sa arkadaşlar 2010 model 28bin km deki aracıma ecu hariç motor modifiyesi olarak başka neler yapabilirim ? komple düz boru ? açık hava filtresi vb. türü şeylerin hangiisi ile en çok performans artışını sağlayabilrim ?
Printable View
sa arkadaşlar 2010 model 28bin km deki aracıma ecu hariç motor modifiyesi olarak başka neler yapabilirim ? komple düz boru ? açık hava filtresi vb. türü şeylerin hangiisi ile en çok performans artışını sağlayabilrim ?
Yazılım olmadan bunların ne faydası olucak ki ?
sadece bunlar değil saydıklarım ve onlara benzer diğer modifikasyon işlemlerinide kattım işin içine. yani herşeyin başı yazılımmı ? yazılımsız hiç bişey yapılamıyormu bu araçlara ?
Yaparsınızda yazılım olmadan bir anlamı olmaz bunları yapıp alamıcağınız gücü yazılımla alabiliyorsunuz . Turbo upgrade vs hariç
turbo upgrade vs herşeyi yapsanda dizel araç yazılım hertürlü isticektir, bunların hepsinin denemiş bir dost tavsiyesi :)
Yazılımı neden istemiyorsun?
yazılıma verecek 500tl param yok şuan :D ama diğer işlemleri yapabilecek kadar var örn: kat iptali egzoz hava filtresi falan filan
boşa uğraşmana değmez.ilk işin yazılım olsun.
yazılım yapmadan para harcıcaksın ama sonuç alamıcaksın illaki yazılım yapıcaksın bu sefer sana daha pahalıya patlıcak hiç uğrasmadan yazılıma gir derim.
bence önce downpipe komple egsoz ve filtre sistemini yap yazılım için alt yapını hazırla tekrar para biriktir ve yazılımla son noktayı koy.
Dp egzost filtre yap para biriktirip turbonu buyut en sonda yazilim yap en guzeli yada arabayla o kadar ugrasamam diyosan biriktir yap yazilim devam et
ben ecufast yazılım kullanıyorum onun dışında hiç bişey yok arabamda seninde direk yazılım yapmanı tavsiye ediyorum çünkü yazılım dışı yapıcakların 2 boy farkettiricekse yazılım 5 boy farkettiricek ki yazılım arkadaşların dediği 500-600 civarı tutuyor ben dp yaptırmak için fiyat aldım 400 küsür dendi.filtre konusunda benimde bilgiye ihtiyacım var kutu içi filtre almak istiyorum hangi marka tavsiye edersiniz?kn diyor herkes ama yağlı filtre arabaya zarar verebiliyomuş nedir bunun doğruluğu?
en önemlisi kendine bi yol çizmen bu araca kaç lira gömmek ne kadar kullanmak istediğindir. herşeyi sırasıyla yapman sağlıklı olur. direk yazılım yapsan sonra egsoz filtre yapsan yazılımı güncelletceksn turbo büyütsen yine yazılımı güncelleticeksn o yüzden en sona nokta gibi düşünmek lazım yazılımı..
direk yazılım yaptır aracın motor hacmi ztn kücük , yazılımdan sonra bile öle ciddi gücler vermicektir dp , filtre vs ;)
şimdi düz boru yaparsanız olmayan alt devirleriniz dahada düşer bence, kat iptali ve hava filtresi şu an yaparsınız sonra bütçe duruma göre yazılım yaptırılır..
dp yap diyen arkadaşların 1.3 cdti a dp yapınca ne hale geldiğini biliyorlarmı merak ettim benim tavsiyem para olunca direk yazılım yapılması
Valla ben hepsini yaptım, şimdi sadece yazılımla devam ediyorum.
Gerisi boşa harcanan para gibi geliyor bana.
Kat iptali yap, faydasını görürsün ama muayeneden geçemezsin.
Egsoz falan filan harcadıgın paranın karsılıgını alamıyorsun. Düzboru da yaptım, otto magnex iki farklı egsoz da kullandım değmez kısacası...
Hava filtresi de bir dönem keyifli geliyor ama sonrasında çabucak tıkanıyor, özellikle simota kutuici berbat bu konuda...orjinal filtreyi 3-5binde bir degistir mis gibi...
Sen yazılım yap, gerisine gerek yok.
Turbo büyüttüğünde de yazılım yaptıracaksın.
Bence şu halinde yazılım yaptırıp, sonrasında performans yetersiz geldiğinde turbo büyütüp yazılımı güncelletirsin. Zaten bunun için de herhangi bir ücret almazlar.
*Dragger
yazılım candır :)
Bence de ilk iş yazılım yaptırın derim. Bizde de corsa 75 olanlarından var, yazılım haricinde diğer yapacağınız şeylerin pek fayda etmeyeceğini düşünüyorum bende. Mutlaka faydası olur, ama farkettirecek şekilde mi? bence hayır.
o zaman ilk işimiz para toplayp adam akıllı bi yazılım yaptırmak
Turbo büyütmeyecekseniz bence de öyle. ben olsam öyle yapardım yani.
peki turbo büyütsem güzel bi yazılım ile ortalama kaç hp alırım ?? bu sorunun cevabını çok merak ediyorum ?
100-105 hp torkta 215-220 nm arası olur
Valla onu ben de çok merak ediyorum. Yani bana göre koyucağınız turbonun büyüklüğüne,koyduğunuz beyine veya yazılıma göre değişir ama hangi turbo koyulmalı, neye göre seçilmeli, hangi turbo kaç hp ye kadar dayanır ben de öğrenmek istiyorum. Bilgi verenler biraz detaylı anlatırsa sevinirim.
Atıyorum şu turbo şu kadar güç sağlar, şu şartlarda takılır gibi.
bende merak ediyorum hangi motorlarda kullanılan turbolar daha verimli olur ceed 1.6 dizel 115hp liklerin turbosu büyükmü gelir mesela ?
yazılım+filtre =sorunsuz sürüşler :)
bir ton yeri kesip bicmeye gerek yok hybrid uygulamalar varken
aha egeturbo ardada geldi arda gerekn bilgiyi verecektir