o şekilde mi kullanır.
For me personally scary moments, trying to control the bmw 330 ci on a partly wet nordschleife track. With a happy ending on wehrseifen outcome.
Yazmış ztn :)
O oturma pozisyonu ile degil 330 1.2 clioyu bile kontrol edemez hiyar
O kadar yerden yere vurulacak bir durum yok bence.. Islak pistte sadece oversteering anlarını paylaşmış.. Kuruda güzel iş çıkarmış..
Nordschleife Lap BMW E46 330ci 11/11/2010 - YouTube
Çok acemi görünüyor da yan verirken tırsıyor mu kontrol altında mı tutuyor pek anlamadım.
330ci güzel araba:)
oturuşunda ne var yaw hakkaten garip gelmedi bana ondan soruyorum..
Normal otoruş poziyonu, dik konumda koltugta kollar uzatıldıgında bileklerin direksiyon üst kısmına gelmesi gerekli ama omuzların oynamaması lazım diye biliyorum ki arkadaşın oturuş pozisyonu normal gözüküyo belki koltuk biraz yatık olabilir.
o şekilde oturduğun sürece arabayı düzgün kontrol edemezsin. Kolların 45 derece kırık pozisyonda oturman gerek. Tam sağ tam sol yaptığında omuzların koltuktan ayrılmamalı bu sayede hem daha hızlı hareket verirsin hem daha direksiyon tepkisini daha erken algılarsın hem de direksiyon turun daha fazla olur.
benden iyi kullanıyor kesin patlardım biyere ben :D
kullananın acemiliğini bilmem ama cok eglenceli yerinde olmak isterdim patlamak üzere olup patlamamak iyi ardinal salgılatır :D
yüksek hızda tutuyor arabayı tutuyor hll diosun, sonra bi anda çok basit bir viraj çıkışı gaza oturup spin atıyor, arkasından viraj içinde vites büyütüyor arabanın arkası gidiyor, üstüne heel and toe yapmadan vites küçültüyor arkalar kitliyor falan, tamamen şans patlamaması bu sürede :)
Abicim tam yarış koltuklarına bak zaten anlarsın tam 90 derecedir. Onda da geri ve ileri alarak pozisyon belirlersin. Zaten denemesi çok basit kollarını uzat tam sağ tam sol yap 180 derecelik açıyı ellerini direksiyondan ayırmadan en rahat hangi pozisyonda veriyorsan doğru pozisyonun odur. Zorlanmaya başladığın yerlerde zaten omuzun koltuktan ayrılıyordur direksiyonu döndürmek için.
Sebastian VESTEL :D