İntegra mı satmaktan vazgeçtigimden b18a2 kodlu motorunu vtec yapmak istiyoruz daha onceden yapan kişilerden akıl almak için konuyu açtık. Alıcagımız parçalar ve alıcagımız deger ne olur prof ellere ihtiyac vaar :)
Printable View
İntegra mı satmaktan vazgeçtigimden b18a2 kodlu motorunu vtec yapmak istiyoruz daha onceden yapan kişilerden akıl almak için konuyu açtık. Alıcagımız parçalar ve alıcagımız deger ne olur prof ellere ihtiyac vaar :)
istikamet cem taşçı :D
vtec ust kapakla baslayabılırsınız b16a2 b18c dolu kapak olucak egzantrig subap yay
golden eagle vtec conversion kit
b16b yuksek cr piston
itr oil and water pump
p28 ecu
OBD1 Distribütör
vtec elektrik tesisatı
yataklarını oemle yenılemenı tavsiye ederim :)
anladım 91 ama sanzımanımız 1-2-3 kısa hatta 4 de orta derece ama 5 cok uzun oldugundan sordum teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için
non vtec te kuvetli bir araba yapabilirsin.
senin araban gayet güzel gidiyo güzel bir filtre egzos sistemi portpolish yaptır sana keyif verir eminin şanzumanında q1 ise ys1 yada başka bir kısa uydurabilirsen güzel olur vtec yapma fantazisine sakın girme o göründüğü gibi bir iş değil öyle 3 5 bine bitecek bir işte değil. hatta onun yerine turbo yap daha iyi
kapak işle, vtec pistonu koy, kısa şanzuman al, yazılımını headersını filtreni egzosunu yap, f-h-e'lu vteci geçersin
üfürük iyidir iyi :D 0.6 miss :)
VTEC olayı arkadaşlar da demiş , göründüğü gibi değil ...
yada biraz mıncıkla atmo olarak , yada üfürük ,
atmosferik bütçe temiz 10 000 leri bulur eksiği gediğiyle e iyi bi turboda da o paraları fazlasını gözden çıkarmak şart :)
bu arada uzun şanzumanla vtec tavsiye etmezler pek turbo daha iyi
q1 uzun şanzuman. delsolların kablolu şanzumanları kısa. onlar uyuyor.
japanes express site sponsoru satıyordu ordan bakabilirsin.
vtec pistonu 100-200tl arası
filtre kiti 150-200tl arası
egzos-ara boru-headers 1000tl
yazılım 300-400tl arası
kapak-emme-kelebek port polish 500tl-1000tl arası
kısa şanzuman 1500tl en fazla
stage2 debriyaj 300-500tl arası
birde işçilik verirsin
toplam maliyet bu. tabi rodajın, rektefiyen,segman vs masrafın olur onları katmadım. sonra benim diyen vteclere by by
uzun vadeli binerim dersen turbo yada vtec ona göre kararverip ona göre hareket etmelisin bnce
şimdi kapak işler piston takar sıkıştırmayla yürütürsen sonra turboya dönmek daha büyük sıkıntı verir :)
bnce en başta filtreni egzozunu koy sonra koy ellerini başının arasına ben ne istiyorum die düşün karar ver :)
Alıcan'ın soyledıklerı olabılır fıyatlarıda yazmıss parca fıyatları ama hersey ezber degıl acıldıgında motorun neler cıkacak bılınmez yatakların degısıcek rektıfıye yapılacak conta takımların derken sana 2-3 bını rahat rahat bulur ama cok zevklı bır aracın olur orası farklı
adres belli stlegal cem abi ;) dohtorun o senin ;)
e onu diyorum bende zaten tanıdığını bilmiodum la:D
izne gelmişti işte. naptı bilmiyorum aga. uğrayamadım bahadır abilerin oraya 1 haftadır. gitmiş olması lazım ama birliğe tekrar.
Senin ilacın bende ceyhun bey ;)
güncelldir konu şanzıman parçası arıyoruz suan keyfi degil zorunlulukktann