pug 207 gt 1.6 thp nasıl araçdır piyasası ne durumdadır kronik arızaları varmıdır ortalama yakıt tüketimi nedir çok üzermi 40 bin kmde 2 parça boyalı olanı max kaç lira eder yardımcı olursanız sevinirim ?
Printable View
pug 207 gt 1.6 thp nasıl araçdır piyasası ne durumdadır kronik arızaları varmıdır ortalama yakıt tüketimi nedir çok üzermi 40 bin kmde 2 parça boyalı olanı max kaç lira eder yardımcı olursanız sevinirim ?
RC ve GT lerde kronik sente atlama sorunu vardır yapıldığı zaman sorun çıkarmaz yakıt konusunda biraz fazla yakar ama keyifli aractir :icon_tup:
ben çok severim kırmızı cam tavanlı RC olursa ama VTI onun ağzını burnunu kırar :D
siteyi keşke araştırsaydın
http://www.techturkey.com/forum/sohb...-nelerdir.html
http://www.techturkey.com/forum/sohb...-yardim-3.html
iki tane ayrı konusu var gerekli bilgiler illaki vardır .
En kral GT'nin edecegi para 30 lira bence.
Ama daha 2-3 gun once 29 liraya hala VTi satilabildigini gorunce insafsizlik ettigimi dusunmuyor degilim :D
Aracin servis kayitlarina bakin, elektronik sorunlarla alakali falan gitmis gelmis mi. Basit gecici sorunlar cikarabiliyor
Ayrica takir tukur olmasi ihtimali cok yuksek, deneyip alin derim veya simdiden bi cozum yolu gelistirmeye bakin izolasyon vs.
Yakit da maksimumda 10-11 litreyi gecmez. Tapagaz 13 yakiyor rollingte zaten, daha yukarisini ben beceremedim :)
Normal karisik kullanimda 9 litre falan.
2007lerde sente atlama sorunu vardi garantiden yapildi hepsinde, 2008ler temiz.
Kronik sorun yok ama ufak tefek gecici sorunlar olur illa ki, kiminle konustuysam bu konuda 'Klasik Peugeot' deyip geciyor, ben de cok kafayi takmadim kullandigim donemde.
Alinir ama baktirmadan alinmaz, fiyat uygun bence. Ici-disi temizse binilir
Kullaniciya bile guvenemiyorken galeriye ben hic guvenmiyorum maalesef
Ha bir de cogu GT'de teypin altindaki CD degistirici yerinde olmayabiliyor, ona da dikkat edersiniz :D
Ayrica cam tavanli diye ekstra belirtmenize gerek yok, GT'de cam tavan standart.
Hatta diger ekstra sayilabilecek ama GT'de standart bulunan donanimlar:
Hiz sabitleyici, arka park sensoru, katlanan aynalar, cift bolgeli dijital klima, 5'li CD degistirici vs. :)
pejo servisleri ekspertiz yapmıyorlar ama mekanık kontrol ve test cihazına bağlanıp kontrol edilmesini talep edersen 100-150 ye yapıyorlar kaportayıda dısarda bi iki yere göster devam
sonradan boyatma o siyahlar
ilk yapıcagın iş gt alırken servise git sentesi yapılmışmı grank civatası geliştirilmiş modelle değişmişmi abs beyni degişmişmi dreksiyon motoru elektrikli degişmişmi bi sor değişmişse gönül rahatlıgıyla al stok alırsan şamar oglanına dönersin söylemesi
segate2 yazılım düz boru filtre ile 195 hp güç alırsın yakıtı üzmez ortalama 25 27 arası bi para ver üstüne verme degmez.aldıgın arabanın kesinlikle hasar kayıtlarına baktır sıkıntılı araba alma gt yede 28 29 verme rc al derim koltugu kadranı sana esas zevki verir zaten ..yol tutuşu gideri iidir.sıkıntı cıkarmaz...türkiyedeki 2. yada bilemedin 3. sente problemi olan aracı ben yaptım problemi ben buldum alırsanda yardım ederim herkonuda..
mıllet 23-25 mılyar arası vti ye para verıyorsa.km ler ucmus onların genelde.207 gt ye 30 ıstenmesı gayet normal gibime gelıyor.suanda bence o paraya alınacak en iyi araclardan birtanesi 207 gt. yakıtı asırı sekıldede fazla yakmıyor sonucta arac 150 hp 1.6 turbo arac. 20 kurus yakacak hali yok.ama cogu aractan az yakıyor normal kullanımda.basarsan baslıyor yakmaya her arac yakar yani basarsan.kronik sorunu vs falanda yoktur yani.alırken turbosuna motoruna baktırmakta fayda var cunku sıfır turbo fıyatı 2.500 lira olması lazımdı.o yuzden sıkıntı cıkartır yanı masraflı bi 207 gt alırsan.onun dısında chıp komple egsoz fıltre ile 180 hp aldı trabzonda bi abimiz var mithat abi aracı duzgun yuruyor yani.207 gt abımdede var gayet seri ve güzel araç.
aractan araca fark yani kardes.motoru yorulmamıs diri araçta sıkıntı olmaz.abimin aracı suanda 58 bınde bı sıkıntısı falan yok
gt yerine rc tercih edin derim ;)
peki gt ile rc arasındaka farklar nelerdir
daglar kadar fark var.GT DE MOTOR 150 HP RC DE 175 HP
İÇİ farklı koltuklar direksiyon kadran. GT de cam tavan var mesela RC de yok.cam tavan RC de var ama sayılı gelmiş turkıyeye 2-3 tane ancak vardır.hertürlü 207 RC daha iyi.Ama 207 gt de kötü bir araç degıl.
30 lira civarında paran varsa RC al derim. uğraşma gt ile felan.
70 lik down pipe ve cut out ile şaka makinası oluyor..
dağlar kadar fark dediğin 25 hp,koltuk, direksiyondaki ufak değişiklik ve kadran mı sizin ordaki dağlar bayabi küçükmüş heralde...
gidip rc e 34 lira gibi paralar verceğime gider gt alırım 26-27 binlere iyi bi yazılım düzgün bi egsoz flitre sistemi ile 185-190 hp civarı görüyosun zaten gidip rc alıp onada biraz daha düzgün yürüsün die bişeyler yapcan neye geldi fiyatı sana stock bi rc nin yürüyüşü öle ahım şahım değil illaki ufak tefek dokunuşlar gerektio bence değmez o fiyatlara ayrıca süspansiyonları falan çok sert takur tukur gidersin böbreğinde taş varsa hee evt ozmn iyi gelir düşürürsün onun için alınabilir...
Dostum çok yanlış bir yorum yazmışsın.
Bilmediğin için öyle yazdığını sanıyorum ama hakıkaten dağlar kadar fark var..
Stock süspansiyon sistemi ile körfez pistinde derece yapmış bir araç RC ,aynı arkadaş Türkiye slalom şampiyonasını kazandı.
Benim arkadaşlarımda GT de var RC de var ikiside stock sayılır sırayla biniyorsun farkı anlıyorsun zaten.
GT ler hem sportiflik hemde konfor vaaden araçlar.
RC ler ise zaten o sertliği arayan uygun eller için..
Senin dediğin bugün astra GTC ile OPC arasında dağlar kadar fark yok demeye benziyor.Aynı anlamda farklar GT ve RC de mevcut.
30 a düzgün RC olmayacağı konusunda sana katılıyorum.Bu arada bugünkü aklım olsa dediğiniz fiayatlara GT alıp üstüne 7-8 bin TL harcayıp 330-340 HP araç yapardım kendime :icon_tup:
yeternce blgm var konu hakkında merak etme bnm demek istediğimi sen anlamamışssın galba o yazılan şeyler 7-8 bn fark ettiricek şeyler değil farklar var ben yok demiyorum.bnm demek istediğim rc o parayı verceğime gt e yaparım ufak bişeyler zaten çok keyfli bi araç olur pist diyosun birincilik diyosun kaç kişi var aracını alıp piste çıkan haa 207 rc im var hadi pisteee ben cadde şartlarındn bahsediyorum sana sen olayı pistlere çekiyosun :) biri rc biri gt tabi fark olucak ben sana gt daha üst bi araç deyp rc i kötülemiyorum.terch meselesi daha sert sürüş isteyen kişi ve parası uygun olan rc alır tabi .ama 26 bn civarı btçesi olup adama gidip te rc al gt değmez dersen olay değişir bazıları için 3-4 liara büyük bi fark olmayabilir ama herkes için bu aynı şey geçerli değildir.
abi aynen katılıyorum sana,ben 1 senedir gt kullanıcısıyım öyle anlatılan problemlerin hiçbirini yaşamadım,ilk aracı aldığımda sente sorununu gidip serviste güncel parçalarla değiştirerek giderdim sırf oda içim rahat olsun diye,zamanında bakımlarla sorunsuz biniyorum,yakıtı üzmez,kırmızı olursa cam tavanla dahada yakışıklı olur,dikkat çekicidir,kesinlikle tavsiye edeceğim bir araçtır,en ufak detayına kadar yardım edebilirim,servise götür baktır gönül rahatlığıyla al bin...ayrıca yurtdışınada bakarsak tüm proje araçları gt'dir ve 340 hp ye kadar yolu vardır...
peki bu araç hakkındaki görüşlerinizi alabilirmiyim ?
Peugeot 207 GT 1.6 THP 2008 Model 26.500 TL Galeriden satılık ikinci el Kırmızı renk - 84366025
orjin farları nerede,ön tampon içi ızgaralar gri olması lazım ama siyah,önden kazalı olabilir,cd changer yok,esp ışığı yanıyor,benden bu kadar...
@alone sen daha forum adabını öğrenememişsin.
Benim sana yazdıklarımda bu şekilde kabalaşmanı gerektirecek bir ifade yok.
Yazdığın tüm şeylere saygım sonsuz ancak bunları ifade ederken fikrine katılmadığın birine hitap şeklin çok itici.
Senin yazına bu şekilde cevap veriyorum ki belki anlarsın anlatmaya çalıştığımı.Lütfen bu mesajıma da alıntı yapma.
GT güzeldir ama az yakmaz en azından RED bizdeyken ben az yaktıramıyodum :) rollingle falan işi olmayan adamıda çok güzel tatmin eder
sende çok var forum adabı dediğinşeyden dmi bnm kabalaştığım falan yok senn söyledklerine karşı verilmesi gereken cvpları verdm ben bırak allaha aşkına ya konuyu nerelere çektn sen ilk önce yazdıklarına bak ben neyi anlatmaya çalıştım sen neler diyosun bnm sana daha dicek bişeym yok alıntı yapmaymış cvp verme bizde yapmayalım.
Daha önce açılan konuda da yazdım buraya da yazayım.Bu kadar namussuzluk olmaz arkadaş ya.Arabada değişen yok alttan darbesi var tramerde pert kaydı gözüküyor.Plakasını hatırlayamıyorum Galeriye gitmeden önceki sahibindeyken ben bakmıştım araca.Plakasını tam hatırlayamıyorum iste galeriden sorgulat istersen.
artık o kadar çok bakıyorum ki ilanlara aracın kazalı olduğunu resimlerden bile tahmin edebiliyorum neredeyse :o
bende 30 a kadar araç bakıyorum vti,207gt,207rc,a31.8t,leon 1.8tsport çok kararsız kaldım :( diğerlerine göre piayasası olduğundan vti ve 207gt bana daha cazip geliyor nedense
Dağlar kadar farklara ek:
- Komple fren tesisatı(GT'ye göre en az 1 metre erken duruyor)
- SSP (Direksiyon force feedback'i. Zemin ne kadar kötü olursa olsun araç çizgisinde duruyor)
- Pistonlar (GT'ye göre daha etli)
- Turbo (Daha büyük, çıkışları da daha geniş)
- Bir takım ek sensörler (ekstra feedback herzaman iyidir)
- Gerçek anlamda devredışı kalabilen ESP (50'den 250'ye kadar kapalı)
- Siyah krom ön farlar (Bunların sıfırı baya bir pahalı)
GT ile RC aynı araba değildir. Tek ortak yönü dış görünümleri aynıdır.
Ve RC, ciddi konforsuz bir araçtır. GT yanında yaylı yatak gibi kalır.