Arkadaşlar Rolde 1-de 2 de stock halde hangisi alır TEG lerin gidişi hakkında fikir sahibi olmak istiyoruz TEG si gibi ivmelenirmi? Artı olarak filtre ne önerirsiniz TEG kullanıcılarından yardım bekliyorum.
Printable View
Arkadaşlar Rolde 1-de 2 de stock halde hangisi alır TEG lerin gidişi hakkında fikir sahibi olmak istiyoruz TEG si gibi ivmelenirmi? Artı olarak filtre ne önerirsiniz TEG kullanıcılarından yardım bekliyorum.
gecenlerde körfez dönüşü bir arkadaşın teg i ile denedik teg bir kişi Sİ 2 kişi yarım boy çıktım tege stock olarak saglıklı motor guzel gidiyormuş..
Bizde yeni TEG aldık arkadaşım aaraç çok güzel 166.000 de kapak açılmamış orjinal motor var şimdilik çok zorlamadık ama 3 tane Sİ ya bindi kendisi bende kullandım TEG i hani gidişi Sİ gibi değil sanki yinede iyi ama onu merak ettim normal şartlarda TEG geride kalıyormu yoksa açıyormu arayı
Headers+CAI+Düz boru+Güzel bir son susturucu ve yazılım ile
alt devirleri canlandırarak yürürü güzel oluyor Integra'nın
Birde araç 2009 da tüve 109.000 de girmiş 2011 de 132.000 de aldığımız adam 1 senede 33.000 km yapmış yanız 4.000 deviri hiç geçmemiş nasıl basıyomusun iyi gidiyomu dedim alırken valla çok iyi gidiyo bikaç kere 160 yaptım dedi:) Yani araba sağırmı kalmıştır acaba bu adamdan öncesini bilmiyoruz ama bu adam 33.000 km yaşlı amca modunda kullanmış arabayı.
sagır olsada açılır o motor ilerleyen kmlerde yeterki dogru işler yapın yoksa öldürebilirsınızde.
bu antepte borda teg vardı 160 km de idi onu mu aldınız?
bahattin o araç lpg li değilmiydi?
simotanın balina pipisi kullan headers düz boru sona ses istemiyorsan type-r s2k egzozu birazda avansıyla oynarsan çok iyi işler çıkartır teg.. hafife alınacak bir araba değil.. ;)
her iki araçta stok ise 2 de başlayan rolde 3. yarılarından itibaren teg öne çıkmaya başlar 4 sonu fark 3 boyu geçer :) ilk aldığım zaman baya bir si ile denemiştim tamamen zır stocktu benim integra , hep filtreli ve bazıları egzostlu si lerle denemiştim.
o balina pipisi sesten başka bir işe yaradığı yok. iki sıkıp kaputu açıp bakın dokunamıyorsun sıcaktan. en iyisi davlumbaza sarkan cai. dikkatli kıllanır sık temizlenirse sıkıntı olmaz.
kadirin si yarım boy öne çıktığına göre gidişi ile ilgili soruların cevabını alabilirsin :)
integra iyi bakılıp düzgün ellerde kullanıldıysa kondisyon olarak çok ciddi iyidir otomatik vites bile olsa keyif alınabilecek bir araba doğru işlemler (doğru filtre ve egzost en önemlisi )
balina pipisi orj.. carbon olanını alırsanız öyle bir sorunla karşılaşmazsınz.. sıcak hava çekmiyor içine.. ama plastik olanları filanda satılıyor.. ondan bahsetmiyorum zaten.. davrunbaz altında kullanabilirim derse tabi ki alabilir öyle birşey yaptırabilirde.. ;)
Motoru açmaya kıyamaz arkadaş şuanda sadece filtre eksoz düz boru olur şimdilik.
abi bu filtre marka modeli gücü nasıl etkiler ben onu anlamıyorum, soğuk hava emmeye giderse araç güç verir.
simota vs.gibi filtreler çok çabuk ısınıyor. aemv2 nin disbritör tarafı çift kat oradan avantajlı..
en iyi kit Kadir'in yaptığı wallahi, çek resim koy mrk:)
b18a2 kodlu y-56 teg var bir arkadaşımda sadece filitreli araba stok si ve vti ile yürüyebiliyor aracı yeter ki motor ciğerli olsun.. :D
Ben stock motora konucak pistondan bahsettim. VTI piston koyacaksan
illa bi şekilde kapakla yazılımla desteklemen lazım tabi.
Ben motorun içine girmeden dışından yapılacak ucuz maliyetli ne bilim
filtre, ekzost gibi alt devirleri iyileştirerek yazılımla biraz tüketimi düşürerek
benzinle kullanma taraftarıyım.
kanka baktımda fotosu yok olsaydı koyardım.
hiç markaya para vermenıze gerek yok tabi takıntısnız yoksa. 110 tl ye komple kit sizde yapabilirsınız.
ben bostancıdan
45cm boyunda 65mm çapında alümınyum boru aldım 50 tl ye
normal bir filtre aldım 35 tl ye
praktikerden evdeki radyatörlerın arkasına koyulan ısı izalasyonundan aldım 5 tl
birde 65 mm plastik direk aldım 15 tl ye
tamamdım en iyi kitten çok daha iyi iş yapıyor ....
SUdan simota'yı söküp o kiti yaptığımızda alt devirlerde gaza tepkisi daha iyiydi ve üstüne para bırakmıştı:D:D