Merhabalar arkadaşlar 1.3 cdtı opel astra h kasa'yı biraz daha iyi yürütebilmek için ne yapılabilir yardımcı olursanız sevinirim...
Araç özellikle kalkışlarda çok zayıf...
Printable View
Merhabalar arkadaşlar 1.3 cdtı opel astra h kasa'yı biraz daha iyi yürütebilmek için ne yapılabilir yardımcı olursanız sevinirim...
Araç özellikle kalkışlarda çok zayıf...
yazılım................
aynı motorun kullanıcısı olarak yazılımdan baska ne yapsan detune olur..
yazılım, düz boru, kutu içi hava filtresi
bende 1.3 mjt var yazılım hibrid turbo downpipe 51 lik borular isotta son susturucu carbon airbox var, hiçde detune olmadı hatta chipli 1.3ler yetişemiyor
dizele yazılımdan başka bişey yapılmaz diyenler için yazıyorum
turbo benzinli ve turbo dizel araçların çalışma prensipleri aynıdır.
dizel motorada benzinliye yapılan işlerin buyuk bir kısmı yapılabilir.
şimdi gelelim 1.3 için neler yapılabilir?
motor açılmadan :
enjektör,
hybrid turbo,
downpipe
51 lik egzoz sitemi
performans son susturucu
yazılım
motor açılırsa(blok içi hariç) :
kapak işletilir
portpolish
buyuk subap
tabi herşey ne istediğine bağlı;)
Wind booster sana iyi gelecektir. :)
bi yazılım iş görür herturlu.ama giresunda zor.ankaraya yada istanbula uçucaksın :)
Wind booster
Aracınızın gaz pedalındaki "LAG" diye tabir edilen gecikmeyi 1 sn lerden 0,2 sn lere çekmek istemezmisiniz? 0-100km hızlanmanızı 1 - 2 sn. kısaltan, alt devirlerdeki hantallığı ortadan kaldıran 4 modu bulunan windbooster istenirse ECO moduna alınıp yakıt tasarrufuda yapmanızı sağlar, ECO modu VALE modu olarakda kullanılabilir. Montajı sadece 10 dk sürmekte olup aracınızın garantisini bozmaz, motoruna, turbosuna en ufak bir zarar vermez. Aracınızın mevcut gücünü daha verimli kullanmanızı sağlar. Takar takmaz farkı hissedersiniz
bi zahmet :D kac boy fark edio ???
yazılım yapılır altlar üstler canlanır ... turboyla biraz oynanır ( pervaneyle oynanır yada komple deisir ) yeterli olucaktır aracınız icin , istenirse egzozada girilir downpipe yapılsa yeterli olucaktır büyük ihtimalle ( katalizör ve partekül iptali )
wind booster in cok isine yaramıcagınız düsünüorum bizzat 4 ay kullandıgım icin biliorum , tamam rollerde biraz yarıyor ama sehir ici trafiginde cokda gerek yok ... ( balatanızında daha cabuk bitmesine sebep olucagını düsünüorum ) yanlıs anlasılmasın ama makaslarda ciddi ise yarıyor ( yine eski tecrübelerime dayanıorum , su anda kesinlikle bu islerle ugrasmıorum ve önermiorum ) ...
Alt devirler için yazılım, benim kendi düşüncem egsoz sistemine hiç bulaşmayın alt devirler dahada çile olur.. Kutu içi filtreyle desteklenebilir.. Birde egr iptali..
alt devirler brz zayıflıyor önceden 2200 dd den sonra doldururdu şimdi 2600 dd fakat 4500-4700 e kadar kesintisiz indiriyorum
kutu içi filtre, egsoz sistemi, yazılım, downpipe yetecektir sanırım...
seni geçecek başka bi araba var sen seversin kiaları :)
arabanın garantisi 4 ay sonra biticek ondan sonra büyük turbo yapmayı düşünüyorum peki abi bu büyütme işinde kendi turbomuzun içiyle palleriyle falan oynanmıyor değilmi yeni bi turbo alınıp o takılıyor?
valla aynı turbonun ıcıyle oynanıyo, bnm orj turbo duruyo aynı turboyu revizyon yapıp bu esnada emme kısmı polisajla brz genısletılıp 4mm daha buyuk takılıyor ege turbıdan aldım ellerınde fazla varmıs bnm tırbodan dagıtmayalım dedıler dırek yapılmısı yolladılar ama basınc amadıkca cok bı randımanını goremezsın
bende gazihan yazılım ve kn kutu içi filtre var gayet memnunum şuan için 3 senedir de sıkıntısız kullanıyorum.
banada aynı islemler yapıldı ( bnm trbonun aynısı bulundu revizyon yapıldı ve 2 pervanede deistirildi büyükleriyle ) sonuc hicde tatmin edici olmadı ... aracın cekisinde bir düsüklüük hissettim ki ztn öleymis ... neyseki yapan firma bana garanti vermisti cekisin artmassa turboyu geri alırız sanada paranı iade ederiz diye , sag olsunlar ...
1.3cdti a yazılım yapıp yakıtı etkilenen oldumu etkilendiyse ne düzeyde?
bende yazılım var pek bi fark yok yakıtta 5.6 litre yakıyo ş içi ama bu ara havalar soğuduğundan depoda 100 km menzilim düştü