biraz eski bi video ama olsun :)
s1000rr vs hayabusa vs gsxr1000 vs zx10r HEP300 - YouTube
Printable View
biraz eski bi video ama olsun :)
s1000rr vs hayabusa vs gsxr1000 vs zx10r HEP300 - YouTube
izlerken bile geriliyoken sürmek nasıldır. maşallah yürek ister gerçekten bu iş.. şuanda en hızlı racing s1000rr mı.
Çok iyi be. Çok keyif aldım izlerken.
çekim kalitesi çok iyi izlerken oradaymışım gibi hissettim.. paylaşım için teşekküler..
1.34 de kalp durdu.
hep racıng motorum olsun istiyorum ama bılıyorum o motora bınebılmek ıcın gercek bır motor egıtımı şart.
sahilde ss lerle ara gaz verip kızlara hava atmak için motor almış cafe önü motorcularına kapak olucak nitelikde bir video olmuş ss nasıl nerde ne amaçla kullanılır çok güzel çekim olmuş..
ben kaç yıllık motorcuyum şu hızlara çıkamam açıkcası helal olsun tebrik etmek lazım yürek ister o hızlara çıkmak ne zor zap ediyorlardır o canavaları birde kendileri ne zor tutunuyolardır g değerleri tavan yapmışdır ..
Maşallah adamlar gazlamış harbiden..
vay anasını yav hız kaclarda acaba :S ölümle dans yemin ediyorum..
Allah tekerlerini düz bastırsın insanın kalbi ağzından çıkıyor resmen :)
İzlerken bile kasıldım :D
maşallah allah sürücülerine uzun ömür versin
1.35 de gerçekten kalbim sızladı
özlemişim ne zamandır binmiyorum. güzel sıkmışlar Allah kaza bela vermesin.
Hızlamada s1000rr , top speed de busa..
Vay be jet misali kopmuşlar...
Bu takımla bursa bulusmasında gazladık dönüş yolunda Özkan arkadaşımızı kötü bir kaza sonucu kaybettik aklıma geldi kötü oldum :( Allah kazasız belasız kullanmamızı nasip etsin
Amin :((((
O değil. Bursa da buyuk bulusma yapıldı istanbul,izmir,ankara,manisa,antalya vs tüm illerden motorcular geldi gündüz k-9 köpek çiftliğinde piknik gibi güzel buluşma yaptık ordan bursa otobanının trafiğe kapalı olan kısmında denemeler yapıldı eğlendik dönüş yolunda Özkan arkadaşımızın lastiğine çivi girmişti benzincide durup dıştan fitil atmışlar, basınca dayanamıp fitil virajda atmış maalesef düşüp hayatını kaybetti. Üzerinde full korumalı tulum vs herşey vardı.
Bu yaz kız arkadaşı arkasında vefat eden 3 çift duydum en sonuncusu daha 3-4 ay önce idealtepe köprüsünde motor sekmıs tutamamış kullanan arkadaş ikiside vefat etti.
allah rağmet eylesin gençler bilhassa ss lere çok özeniyorlar ve daha ömrü boyu motora binmemiş gençler istiyorlarki direk 600 lükden falan başlasınlar..
üstüne baldırı çıplak binmeyi hava atmak sanıyorlar bu gün nerden baksan bir ss cinin full takım koruması ortalama 3 bin tl ye yakın tutar herhalde..
motora gidip para vermeyi biliyorlarda o korumalara para verirken canları çıkıyor birde ucuzuna kaçıyorlar çin malına falan o zaman zaten hiç almasın daha iyi o çin malı onu korumaz sadece işde benimde korumam var diye gezinir ama ilk kazada en ufak bir koruyucu görevi bile görmez..
sıkıntılı işler :)
sağlam yarışmış
2 teker şeytan işi.Bana göre değil.Yapana bişey dememde bende yapmam
yok hocam ss ler tehlikelidirde chopperlar güzeldir tavsiyede ederim chopperla efendi yolunda gidersen allahın izniyle hiç bir şey olmaz..
hep diyorum kaza yapan motorlara vefat etmiş kardeşlerimizin sürdükleri motorlara bakın %90 ı ss yani racing makinalardır.. racing makinaın dengesi hassasdır yere basma mukavemeti hafif alışımlardan yapıldıklarından daha azdır lastikleri yol tutuşlarını etkilemesin diye nazikdir yani suya çamura gelmez.. viraja girdinmi sağlam denge ister tutamassan virajda altından kayar gider makina..
benim gv250 da kalın tırnaklı metzeller tourance serisi touring yarı arazi yarı asfalt tipi lastik var şu karda çıksam gene sürerim o denli sağlam lastikler :) yani motor var motor var..
izlerken bile ınsanı nası heycanlandırıyo fena ..
kazasız belasız amman dikkat. güneşe karşı o hızla gazlamak iyi cesaret.
tecrübenize bağlı ben çok motor aldım değiştirdim chopperda yada cruiser der bazıları benim chopper demek hoşuma gidiyor
çin malıda aldım japonda aldım almadığım tek amerikan ingiliz mallarıdır..
en 500 ümde oldu intruderda aldım bir ara vulcan vn800cc liğim vardı onla jübileyi yapdık zaten hacmi düşürdük şimdi gv250 im var gayet memnunum..
arada regal raptorda aldım çin malı bir ara super shadowum oldu ihaleden çıkma eski polis motoru cbx 750 de almışdık arkadaşla beraber 2 tane yıllar önce oda hayatımın en büyük hatası olmuşdu.. :) neyse işde..
yeni başlıyorsanız tecrübenizde yoksa ufak hacimli bir şeyden başlayın derim 250 lik gibi buda bütçenize bakar.. bütçenizi yazmamışsınız paranız az ise size çinlilerde bisan roadstar öneririm v motordur vibrasyonu azdır xv250 virago nun clone nudur ama kaliteli iyi bir clonedur kötü değildir.. keeway super shadowda aynıdır regal iyidir ama parça ve bakımdan yorabilir regalde biraz elinizin anahtar tutması gerekebilir sabahları zor çalışır falan..
param var derseniz zaten gidin güzel bir iki yaşında yada sıfır bir hyo alın gv250 enjeksiyonlu 30 beygir gayet güzel dengeli bir motordur ondan öğrendikden sonra zaten yükseltirsiniz..
video çok güzel sonlara doğru tek teker filan yapıyolar kopmuşlar..
Şuan en hizli motor(düz ivmelenme) 2012 kawasaki zzr1400'dür..
s1000RR çok güzel bir motor ama sadece standartken ve ya düz giderken..yoksa pistte de bir cacigi yok(bknz:superbike) r1,1198,rsv4 vs daha gucsuz olmasina ragmen tabi hepsi modifiyeli superbiketa ama yine de fisssss
Stock halde 9.78 yapiyor zzr1400 ;)
rengı cok kotuymus yanlz =)
zaten yukarida belirttim standart olarak üstün s1000RR ama motorlar pist setuplari yapilip çıktığı zaman işler değişiyor..artık 2012 r1'de bile traction control var..ayrica motorlar yuklendikce s1000RR patatese bagliyor..bu sene superbike'da sampiyon ducati oldu carlos checa ile eugene laverty ve marco melandri de yamaha ile hep podyumdaydi ayrica max biaggi'de hep ilk 3teydi aprillia rsv4 ile.. bmw podyum yuzu goremedi bile
s1000RR sadece düz de başarılı eğer standart binilmeyecekse ve pist odakli olucaksa s1000RR basarili degil malesef..
s1000RR'i pistte basarili kilan traction control'du ama artik 2012'den itibaren her 1000likte bu var yani esprisi kalmadi..
Bu arada pist dediğimden sanirim sen drag pisti anladin ben circuit'ten bahsediyorum..