- Kutu içi filtre
- RS hedırs
- Kat iptali
- 48 lik yada 51 lik potsuz düz boru
- Son susturucu (Son susturucu yeni nesil vanalı tarz)
K4M e yapılacak böyle bir işlemde sizce alt devirler ölmeden üst devirlerde güçlenme elde edebilirmiyim...?
Printable View
- Kutu içi filtre
- RS hedırs
- Kat iptali
- 48 lik yada 51 lik potsuz düz boru
- Son susturucu (Son susturucu yeni nesil vanalı tarz)
K4M e yapılacak böyle bir işlemde sizce alt devirler ölmeden üst devirlerde güçlenme elde edebilirmiyim...?
orta susturucu olursa eğer altlardaki kayıp aza iner çünkü headers genişlicek boruda genişlicek sadece son susturucu pek verimli olmaz muhtemelen
K4M alt devirler ölse bile genede iş görür seviyelerde kalıyor. 51 düz boru tek ilaç egzoz işinde. Zaten varex kapalıyken back pressure baya artacağından altlar tekrardan canlanır.
Ahmet3425 nickli Ahmet bir ara baya uğraştı K4M ile. 130 hp civarı gücü yakalamıştı egzantrik olmadan. Bir görüş fikrini al derim
RS headırs + 48 boru + Son orjinal + Yavuz işi vanalı eksozt işini görür :D
Ah selcuk aaaah vanami kac hp aliniyo onla :D
Vananın markasına bağlı:D :D :D
Ben 10 değil 1 Haziran demiştim çağırdım gelmedin ;)
Şimdi eksiklerim var sen kapağını işledin tabi gel mel atar gider yapıyorsun. Madem kör topal halimle sıkmak istiyorsun 5te 60a beklerim. Yok ben alt devir basamam korkuyorum dersende az sabret eksiklere yavaş yavaş el atmaya başladım:)
Demek istediğim barzo eksozt sistemleri gibi değil yav
Mesela Serkan arkadaşımızın aldığı 38 RS plakalı geçen ün rolling yaptığım arkadaşın eksoztu orjinal kafalı
Polislen ilgili kesinlikle sıkıntı olmıycak cinsten
Ve performans açısındanda gayet tatminkar
Lionfire markasındaydı mesela o
Kumanda kendi içinde entegre
Öyle bir sistemde olabilir yani :D
Kutu içi filtre ortalama 70$
Rs headers 300 liraya falan bulunur hadi 400 de. Ona flanş yaptır egzozcu işçiliği vs 550 toplam de
Komple egzoz prof düzgün bişi min. 300 400
Son susturucu 80 TL den başlar 1200 Tl ye kadar gider
Barzo işe girersen komple egzoz 200 son susturucu 2. el 60 70 vs diye ucuzlar
Yakında en hızlı k4m i ortalığa ben salıcam atmo olarak.Bekleyin:) Sorunun cevabına gelince 48 lik boruyla evet elde edebilirsin.
rs gaz kelebegi bulabilirsen super olur...bnde vardi farketmisti baya...
dedıgınız ıslemlerı ben uyguladım zamanında clıoya... aldıgım gun dynoda tekere 93 veren aracım en son 111 verıoyrdu tekere
DB clıo dıe aratınca belkı cıkar forumda
Edit: Buldum lınk http://www.techturkey.com/forum/foto...9-db-clio.html
8V Renault ta en mantikli araba rsi. Zamaninda 1 sene ornek teskil edecek rsi sahibi oldum. Duzgun rsi filtre egzoz ile filtre egzozlu gti ile yanyana yuruyor 180lere kadar. 220 va olunca gti o extradan 8V fazlasini belli ediyor:)
Kisacik sanzimani ve az kg ile yuruyen bir araba. Benzin duz 3 lira iken; 50 lira benzin ile korfezden dolasarak busraya giderdim istanbuldan
Hadi bakalım panpa yap bişilerde görelim cihazı :D
dblias marka var k4m ve k7m ler için egzantrik ve emme manfioldları üretiyo baya fark ettiği söyleniyodu ama 0 alıcam desen çok pahalıya geliyo... ben 1.6 8 ve takmıştım egzantriğini çıkma olarak baya iyi gidiyo araç hala üzerinde :)
ciddi anlamda nakit :)
16 v cevirmekten daha mantıklı :)
k4m candır... çok sağlam ve güçlü bir motor heleki ilk çıktığı 99 sonu-00 'li yıllarda sınıfında o kadar giden araç yoktu
uğraşmaya değmez Yavuz. K4M çok kapalı bir motor. Ben egzantrikle yürütmüştüm. başarılı bir yazılım atmaya fırsatım olmamıştı. yazılım atsaydım 135-140hp arası vericeğini düşünüyorum. en fazla alacağın bu. sırf motor için 5000tl ye yakın para harcamıştım. headers, egzantrik, dandik 1-2 yazılım, komple düz boru ve decat. gidiyomuydu, gidiyodu. özellikle kalkışta 1.8T stg2 leonu geçiyodum. kilodan kazanan bir araç. 57i tak dalgana bak :D
güzel ama bu kadar uğraştıktan sonra stock bir 106 gti ın yanından uzayıp gitmesi can sıkıcı olabiliyor. ne yazıkki wimmer yazılım yok. eğer wimmer olsaydı egzantrikle birlikte 106 gti kadar başarılı olabilirdi. superchip wimmer kadar başarılı değil bu araçta. çok kovaladım ama güzel bir remap yapan bulamadım. o yüzden kapalı diyorum.yine hollanda da olsun ingilterede olsun uğraşanlar var. burda profesyonel anlamda uğraşan kimse yok. koskoca ülkede 1 tane turbolu k4m var. gerisini sen düşün :)
yavuz öncelikle araban hayırlı olsun, mehmetteyken binip ufak bir tur atma fırsatım oldu :) gidişi gerçekten iyi temizliği duruşuna imrenmiştim (nazar değmesin), aracın üzerinde halen orjinal egzos sistemi olmasından dolayı aşırı sıkıyor. tek orta susturucu ve kat iptali yaparak gidişinde ciddi iyileştirme sağlayabilirsin. cai içinde kullandığın boru çapını mümküm olduğunca geniş kullan faydasını göreceksin.