http://www.youtube.com/watch?v=AL9YVPMsjvU
Printable View
rolling deki fark kisadan normal ama drag da dier arakdas etkisiz kalmis biraz bana gore, kaldiramamis sanirim .
dragin guzellini vs. bilmemde korna neden kullanmadiniz roll yaparken o cok garibime gitti cam cardakinin sesini diger araba 1sn gec duyuo heralde gec basio cunku..basarili bi video olamamis kazasiz belasiz her 2 aracada..
senın gorusun tabı bunlar.ama kornada daha adaletsız oluyo.
kornaya basan kısı aynı anda gaza basıyo dıgerı gec kalıyo.
gaza basanlar ve 3 e kadar sayan farklı oldugu ıcın ıkı tarafta adıl sekılde gaza basıyo.
sesın 1 sn gec gıtmesı???:confused:
ses-goruntu-acıklama hersey tamam basarısızlık nerde onuda anlamadım.
arabalarin neyi yakin Kadir abi :D 2 boy fark yakinlik mi , bariz biri birinden ustun :) madem ole gec erken basti oldu , karsi taraf kornayi calsaydi nasilsa avantaj sizde .
Biz iki boy farkı fark kabul etmiyoz:D
İbonun arabanın alt devirleri çok iyi genelde alttan bastılar ,sonra bende denedim çocukla üstten bastık arabası fena değil,chipi egsozu ve düzgün filtresi var..
Ankaranın Clio rs'leri iyi canım:D
2 boy demek az bi fark demek diil ama . kapamasi zordur .
şanzımanın etkisi byk. belliki chipden daha çok şeyler katıyor araca,kii standart eski :) vtec imle standart type-r la 2-4 üncü viteslerde rollde önde olabiliyordum.
:) ilk denemenizde sayarken 3 ü çok feci didosun :) ühçççççç
;)
şarkının adı ne bu arada :D
4.78 çok kısa dragda 2 resmen yok :) ama şöyle söyleyeyim izmir mahallide 2000cc. de bana 3 lük geldi kii 2.rc yarışmadan 2. oldu, sarı fiat coupe 1. kii (192 hp idi)
ne gzl günlerdi :)
vtec-fiat coupe 2. kalkış:http://www.youtube.com/watch?v=7xsvC...eature=related
vtec-fiat coupe 3. kalkış:http://www.youtube.com/watch?v=Qt9ui...eature=related
o pıstte ne sorun var ya solda kalkan kafadan kaybedıyo?
bıde benım solemek ıstedıgım bendekı kısa cıp kadar etkılı degıl.
hıım daha kısası varmı mk1 ler için bilmiyorum..
selam, kisa sanzuman inanilmaz etkili bir silah ya.
direk yolu kisaltip torku katliyorsun.
Guc= Is/zaman olduguna gore ve arabada sabit bir olgu, arabamiz hep ayni gucte.
Is = mesafe x Kuvvet , sen kisa sanzuman takiyorsun, yolu kisaltiyorsun. Kuvvet artiyor.
Ivme= Kuvvet/kutle , Direk acaip ivlemeleniyorsun.
Sayilarla veriyim, anlasilabilsin die, birimleri sallliyorum, oranlara da takilmayin sadece ornek. Sadece 1 vites ve sabit guc ciktisi icin verecegim ornegi, normalde vites sayisi arttikca, vites atma sureleri filan ivmelenme vs vs degisir. Devir hesabina asla girmiyorum zaten.
100 Kw= 5 sanziman uzunlugu x 20Kuvvet olsun.
Ivmelenmemiz de, arabamiz 2 birim agirlikta olursa
10 m/s2 = 20/2 --- 10 oldu...
Sanzumani 5 den 4e kisaltalim.
100 = 4 sanziman uzunlugu x 25 Kuvvet olur.
12.5 m2/s= 25/2 olur ---> Yani basit bir chipten kat kat daha etkilidir kisa sanzuman.
Ayrica dizel arabalar bu sebepten o abartilan tork kadar yurumuyorlar, sanzuman cok uzun olmak zorunda, az devir cevirdigi icin araba...
gzl. bilgiler :icon_tup: saol..
güzel olmuş video abi senin arabaçok iyi devir çeviriyor tork çok iyi maşallah
gayet guzel olmus bence
maşallah dostum cok ıyı yuruo araba:)
güzelmiş ibrahim
başarılarının devamını dilerim:)
saolun arkadaslar
İbrahim'in RS'inin maşallahı var
fena deıl :D
napacan tayyar geçmek için arkadaşına arabamı aldırıyon :) Soner abine rica et ;) Sizin sokakta deneyelim abi de :)))
İbo benim tayyarı alıver be kardeşim, hergün denersiniz böylece :D :D
yaw ben de satıyorum şimdi ama iki gözüm, satmam lazım, para lazım :D :D
Soner akşam geliyonmu..Gel takılır muhabbet ederiz..Deneme vs.yapmıcaz zate :D
akşam hondam'cıların bowling turnuvası var, oraya giderim kanımca. bilkentte, ordn belki uğrarız koru taraflarına...