AKHİSAR ÖNCESİ ARACIMIZI Bİ GÖRELİM KENDİMİZİ Bİ ALIŞTIRALIM DEDİK BU BENİM İLK DENEYİMİM:D ARAÇTA 2 KİŞİYİZ KOLTUKLAR SÖKÜLÜ
Printable View
AKHİSAR ÖNCESİ ARACIMIZI Bİ GÖRELİM KENDİMİZİ Bİ ALIŞTIRALIM DEDİK BU BENİM İLK DENEYİMİM:D ARAÇTA 2 KİŞİYİZ KOLTUKLAR SÖKÜLÜ
kaput-bagaj fiber olsun akhisar bizim olsun :P
maşallah kardeşim.
Daha alt devirde kaldırmayı deneyin bence ;)
Bence Launch olaymış iyiymiş ayak ile devir zor ayarlanıyor gördüğüme göre, yinede maşallah diyeyim.
ciğer yerinde de çok yüksek devirde kalkıyorsunuz bence. çok sardı araç ve 2ye erken atınca da biraz bayıldı :) maşallah daha iyi sürelere inşallah.
Azıcık daha aşağıdan daha az patiyle daha iyi kalkar gibi. 5000 falan gibi.
4 bın 4500 gıbı kalkın bence birde aracı redline sokmadan vites atın bikaç sanıye katıcakdır bu size
Link yokmu
Masallah .. Arac sokulup hafifletilirse 2 vitesteki bayilma kalmaz hatta mermi olur .. Videoda zaten belli aracta iki kisi var ...
3 sn geçikmiş olmazmı ?
3 sn geçikirse olmaz.
14 sn.'de koşacakken . 17 saniyede bitirmek arasında fark var.
yarım gazın biraz üstünde kaldır , hareketlenince yapıştır bitir devri , ver 2'ye olsun bitsin....
launch yaparsan , dragın anlamı kalmaz ... 400 metreyi en iyi şekilde bitirmek zorundasın.
gırgır makaranın anlamı yo arkadaşlar orda aracı redlıne geçirmeden vites deiğişirse 400 metrede çıkan sanıyede düzgün çıkar
daha alt devirde sabit kaldırmak dilegi ile araça maşşalah iyi gidiyor.
maşallah..
maşallah alıştıkça daha iyisi olur :)
yorumlar videodan daha ilgi çekiçi olmuş:)
arkadaşlar en kısa zamanda önerilerinize göre birkaç kere kalkış yapıcam..ama asfalt durumunu ve silik lastik durumunuda göz önüne almak lazım.. Eğer 1 de kesiciye girmezsem 2 de çok sarıyo burdaki asfaltlarda...
UE yi seviyoruz
Ciğer sesi geliyor resmen
zaten 1. vitestekini demiyoruz 4 bın 4.5 bın gibi kaltıgında sarma bıtene kadar redlıne cak 2 de sarmıyor ise devir sonuna kadar yanı redline olana kadar uzatma dıoruz sadece
dostum dipgazda kalkıp oldugun yerde çakılı kalarak sarmak var, bir de sararken gitmek. Sen biraz daha düşük devirde kaldır. Yine 1. viteste hızını bulana kadar kesicide kalsın araç. 2ye attıgın zaman bayılmasın da nasıl yaparsan yap bunu işte :D
4000-4500 devir bandında kaldırmanızı öneririm ;)
edit ; 2004 senesinde 106 gti m vardı ve o zamanlar pek rolling vs koşturmuyorduk adanada ve sürekli adana mersin otobanında drag koşturuyorduk ben 106 gti m ile hep 4000-4500 devir bandında kaldırırdım aracımı :) bu şekilde biraz fazla patinaj da kalmış aracın ...bi tavsiye..
maşallah ciğeri güzel aracının ;)
Maşallah kardeşim. Denemeleri arttırdıkça daha iyi olacaksın inşalah
ya varya hem güçlü hem limitörlü olunca AYRI KEYİFLİ UE 106 AHMET,İN ELLERİNE SAGLIK İZLEMEYE GELICEM ;)
ya bişe dicemde sarmaya neden takıldınız bu kadar slick lastiklerle pistte ne olur sizce sararmı bu kadr ? bence bu şekilde kalksa bile gayet başarılı olur tek kişi full sökük sibr kaput bagaj slick + vht :)
Adam caddede sıfırdan basıyo o sarmayı tamamlamadan kesiciye sokmayım diye ugrasıp vites atarsa araba bayılır bu sefer bu sartlarda dogru olan bu , oraya duzgun bi slickle sökuk sekilde gidince sarma olayını da minimum seviyeye indirirse istedigi seyleri yapar,zaten 106 ya parca takcagına sök daha mantıklı,ama kesicili yazılım seni biraz geriye atar bu kadar parca varken deviri biraz uzat bence hele ki drag yapacaksan,basarılar simdiden..
mmaşalllahhh .........