http://www.youtube.com/watch?v=RLB8dmVIlGE&sns=em
* * * * * * * * *
* * *
Printable View
http://www.youtube.com/watch?v=RLB8dmVIlGE&sns=em
* * * * * * * * *
* * *
sebebi nedir peki?
mutlaka bir nedeni vardır :)
O nasıl oldu ya anlamadım?
freni kökleyince balata disk ne varsa ısındı freni birakmadan toprak alana dalip ziplayinca haliyle ısınan disk bu hale geldi bence normal bi durum
en korktuğum şeyler bunlar ya,aynı şekilde lastik falan patlaması ALLAH korusun
Toprağa çıkmadan ses geliyor ve kontrol kayboluyor toprakla alakası yok. Pist üzerinde iken olan oldu.
Daha önceden çatlak vs vardı kesin
Asfaslttayken kırıyor, o yüzden duramıyor, öncesinde çatlak vs olması yüksek ihtimal. Cok kötü bir durum.
üretim hatası olma ihtimali yüksek
Çatlak vs vardir büyük ihtimal bu kadar hızlı olmasada 2 3 sefer bende böyle alamadiğim viraj oldu savruldum falan disklerin cok fazlasiyla ısındığı için caprazlik oluşuyor eski aracimda komple disk balata değiştirmiştim olaydan sonra
o kadar yüksek hızla bir anda frene asılıp sol tekeri binerse yük ha bide kırarsın bide çakıla çakarsan jantını bütün yükü poryaya biner ve diskin en hassas orta kısmını böyle böler tabi bu arada bütün diskide ikiye böler.... Disk kırılmasaymış rotillerden alt salıncağı kopardı ucuz kurtarmış bence....
Disk sanki yekpare değil de göbek kısmı üretim sırasında farklı malzemeden kaynaklanmış gibi duruyor. Yekpare olsa bu şekilde göbeğin çıkması mümkün değil. Yine çatlar, kırılır belki ama bu şekilde göbek ayrılmaz.
Fren elemanlarına dikkat etmek lazım.
Link var mi??
mutlu son :) fon müziği iyimiş
allah korusun .lastik ön takım en çok korktugum şey nezaman hangı arac olursa olsun 150 km hızın üstüne cıkmaya başladığımda aklımın kaldıgı tek nokta.
imalat hatası. 6sigmanın eğri başına denk gelmiş arkadaş
benzeri vtec varken başıma geldi...220 km den dip fren yapınca 5 tane kalın çatlak olmuştu diskte bir anda...
Disk yuzeyi catlar kirilir delinir hepsine okey ama gobegin diskten sanki 2 parca fren diski gibi muntazam olarak ayrilmasi bildigin uretim hatasi...
Diskte onceden catlakta olsa ortasi o sekilde ayilmamaliydi, zaten sikintiyi yaratan o oldu yoksa disk catlasa bile pad diski kilitledigi surece arac durur frenajda.
bence ön takımın eskiliğinden ve bakımsızlığından kaynaklanıyor gibi
overheating bence.
ALLAH korusun,bızım basımıza gelse bu kadar sanslı olmayabılırız,sakar bır durum..
bakımsızlıktan dolayı geldı basına bence yuksek hızlarda sureklı fren kullanırsa daha oncen balatayı zamanında degıstırmemıstır dısk ıncelmıs olabılır sonrada ***** olan olmus yanı ?
Link yokmu ??
Uzun süredir değiştirilmediği belli disklerin. Üzerindeki pastan ve kırılan yerdeki korozyon izlerinden belli. Sürekli aynı diski kullanıp bitirip arka arkaya tornaya sokmanın bedeli. Bence malzeme değil kullanıcı hatası.
lınk yok mu lınk?
kıştan çok yazın araba kullanmaya korkuyorum
kontak açıyorum motor 90 derecede zaten
disk paslı değil. uzun sıra ısıya maruz kalınca öyle bir kızıllık oluşuyor. sonradan soğusa bile kırmızı olarak kalıyor bazı metaller.
eğer diski traşladıysa daha önce ahmağın önde gidenidir bence. adamlar her yarışş için fren seti değişiyor nerdeyse.
bir de biz cadde için slotlu delikli vs disk kullanıyoruz adam oem diskle çıkmış iyi cesaret.
yıkamacı sıcakken su tutmuş kesin :p
Link bu arkadaşlar.
189km
Adam japon fakiri bence diski alırken ucuza kaçmış.
O müzik nedir yahu, pembe dizilerin hüzünlü müziği gibi..
Bence fren yapti diye olan birşey değil! Yani180 le frene basiyor,300 le bassa belki hepimiz düşünürüz,acaba oem disk dayanamdimi diye!bügün hepimiz 160 180 gibi hizlarda basmisizdir frene, en fazla disk eskimşise kil gibi çatlaklar olmuştur.