amaç sadece profesyonel drift bütçe kısıtlı ama bi yandanda s13 sevdası var (3. araba olucagı için yatması vs sorun değil ama hayattanda soğutmasın :p)
siz olsanız ne yapardınız :)
Printable View
amaç sadece profesyonel drift bütçe kısıtlı ama bi yandanda s13 sevdası var (3. araba olucagı için yatması vs sorun değil ama hayattanda soğutmasın :p)
siz olsanız ne yapardınız :)
şahin 5 fites ? her derde deva panpa
Bmw seviyorsan bmw , nissan seviyorsan nissan tercih et. 3. Aracın olacaksa s13 e de rahat rahat binersin. Onemli olan duzgun bir araba alman.
para varsa e30 yoksa gene e30 :D
nissanın 0 parcası yok parca sıkıntısı yaşarsın bu yüzden. e30 da hem piyasası pahalı hemde gövdesinin yeterince güclü olmadığını söylüyorlar. Şahsen ben olsam o paralara yanlış olmasın e34 kasa 5.25 tercih ederdim. Fiyatları gayet makul. Ve sağlamlık olarak ödüllü kasadır. Drift spec icin önü acık bir kasadır. tabiki tercih meselesi yine.
jdm worksun yaptığı kartalı gördükten sonra hertürlü kuş seriside alabilirsin valla :)
şöyle söliyim bence en önemli kriterlerden biri parça durumu olmalı .. e30 un neyini ararsan ara kesin bulursun .. aynı gün işini halledersin ..
Ölü fiyata e21 satarım sana. :D ;) Güven sen kankana, gel verem. :D
beyaz s13 antrenmanlara gelene baktım ama baya bi eksiğim var suanda 15bin tl en fazla butcem var dıyebılırım
korkum su s13 alırım ama drifte uygun hale getırebılmem maddi yonden uzun surebılır bana bı sorun acarsa drift yaparken
e30 eray abi sende varsa temız uygun konusalım ama baskasından almam niye almam hem ucmuslar hem leş :D
e34 325 bakıcam 335e olmaz dedi mustafa abi 325 hakkında ne der bılmıyorum :) mert abı turbolarsan rahat rahat drift yaparısn dedi turbo + maliyet :)
demiş mustafa abı diger konuda o zaman e34 325 e30 325 ve s13 arasında bi seçim yapmam gerekicek :)Alıntı:
525 daha uygun rakamlara bulunuyor , drift icinde uygun. E30 daha hafif ve daha keyifli , ama piyasa fiyatları yuksek. İcine hangisi siniyorsa onu alabilirsin.
s13 hastasıysan al bın drıft yap deılsen bmw al
s13 bmwlerden daha cok severım ama drift benım ıcın araba fanlıgından daha onemlı ondan en mantıklı yolu secmeye calısıorum hedef benı yormıcak sekılde yapabılcegımın en iyisini yapmak rıdvan abi :)
yoksa cok ısterım ciddi bi s13 um olsun :) ama suanda gonul s13mantık e34 m50 diyo :)
Nissan 200sx o kadarda çok uğraştıran sıkıntılı pek bir araba değil.Forumda spawn adlı arkadaşımız 200sx için tüm bilgileri toplayıp bir konu hazırladı http://www.techturkey.com/forum/maka...ml#post5674161 konuyu inceleyin.
200 sx in her parcası bulunuyor ya yeterki istek olsun :) s13 s14 fark etmez
2si birden olsun güzel olsun ;)
http://i1151.photobucket.com/albums/...57470032_n.jpg
s13 zaten dogustan drift arabasi yasindan dolayi olusan problemlerle ilgilenir motoruna iyi bakarsaniz ekstra birsey yapmaniz gerekmez..
Sonucta baslangic olarak gelistirmeniz gereken 3 teknik var; e-brake, shift down, power over siz bu ucunu iyice anlayip gelistirene kadar s13 yeterli olacaktir daha sonra feint, heal&toe, inerta gibi daha karmasik tekniklere calismaya basladiginizda sert yaylar, cepli koltuk, kamber kitleri gerekecek.
ben s13 derim
ankarayla bağlantın varsa e 30 japonyayla bağlantın varsa s13 :D
Doğru dedin :D
Şahsi görüşüm, madem bütçe kısıtlı, motoru temiz ve bakımlı bi s13 düşürebilirsem onu alıp coil ile işe koyulup ardından yavaş yavaş devam etmek olurdu, hem bu sayede o çok sevdiğin arabaya da binmiş olacaksın. e30 lara yüksek fiyat çektikleri için böyle söylüyorum :)
Uygun fiyatlı temiz bi e30 bulursan da neden olmasın :)
Aslında piyasaya/senin araç araştırma olayına bakıyo birazda.. Zaten *****, 200sx temiz ve uygun olarak pek fazla bulunamıyor artık.. Anca teyzeden amcadan düşürebilirsen :D
bak şimdi arkadaşım :D:D:D:
turkiye piyasasında,, drift arabası yapcam diyosan,, bmwdir bu kadar.
al bi e30 tak kıcına bi kilit,, bi turbo,, forgetla arabayı 2 haftada ohh mis gibim binersin..
ama bi S13 ole kıyamazsın,, kenarda dursa bile o bakışı yeterlidir,, insanı alır uzaklara goturur (ne romantizme bagladım hee :D:D)
tşk
Rıdvan..
4 kapı e36 al 3.25 yavas yavas yaparsın o halı ıle bıle drıft yaparsın sonrası bellı bı turbo mert bılaloglunun deyımı ıle JILETTTTT :D olur.
forumda s13 de bmw de kullanan çokca insan var drifte katılanların da içinde bulunduğu .. konuyu görmemeleri olası .. özel mesajla yada antreman günlerinde yanaşıp birebir kullanıcıdan fikir alman sonra kendine göre tahlil etmen daha doğru bana göre ...
gel gelelim bende konu açmıştım .. sonra 36 m3 aldım .. parçası zebellak dedik hatta çoğu nissan sahibi de bmw diyor en azından parça konusunda ama benim araba aylardır yatıyor çıkaramadık .. gerçi benim biraz kendi kaşıntımdan olmuşken turbo olsun dedik ..
he şöyle bişeyde var ,belki benim şanssızlığım vs bilemicem ama şunu örnek vereyim :
http://i164.photobucket.com/albums/u...y/8dd011be.jpg
bu parça zincir paletini tutuyor .. bildiğin vida yani bişey değil .. ama bulman imkansız gibi :)
istanbulda ikitelli , maslak , bostancı vs aklına gelebilicek çıkmacılar parçacılar borusan kosifler vs de dahil bi çok yetkili servise de sormama rağmen bulamadım..
yurt dışı sipariş geliyor ..geçen hafta gelicekti aksilik çıktı gelemedi .. inşallah p.tesi artık .. umut ..
zincir ararsın yok :) karter zaten 1-2 tane çıkma var yok :) sıfırı ateş pahalı 2 milyar civarıydı yanlış hatırlamıyorsam ...
oem parçalarımı tedarik ettiğim yer ( bostancı oylum oto ) e30 parçalarının sıfırının 36 dan pahalı olduğunu en azından çoğu için söyledi ..
sözde bmw daha kolaydı parça konusunda ama aylardır parça sıkıntısı yaşıyorm .. dediğim gibi belki benim şanssızlığımdır .. nissancıların neler çektiğini düşünemiyorum.. :)
bugün tekrar alcak olsam 3.25 alırım ... m3 parçaları sanırım 36lar içinde diğerlerinden daha zor ..
edit : M3 sahibi olarak tamamen kendi yaşadıklarım ve gözlemlerimden yola çıkarak yazdık ... kesin bir bağlayıcılığı yoktur :)
arif motorun orda değilde maltepe alpinestar da yani geldiğin yerde toplansaydı 40 kere toplanmıştı kardeşim :)
savaş (topkapı) ustanın işçiliğine bişey diyecek yoktur heralde ... fazlasıyla tavsiyeler üzerine gittim zaten .. ilk defa gittim şuan için nötr üm .. parça sıkıntısından dolayı bitmemiş bi araba üzerine konuşmak istemiyorum .. inşallah sonucu güzel olucak ..
bilseydim abi sen alpinestardasın sana yaptırırdım abi ... bedava nede olsa :D :D
e dedım okadar dinlemedin :) kısmet hayırlısı bakalım işçilikle alakası yok bu arada dediğimin parça bulma konusundan diyorum
Nissan s13 sabır ister sabredersen keyfini çıkartırsın ama alıyım gazlıyım kırılmasın,ucuz olsun böyle bir araba yok.Sonuçta e30 da alsan nissan da sıfır araba almıyorsun 20 senelik arabalar bunlar.Yok onun motoru sıfır bunun motoru zorlanmamıs bu araba çok temiz fln hepsi hikaye,2 gün sonra motor elinde kalıyor.Eğer maddi durumunda varsa ucuza bitmiş bir araba al kendin toplat herşeyi kafan da rahat olsun gerçi onun da garanti yok mekanik spor ama en azından daha iyi =)
Gönlüm s13 ten yana ama burası tr e30 en uygunu olur sizin için ;) kanımca
Alpinestar'da bmw parça bulma süresi ortalama 15 dakika sürüyor :)
Parça bulmak birazda ustanın işi. :) İyi bağlantısı olan usta çoğu bulunmaya parçayı bulur. Ayrıca bir çok parçayı sipariş ile yurt dışından getirtmek yerine kendiniz yurtdışından getirtirseniz daha ucuz ve hızlı olur genelde.
bence E30 al yada bmw nin dier bir modeli...Japon malı parça bulmak zor olur..
Araba M oldumu parca bulmak zorlasıyor ama dogru yerlere gidersen onuda bulabiliyorsun :D
e30 alıp icine m50 turevi bisey koydunmu parca sıkıntısı cekmessin zaten en cok mekanik parca ihtiyacın olur o motorlarında bulamaycagın parcası yok
nissan parcalarında sıkıntı yok yurtdısından 1 haftada hersey gelıyor hangı aracı ıstıyosan onu al bırı avrupa dıgerı japon :D
aman diyim nissanla uğraşılmaz driftte:)
nissan ın tersi nassın? devamlı sana nassın sorusunu sordurur bu araç:D bence hertürlü e30 en azından parçası daha ucuz ve kolay bulunur. s13e sadece aşırı bağımlısı binmeli bu saatten sonra:)