Yeni pist rekoru.
http://www.youtube.com/watch?v=d2oC7-W7pxs
Printable View
Yeni pist rekoru.
http://www.youtube.com/watch?v=d2oC7-W7pxs
Öndeki aşınmış lastiği arka lastik ile mi değiştirdi yada ne yaptı ?
Hayir,orijinal lastiklerine donuldu.
Maşallah güzel deger,
Masallah ..
Vallahı mukemmel bu kadarını beklemıyordum..
Evet stok lastik ile yapıldı.
Ilk iki tur basmiyor sonra ki tur zamanlari ise su sekilde,
3. Turda 49,5
4. Turda 49,1
5. Turda 49,3
Abicim tekrardan tebriklerimi iletiyorum,daha nice best time'lara.
Tebrikler Murat Abi:):)... Lastiklerin standart olduu belli gaza basinca tutunmuyo araba hic yola:D...
Bonus resimde ayri guzel olmus:)...
Abi emeklerine, kollarına ayaklarına sağlık :) Maşallah, video izlerken bile belli yaklaşık 50 sec dönüldüğü, fazla kasıyor görünmemesine rağmen :)
maaşallah , düzügn lastiklerle ne süreler çıkacak kimbilir. muhteşem .. elnize sğalık
Diyeceğimi yanlış anlamayın. Sormak istediğim bir husus var dikkatimi çekiyor hep. Sürekli Murat Enginin postlarına teşekkürler yada hep bir koruyuculuk var. Arada akrabalık mı var acaba?
(İki tarafta dediğimi yanlış anlamazsa sevinirim:))
Süreye ise denecek birşey yok. Helal olsun 49 saniye çok ciddi bir rakam
Estağfurullah yanlış anlaşılcak bir durum yok,sadece teknik bilgisine ve kişiliğine saygı duyduğum bir abimdir kendisi.Bunda bir kötü niyet olduğunu sanmıyorum açıkçası.
Neyse konuyu saptırmayalım.
Bir rekor var burda,bu konuşulsun bence :)
bu körfezin kendi rekoru mu yoksa araç sahibinin yaptıklarının içinde en iyisi mi ?
maşallah gtr a
Sadece motor mod'u (stok internal) ile cadde aracı olarak yapılmış en iyi best time.
güzel donmus ama limitleri zormalamıs gibi gözüküyor.
frenlere cok yuklenmemis ve viraj cıkıslarında şikanı kacırıyor buda viraj cıkısının yavas kaldıgının gostergesi diyecegim sudur ki biraz daha sert bir kullanım ve semi slick lastiklerle 47 sn ler hiç zor değil.
tebrikler...
İlk iki tur basılmamış,son 3 turda zamana kasılmış.Zaten dikkat ettiyseniz viraj çıkışlarında pantinaja kalıp motor güç kaybediyor sesinden bariz belli.
Gercekten emek para ve bolca zaman harciyarak emeginin karsiligini alan murat engini tebrik ederim ...
Keyifle izledim GT-R a Maşallah .
vidyodan bişey anlaşılmıyor sağ koltukta olmak wardı :) maşşallah
İyi dilekler icin tesekkur ederim,youtube ve google hersey yayiliyor hemen ;)
kisaca notlarimi paylasayim ;
Toyo 888 ler Gtr ile bu piste uygun degil,en iyi surem 50,08 idi. Sebebi iyi tutunmadan arkami kullanamiyordum ve kafadan kayma cok yasiyordum,zaten on sol lastigim traslanmisti.
Lastik bulsmadigim icin orjinal "RFT" olan lastiklerimi takmak zorunda kaldim.
Zaten Cuma gunu İst Parki kacirdim bu yuzden :(
Bu lastikler cok kaydigi icin,hem arkami daha hizli soktum virajlara,hemde arkami kaydirarak onumu cizgide tutabildim.
En buyuk sorunum,standart gucte bile 2. Vitesde spin yapan lastiklerim,bu gucte can cekisti,okadar faZla spin oluyorduki,boost kesiliyordu her viraj cikisindaki gaza oturmamda...
Frenleri zorlamadigim nasil anlasildi? Her viraj oncesi sesler duyulmuyor mu yavaslamaya calirken? Hatta son seansda erken birakdim cunku frenler tutmadigi icin S/F duzlugu sonu virajda yoldan ciktim :(
Sikan kacirmiyorum,sikanlari dibine kadar kullanamiyorum cunku lastik cok kaydidigi bu japon balinasini o daracik pistte,bu guclerde hukmetmek adami yoruyor.
Yasar,ugrasiyorum,olabildigini yapiyorum,adim Hidir elimden gelen budur ;)
Aracimin yuruyen ve yol tutusu icin "hic bir" mod yoktur.
Frenlerim bitti artik,acil balata ve sonrasinda disk yolu gozuktu,yine cep delinicek :(
Buarada 47 sec deniyor ama bu pistte Porsche RS-R yani dunyanin en iyi pist icin yapilmis Pro-car 47 donuyor bu pistti,pro pilotlarin elinde.
Yol tutus modsuz,48,8 dip rakamdir,oda hic patinaj olmaz ise.
10 haziranda,yine birlikte oluruz insallah,saglikli olalim yeter.
Aklima gelenler bunlar,kisaca yazdim...
Edit:aracda 2 kisiyiz,hatta teli caliyor Sinanin...
İlk 2-3 tur lastik isitmak icin ugrasiyorum yani basmiyorum ama pek isinmak istemedi meret...
Tebrikler, onca emeğin karşılığının alınmış olması güzel, daha da düşer heralde :)
murat abi düzlükteki hıza bakabildinmi? :)
tebrikler vallahi helal olsun maşallah..
Tebrikler..T888'lere gerek yokmuş demek ki amaç süre yapmaksa :)
daha güzel bi lastikle acaba ne kadar düşer..merak ediyorum
maşallah murat abi tebrik ederim ...bir rekor furyasıdır gidiyorsun :D maşallah tekrardan sana ve arabana :) Rabbim cebine saglık versin...
Bence bu sure daha duser :)
Kontrolleri tamamen devredisi birakip denediniz mi hic araci?
tebrikler ,uğraşıp karşılığını almak güzel birşey :)
Tesekkur ederim iyi dileklere;
Emegimin karsiligini,Stok motorda Dunyanin En Hizli GT-R ini yaparak aldim ;)
Pist icin her hangi bir alt yapi yada emek harcamadim ;)
Duzlukte 200 lere ulastim sanirim,4 u bitirirken frene basiyorum.
888 ler duzde cok basarili,1 de bile patinaj yok denilebilir,bu lastikle 3 de bile patinaja kaliyorum :( 888 lerin yanal tutunma cok zayif,oyuzden cok kafadan kayiyordum...
Henuz cebime dokunmuyor,yani motor modundan baska birsey yapmadim henuz,lastik fabrika hediyesi ;)
Kontroller devre disi zaten,ani guc gelince otom kesiyor viraj cikislari hizlanmamda. Hatta sikanlari sinirda bile kesemiyorum,cikista daha fazla spinde kalmamak icin :(
Ha surusume uygun lastik bulursam,48 leri duz yapmaya calisirim ama bu halde en fazla 0,2-0,3 iner. Belli bir noktadan sonra(limitlerde) 0,1 sec bile cok zorlasiyor bu kisa pistte.
tebrikler,çok harika bir süre,emeklerin karşılığının alınması çok güzel bir duygu insanın fiziki ve maddi yorgunluğu gidiyor ,RABBİM hepimize emeklerimizin karşılığını almayı nasip etsin,tekrardan maşaallah.doğru araba-doğru mod=güzel sonuç
Hakan,tessekkur butonu yoktu,oyuzden yazmak istedim...
Sozlerine katiliyorum,tam anlamiyla budur...
Heralde 8. Pisti oldu bu Gtr'in ve gunlukte kullaniyorum,hic uzmedi balina beni...
Belki yol tutus icin biraz harcama yapabilirim ama cok mutluyum suanki halinden,oyuzden pistte saniyeler icin dinamiklerini degistirmek istemiyorum.
Umarim satmadan İst Parkada cikarim.
Valla çok güzel süre tebrik ederim ben çok katılmıyorum bu saatten sonra lastikle çok fazla farkedecegine zamanın 50 saniyenin altına inmiş bir arabada 0.1 bile çok ciddi fark yaratır
Murat hep bahane hep bahane seninle nasil basa cikicaz bilemiyorum.
Tebrikler ellerine saglik.
olması greken zamanlara gelmiş gtr. tebrıkler, cok guzel bir basarı.:icon_tup:
Neyse onu yaziyorum Alper,bahane bana gore degil ;)
İyi not alirim...
Aynen,lastikle 0,2-0,3 sec indirebilirim,48 in baslari icin amortisor ve fren set up i gerek..
200 bin dolarlikk araba ile anca 2 saniye mi fark atabiliyosun en az 20 saniye fark atman lazim yahu.
(batu senin icin soylemiorum kardesim lutfen uzerine alinma. Kendileri biliyor kim oldugunu.
Bu guclerde tork limitoru Sanzimani ve diffi korumak icin yapiyor.
Zaten kirilan gtr larin cogu bu yuzden,guclendirmeler yapildi Mk2 ve Mk3 de ana bu torklarda isi zor mekanigin...