CLIORS Nickli Üyeden Alıntı
Dyno sonuçlarına bakarken, teker gücüne bakmalısın krank gücünü dyno guesstimate şeklinde atarak buluyor. Senin dyno kağıdına bakacak olursak üst devirlerde tekerdeki kayıp gücün 70 HP leri buluyorki bu durum imkansız.
Aracının gücü 135.2 * 1.36 = 183 HP , öden çekerli araçlar için aktarma kaybı kabaca % 12 alırsan 206 HP gücünde aracın.
Tork eğrinde kabaca boost profilini verir, senin aracında charger ve turbo ortak çalışıyor bu sebeple profile biraz daha farklı olabilir.
Sonuçta 1.4 hacim ve fındık turboyla durum normal, turbonun nefesi bu kadar, daha fazla güç alabilirmisin evet, basıncı açarsan dp eksoz vs olabilir.
Eğriye bakarak konuşuyorum 6000-7000 arası dalgalanma var.
Ayrıca dyno uzerinde test sırasında genellikle 200 altında kalmaya çalışılır, ve çevrim oranı 1 en yakın vites tercih edilir.