vti kebegı taktık sonra ayar ısıne kafam takıldı ceyrek depo benzın harcıyarak yaptıgım ayar :D
Printable View
vti kebegı taktık sonra ayar ısıne kafam takıldı ceyrek depo benzın harcıyarak yaptıgım ayar :D
afc yi iptal edin oem gazlayın bi sıkıntı var sanırım
araç neşeli gitmiyo
nası bı sıkıntı acıklarsan sevınırım
bende yorumu vtec için yapmıştım 1,4 için harika maşallah :)
maşallah ama bence biraz daha hızlı olmalı sanki.
tam specleri öğrenebilirmiyiz? bir de kesici afr 12.5 civarı daha iyi değil midir atmosferik araç için?
bu vıdeodan sonra 12.9 lara ındırdım
evet bı terslık var
skunk2 emme
vti kelebek
ebay headers var bıde
sonda oem vti
yarında eksoz boru capını 48 lıge ındırcem sanırım ondan kaynaklı bı sorun bu
egost borousyla alakalı sıkıntı yok aynı speclerde akadasın aracı var cok daha hızlı....
afr guzel burda tam gazda 13-13.2 gayet guzel ben vtı gaz kelebegı tasvıp etmıosum bır sensor yerı bosta kalıor orjınel gaz kelebegını kaanda ıslettırsen daha guzel olur dıye umuyorum... ama gıdısı cok hosuam gıtmedı
60 lık çokmuş hakikaten 1.4 atmosferik araba için ara boru çapı olarak.
48 liğe dönüp tekrar bi video ekleyebilirseniz daha net olucaktır herşey :)
yarın acık eksozcu bulursam yaptıracam yada kesın actıracam bırını artık ... cunku ıyıce kafam kurcalanmaya basladı
abi bir yanlışlık var bu işte ben henüz ayar yapmadım ama 3te 4000devirde gazlayınca daha hızlı devirleniyor hemde hava filtrem tıkalı olmasına rağmen
avans tabancasında avans kaç kanka. bi gariplik var gitmio bu. baskı balatan sağlammı?
benım stock cıvıc bundan ıyı ındırıyr kardesım fazla kurcalama 1.4u bozarsın:D
bozalım sıkıntı yok gokancımm ;) sen ayırntılara takılmada denerız ızmıre gelecem :D
senin aracında headers, emme, kelebek ,egsoz yok mu :D
standart mı bu araba :)
filtre bile olmayan 1,4 ün bundan çok daha iyi gittiğini gördüm,
bence yazılımsal herşeyi standart hale getir, boru çapınıda 48 lik yap daha iyi olur bide avans sübap fln tüm ayarlara baktır..
cancım evet haklısın ayarsız guc guc deıldır bu laf benım lafım standart bundan ıyı gıden bı araba var sa bı vıdeo gormek ıstıyorum 3 vites 5000 bınde basacak ..
ayıp edıyosun hayatımda sadece ıs ıcın hırslanırım baska bısey hırslandıramaz benı ama senden den 3 vites 5000 videosu beklıyorumm
benim videondan gördüğüm kadarıyla 4. saniyede tam olarak 5000 devirdesin, 6500 devire yine benim gördüğüm kadarıyla 13.-14. saniye arası bi sürede ulaşıyosun, ortalama olarak 13,5 desek 5000-6500 rpm aralığın 9,5 saniye kardeşim, aşağıdaki videoda 1:05 ile 1:12 aralığını izlersen yaptığın sürenin burada ortalama 7,5 saniyelere düştüğünü görüceksin..
Benim dediğim doğru yada kesin diye bişey demiyorum, imkanım olsaydı stock 1,4 bulup çekerdim kadran videosunu senin için, sana iki cümle öneri yapıyorsam emeklerin boşa gitmesin diyedir, bu yorumumu da ister haklı bulursun istersen de bulmazsın, ben sadece gördüğümü yazdım.
Honda civic 1.4i - YouTube
kardesım huyum degıldır ben arabayı sıkmam bukar benı tanımadıgın ıcın sımdı vıdeo beklıyrsun ama benı sor mıllete ben 100 gecmeyen bır adamım hırs yapmıyrsun evet ama alınıyrsun hayatta hersey ıyı olucak dıye bişi yok ınsanlar esksıklerını soylemelıkı sende ona gore kendı eksıngı gorup tekrar duzeltmek ıcın daha ıyısını yapmalısın ;) neyse kazasız belasız kullan benı yanlıs anlamamıssındır umarım kolay gelsın ama sunu unutma yenı 1.4 almıssın ben yllardır kullanıyrm honda fazla kurcalarsan eskı oem halını bıle gerı getremezsın ;)
öncelikle maşallah emme ile ses mükemmel oluyor:icon_tup: afr güzel, karışımda bir sıkıntı yok ama daha iyi çevirmeli konusuna gelirsek biraz yavaş kalmış 60 lık borudan olabilir...
skunk yerine d16 emme ve 51 boru dışında aynı parçalara sahibiz en kısa zamanda video çeker yollarım kardeşim
benim araçtan bahsediyor samet saolsun emme ve afr ayarından sonra baya yürüyordu aracım ama su anda sıkıntılı:o
bu videodaki d14 de stock değil ve eğim olduğu kesin yoksa 5 de öyle devirlenmiyor tork fakiri d14 ler;)
kondisyon tabiki önemli ama herşeyde kondisyon değil kafaya koyup bilen kişilerledende(örn: Erkut bey) fikir ve yardım alınırsa kondisyonluları üzmemesi için neden yok;)
kardeşim o 60 lık boru o araca fazla hemde çok fazla, gitmemesinin sebebi bu. 1,4 e en fazla 48 lik boru kullan. vtec2 de bile 60 lık boru ile 51 lik boru arasında 2 boy fark oluyor. 51 lik boru daha iyi.
sen aracında 48 lik boru kullan, birde afc den ayarlarını sıfıra getir initalize yap, büyük ihtimal afr emme ve kelebek taktığın için yerine oturacaktır. birde böyle dene.
onları yaptım abı ben evet 48 lık boru yarın yaptırıyorum araba sıkısmadıgı ıcın devır cevırmıyo benım en buyuk zafım bu ve avans hakkındada bılgısı olmayan ustama bı daha gıdecem subab ayarlarını yenı yaptırıdım ama subab yaylarını degıstırıp tekrar denıcem benımde hem fıkrım eksoz abi ben 51 lık dıye bılıyodum 60 lık cıktı onu hemen halletmmem lazım tskler herkeze canın gonderdıgı 1.4 de kesın bıseyler var degısık degısık sesler gelıyo aractan ın ın ın ın gıbı
bişey daha takılıdı kafama ben sımdı baskı balata degıstırdım fcc aldım orjınalı hondanın debrıyajım cok yumusak ve cok yukardan kavrıyo bunla bı alakası olabılırmı devırlenmemesının ??
Bence tek 60lık borudan kaynaklı bir iş değil bu. Neşeli gitmiyor bu 1.4
bende neden arastıyorumm kardesımm :D afr duzgun mu ?
* baskı balatam yumusak yenı degıstı ve usttun kavrıyo ?
*emme takılırken enjektorlerın yerı degısmıs olabılır 1 2 ye 2 1 e boyle olursa ne olur ?
Stock 1.4 is - YouTube
buda benim 1.4 sadece filitre var arabada bi pay biçebilirsin gidişine
nerdeyse aynı burda iş beyine gelıyoo zaten shoc yapıyorum hayırlı olsun tech sonunda shoc yaptırdı gule gule kullanıyım adana project 01 de yapılacak mkt katkılarıyla car tech farkıyla