Pagani Huayra on the road- evo magazine video diary - YouTube
ekşın 3 .dakikadan sonra başlıyor,iyi seyirler
Printable View
Pagani Huayra on the road- evo magazine video diary - YouTube
ekşın 3 .dakikadan sonra başlıyor,iyi seyirler
OHA ! Böyle bir turbo kükremesi yok, Stock bir araçtan böyle bir kükreme! Adamlara helal olsun ne diyeyim başka..
8000 wattlik elektrik supurgesi gibi. Yanliz makinadaki iscilige bittim.
Paylasim icin tsk.
Kuru Temizleme Dükkanı gibi içerisi
Ses güzel de içini beğenemedim bu arabanın bir türlü, oyuncak gibi yapmışlar :D İçi dışında harika bir araba.
pek Huayra alamet degil,beast!
fakir halı yıkama makinası gibi :D
o turbonun sesi nedir öyle ya bu arada aracn teknik verileri nedir ağırlık ve güç ?
çıldırdım pc başında :(
bildiğin yer uçağını en sonunda yapmışlar. arka kanatlar uçaklardaki aeleron görevi görüyor. Viraja göre açıları değişiyor iki kanadın. Ses be yürüyüş ayrı bir dünya. Top gear testini bekliyorum belli ki çok eğlenceli olacak izlemesi.
Pagani Huayra Crash Test - YouTube
buda crash testı ,monokok govde gayet saglam
İçerisi 60 ların uzay filmlerindeki uzay gemisi kokpiti gibi olmuş ama araç harika lafım yok :)
:D cingene anadolu gibi olmus ici.ayrica o dayinin sakinligi bitirdi beni,ben nfs oynarken bile daha heyecanliyim..
Bir ben sevmiyorum heralde bu paganileri.. Super lüks spor arabalarda turboya karşıyım!
off ki ne off süpersin
Bu kadar çirkin olmaz ki arkadaş ya
bu araba ise bizimki ne amk.
bi ara adamıda çekicek içine diye bekled,m nası bişe ya emişe gel :D
Turbon olayım doldur beni yaa,halen izliyorum iyice tutuldum :D
Pagani ile bilinmesi gereken en önemli şey :) sahibi ve bu videodaki arabayı kullanan kişi olan HORACIO PAGANI benim sizin gibi ciddi bir otomobil hayranı olaması kendisi 1955 doğumlu 1967 yılında ağaçtan GT araçların modellerini yapmaya başlamış 1971 ile 1983 yılları arasında bir çok model araç buggy hatta karavan yapmış en önemlisi tek kişilik F2 aracıdır 1984 yılında Lamborghini ilk denemesi olan LMA jeep takımına girmiş ve sonrası 1999 yılına kadar Lamborghini Ferrari gibi çok önemli markalar ayrıdinamik body v.s. yapmış hatta nissan yarış arabalarına kanat dinamiğini çalışmış ve 1999 ilk pagani olan C12 yi cenevre fuarında tanıtmış o zamanda buyana adamın tekbir isteği varmış dünyadaki en iyi spor otomobili üretmek şuan çoğu otorite flaplerin farklı açılardan açılmasından dolayı başarılı bulsana Sayın pagani daha çok yol var demekte saygı duyulucak bir marka :)
Tarihçeyi ben kısa geçtim tam öğrenmek isteyenler internet sitesine bakabilirler
İç aksamı beğenmeyen arkadaşlar içinde iyi bir otomobil koleksiyoncusu olan biri paganin iç aksamı için şunları söylüyor "araba çok iyi sık sık kullanıyorum ama kullanmadığım zamanlarda garajda içine oturup kırmızı şarabımı içip klasik müzik dinliyorum" (zevkler ve renkler mevzusu var tabiki)
Bu araba bir arkdaş turbo hakkında yorum yapmış dünyadaki bütün süper spor araçlar nerdeyse turbodur çünkü turbo güçtür ve ayarlanabilir bir güçtür ve pagani Süper LÜKS bir araç değildir süperspordur enzo MC12 gibi (Süper lüks araçlar bentley mercedes falan üretir)
pagani çok zaman araçlardaki elektronik sistemi sökmeye çalıştı ilk modellerinde abs eds çekiş kontrol gibi şeyler kullanmadı ama yüksek güçlerde bunları kullanmak nerdeyse zorunluluk olduğunu anladığı için kullandı.
Bence tartışılıcak tek yanı arabanın anahtarı çok büyük :)
Engine : Mercedes-AMG M158 V12 twin-Turbo
Displacement : 5980 cc
Power : 730cv
Torque : 1.000 Nm
Gearbox : transverse sequential seven speed gearbox - AMT robotyzed system with driving programs
Dimensions Length : 4605mm;
Height : 1169mm;
Car’s body width : 2036mm;
Car’s width with rear mirrors : 2356mm
Dry weight 1.350 kg (changing according to the model)
Weight distribution 44% front 56% rear
turbonun sesi işi bitirmiş :)
nası bi gidişi var onun
1000 nm tork,yol tutuşu sıkıntılı alet
Tuzla sahilde pagani zonda s geziniyor böyle bir alet yok.
bu ne yahuuu yufffff
Silecek papuçları bizim organize sanayide yapılmış herhalde ?
Corvetten bozma bir pagani yapmaya çalıştılar o dur kesin
Bi vti değil