Bu lastiği almayı düşünüyorum fakat daha önce yaşadığım adrenalin re001 deneyiminden dolayı tedirginim, şehir içinde adrenalin 1 le aynı karaktere sahipse(kayma-patinaj vs.) boş yere o kadar para vermeyelim?
Printable View
Bu lastiği almayı düşünüyorum fakat daha önce yaşadığım adrenalin re001 deneyiminden dolayı tedirginim, şehir içinde adrenalin 1 le aynı karaktere sahipse(kayma-patinaj vs.) boş yere o kadar para vermeyelim?
aynen kardesım bendede re001 var ben bole lanet bı lastık gormedım sımdı re002 cıkmıs cok cok basarılı dıye duydum
ondan alıcam allah ızın verırsre bende
olur olur ben sana solerım hangısı ıyı dıye :D:D:D
bizde type-ra re001 alıp takmıştık gayette memnunduk yol tutuşundan.
re001 anca şehirdışı düzgün yollarda başarılıydı, şehiriçinde bir kere bile memnun etmedi. Ettiyse sadece yağışlı havalarda etmiştir.
s001 de onun gibi parlak asfaltta saçmalıyorsa boş yere masraf etmek istemiyorum, pistte veya kaliteli asfaltta re001 de zaten iyi bir lastik ama şehiriçinde kabak lastikten farkı yok.
Re002 kesinlikle super lastik yol tutusu fren herseyi ile 001 ile alakasi yok pzerodan daha iyi bence basarili lastik ben kullandim bir takim ikinciyide aldimduruyor suan :)
re002 biliyorumda s001 ilk defa duydum. ben de 1 takım almak zorundayım, pzeronero düşünüyordum, eğer bunlar daha iyi ise bridgestonu tercih ederim, çok sağlam lastik, 40 yanak o kadar çukura düştüm en ufak bir balon vs yapmamıştı (re001)
re001 belki balon yapmamistir ama ben ilk defa bi lastigi delik desik yapmak istemisimdir :) re002 takicam allah izin verirse bu haftasonu bakalim cok basarili bir lastik diye duydum ama emre sen kullandin sanirim nasil kanka
kesinlikle tavsiye ederim 4 ay önce taktım muhteşem bir lastik 458 italia nında ekipman lastiği olarak çıkıyor.
Benim aracin uzerinde geldi s001 yagmurda ve siyah asfaltta cok iyi ama parlak asfaltta hic memnun degilim gercektende arkadaslarinda diger model icin yazdigi gibi sapitiyo arac. Bu takim bittikten sonra eski aracim da kullandigim pzero rosso ya gecmeyi planliyorum
S001 bir çok kriterde ve özellikle de şehirçi kullanımda re 002 den daha üstündür.
S001 güzel yol tutuyor
Yalnız çabuk bitiyor.
Aynı lastiği tekrardan almak istemiyorum yeni yeni lastikler denemek lazım :D Bir de avrupa menşeili lastikler genellikle daha lineer sürüş karakteri sunuyor uzakdoğululara göre. Yoksa bende baya memnunum s001 den
Ölçü olsa asymmetric 2 aslında çok iyi bir lastikte bizim için üretmemişler, bi lastik tüm testlerde %100 mü yapar bug lı lastik diyolar ahhahaha
re002 gerçekten çok iyi arkadaşlar bende 4 tane aldım 6 ay önce falan çok memnunum tavsiye ediyorum şiddetle ;)
ben hem kullanıyorum hem satıyorum ve çok memnunum.R002 mi S001 mi dersen S001 şehir içi kullanımda ve yağmurda daha iyi zaten S001 potenza serisinin en üst sınıf lastiği kesinlikle al memnun kalırsın.
arkadaşım bu lastiklerin 50 bin gitmesini beklemeyin.max.30 bin s001 için oda ön arka yaparsanız.r001 adrenalin ise sakız gibi yola yapışır ama oda 10 bin gider.s001 şuan en başarılı performans lastiği.
Dört çeker arkadaşların lastik tavsiyelerini önden çekişli arkadaşlar bence dikkate almasınlar. :)
conti sport contact 5p ;) kullaniyorum anormal memnunum
Mini'lerde kullanılan lastik tavsiyelerini merak ediyorum ben. Şu an güncel üretilen desenlerde ince yanaklı 17 yada 18 jantlar ile şehir içinde en iyi tutunmayı sağlayan lastik nedir. Adrenalin faciasından sonra S001'den çok tırsıyorum. Pzero da hiç kullanmadım.
Çok ucuz olduğu için tavsiye olduğu için küçük bir kumar ile Syron kullanıcam. :D
bence aracın 4 çekerlikle alakası yok tamam bi yerde etken ama sonuçt lastiğin tutunmasını hissedebiliyorsun kayıyormu tutunuyormu.arkadan itişlide önden çekilide 4 keçerde de herkez POTENZA S001 den memnun önden çekişlide ENES'e sorun ne kadar memnun o lastikten.
Bunu bir çok kişi yaşıyor.
Aracım mini değil ama fwd, özellikle günlük kullandığım dizel arabamda (205/50/17) sportcontact 3 ten memnun kaldım ama 53.000 km oldu lastikler artık takoz kıvamında. 30.000 km den sonra özellikle artık performans lastiği kıvamından çıkıyor bu da normal :) Sportcontact 5 i önerebilirim.
30.000 den sonra bu tür lastikler zaten tutunma sorunu yaşatır normal
enes bana sorduğun pist lastikleri için araştırma yapmıştım yok dediler birde farklı bi kanaldan araştırıyorum.
Achilles in semi slicklerini deneyebilirsin eger ebati varsa. Bugun gittim 265 tabanina 300 tl gibi bir rakam verdiler hic pazarlik yapmadan ;) Bende bir alayip yardirayim diyorum :D
265 taban 18 ölçüde mi 300 tl dediler. Sudan pahalı bedavadan ucuz olmuş öyle ise. Mantık olarak en kötü semi slick bile kuru asfalt performansında en iyi yol lastiği kadar performans gösterir dersek tam bir yaz lastiği olur. Sen almayı düşünüyormusun Onurcan ?
Evet kafama yatti benimde pist gunleri falan arka arkaya bari conti lerin canini almayayim diyorum : D 4 tane 265 cok enteresan olabilir bana gerci : D
Achilles 123S - RACING Tires | Achilles Radial Burada ebatlari var bir goz gezdir istersen.
Michelin Pilot Sport 3 leri ben beğendim abi, Kemal'in MS taktığı C20LET swap Kadett'te ısındıktan sonra 2. viteste oturunca saramadık (mappingde ben kullandım garaj-körfez arası), çok viraj deneyemedik arabayı tanımadığımızdan dolayı ama düz yol performansı ve frenaj kabiliyeti yüksekti. Tabi biraz çabuk biter, gözlemlediğim kadarıyla yumuşak hamurlu bi lastik..
Pzero için de iyi deniyor, bi arkadaşım E36 M3 te kullanıyor, çok memnun. Ama sert biraz.