Revo İbiza Cupra vs Evotech Polo GTI son Final @ Kayseri
Evotech GTI:
Evotech motorsport stage 2 yazılım,
Custom garage downpipe,
Bmc carbon ve el yapımı hava giriş ağızlı filtre,
Ngk iridium buji,
Stepne sökük ve kriko apartları yok =15 kilo
Arka koltuk sırt bölümü sökük = 20 kilo
Depo = Yarım
Araç tek kişi , Araç 4 kapı cam tavan
Maşallah araçlara safa hakkını veriyo yaptığın emeklerin karşılığında ıbıza ismail seninde gerçekten gayet başarılı yürüyo aracın o doluluktaki bi cupranın arkasından böyle gitmesi bence büyük başarı geçsen zaten süpriz olur yada ıbızanın bi sıkıntısından olurdu
09-08-2012, 00:15
Emre İlbi
Maşallah ikinizede güzel denemeler olmuş,
Metim abimede maşallah :)
09-08-2012, 00:22
EfeTopcu
Maşallah .
09-08-2012, 00:28
CeM öZeR
Valla arkadaşlar yapacak bişey yok Safanın aracı güzel yürüyor. Eğim aşağı veya düzlükte durum kafa kafaya veya ben yakalayıp kafa çıkartıyorum. Ama eğim yukarı olunca arabam 100 kilo ağır. Hiç azımsanacak bir rakam değil. 2. denemede arabam 2den 3'e atarken vites arasında hafif bi kesti sebebini bilmiyorum yakıt olabilir.. Güzel denemeydi eğlendik. 1. denemede resmen kaza atlattık Allah korudu.. Oturduk çayımızı içtik evlerimize dağıldık. Herkese iyi akşamlar..
09-08-2012, 00:36
ynsemr
Hemserilerime maasallah.bence bu iki arac kafa kafaya illaki birinin eksisi birinin artisi olucaktir
09-08-2012, 01:28
Bruglione
Maşallah araçlara.
ancak polo gti 100kg agır olması dezavantaj olmus yanında biriyle gazlıyormuş gibi.
09-08-2012, 01:31
UtkuG
Maşallah araçlara güzel denemeler olmuş, paylaşım için teşekkürler
09-08-2012, 01:40
efe_
Aynı motor aynı şanzuman aynılar maşallah
09-08-2012, 01:43
zafa38
Alıntı:
Bruglione Nickli Üyeden Alıntı
Maşallah araçlara.
ancak polo gti 100kg agır olması dezavantaj olmus yanında biriyle gazlıyormuş gibi.
Bu 100 kg agirligi sanki araba orjinalden degilde ekstra agirmis gibi gostermissinz ozaman bnm eksileride sayayim sanziman oranlarim ozellikle son dislide polonum bariz hizli olmasi kagit ustundeki gbi zaten polonun arka koltuk sokuk. Ayni speclerde bi ibiza cupra olsa ki zaten var cok cok gerilerde kaliyor fark bayagi fazla olurdu :)
Yorumlar icin tesekkurler guzel bi geceydi
09-08-2012, 01:53
efe_
Bu polonun ağırlığının fazla olduğunu artık heryerde duyar oldum :) Araç bu şekilde üretilmişse,siz almış biniyorsanız bunu bahane gibi göstermenin anlamı kalmıyor ne yazıkki.O zaman 100 kilo eksik olanını tercih etmeliydiniz.Bende aynıyım cam tavan paketim var bunu söylüyoruz tabiki ama 1 anlam ifade etmiyor
09-08-2012, 02:31
ümitech
+7373838302937 :)
Masallah araclara
09-08-2012, 02:39
DoDo_hamann
Son deneme en temiz deneme olmuş heralde, maşallah araçlara :)
09-08-2012, 03:02
997TT
1 ve 3. Deneneti izledim,dusuncelerim;
Poloya egsoz ve DV sart
İki aracda ayni hafifletme var neredeyse ama sirtligin 20 kg olduguna eminmisiniz? Benim Gtr'in essek koltugu,komple 26 kg.
80-100kilo fark varsa eger,poloya helal olsun,sasirtici yurumus.
Seat'in bukadar parcaya ragmen,daha iyi yurumesi gerekirdi,yanlismi dusunuyorum?
Sanziman oranlari konu olmus;seat ilk 3 vites cok avantajli ancak 5-6 polo avantajli,zaten denemelerde gorunuyor.
İki aracta esit yurumus,kornalara riayet edilmis.
Kayseri tayfasi guzel bir Ramazan eglencesi yapmis,helal olsun.
Bu sefer didismeden konu aktif kalsin,tek ricam budur...
09-08-2012, 04:41
Minova
1. video idi sanırım arabalar zıplamıs baya Allah korumus
09-08-2012, 06:53
CeM öZeR
Alıntı:
DoDo_hamann Nickli Üyeden Alıntı
Son deneme en temiz deneme olmuş heralde, maşallah araçlara :)
Valla hepsi gayet tertemiz deneme Kürşat abi. Ne deniyorsa videolar gayet doğruluyor.. Basma anları belli ilk kafa çıkartmalar belli. Eğim yukarı olduğu için mi temiz deneme dedin onu anlayamadım. :)
09-08-2012, 07:40
serkanokan
Maşallah ikisine de. İsmail kardeşim bugün öğleden sonra gibi arayacağım seni beklediğimiz gün geldi sanırım :D
09-08-2012, 07:49
EMRE KAAN
maşallah safa kardeşim gayet başarılı :)
09-08-2012, 07:59
gp74
Çok güzel gitmişler
Maşallah her ikisinede...
09-08-2012, 08:01
imprez30r
Polo daha başarılı bence. Nedeni basit. Bu sıcakta hem intercooler ve egzossuz yürümüş. Cuprada intercooler + methanol kit+ egzos var. Aradaki fark bayağı az buna rağmen. Polo cayır cayır yanıyordur.
Kelalper
09-08-2012, 08:07
SDR_07
maşşallah araçlara güzel denemeler olmuş seat artısı çok cem'e göre intercoler eksoz metonon kit hafife alınacak şeyler degil iki aracada maşşallah
09-08-2012, 08:23
HPMania
Alıntı:
997TT Nickli Üyeden Alıntı
1 ve 3. Deneneti izledim,dusuncelerim;
Poloya egsoz ve DV sart
İki aracda ayni hafifletme var neredeyse ama sirtligin 20 kg olduguna eminmisiniz? Benim Gtr'in essek koltugu,komple 26 kg.
80-100kilo fark varsa eger,poloya helal olsun,sasirtici yurumus.
Seat'in bukadar parcaya ragmen,daha iyi yurumesi gerekirdi,yanlismi dusunuyorum?
Sanziman oranlari konu olmus;seat ilk 3 vites cok avantajli ancak 5-6 polo avantajli,zaten denemelerde gorunuyor.
İki aracta esit yurumus,kornalara riayet edilmis.
Kayseri tayfasi guzel bir Ramazan eglencesi yapmis,helal olsun.
Bu sefer didismeden konu aktif kalsin,tek ricam budur...
Araçlara maşallah, çok güzel olmuş denemeler.
Öğrenmek için soruyorum, araca DV şart olduğunu nereden anladınız ?
Forumlarda çeşitli yorumlar okuyorum, kimi DV' nin değiştirilmesine gerek olmadığını OEM valve' in de aynı işi gördüğünü söylüyor. Yani OEM valve' de bir problem olmasa bile değiştirmenin bir faydası olur mu ?
@zafa38, siz DV' yi herhangi bir tespit sonrasında mı değiştirdiniz yoksa tavsiye üzerine mi ?
09-08-2012, 09:40
zafa38
Alıntı:
HPMania Nickli Üyeden Alıntı
Araçlara maşallah, çok güzel olmuş denemeler.
Öğrenmek için soruyorum, araca DV şart olduğunu nereden anladınız ?
Forumlarda çeşitli yorumlar okuyorum, kimi DV' nin değiştirilmesine gerek olmadığını OEM valve' in de aynı işi gördüğünü söylüyor. Yani OEM valve' de bir problem olmasa bile değiştirmenin bir faydası olur mu ?
@zafa38, siz DV' yi herhangi bir tespit sonrasında mı değiştirdiniz yoksa tavsiye üzerine mi ?
Sadece Yazılım varken takmamıştım Ama Stage 2 de Turbo saglıgı acısından tavsiye üzerine taktım zaten performans parcası değil. OEM valve nasıl aynı işi görüyor yuksek basıncı dısarı atmıyorki???
09-08-2012, 09:50
Harunde
maşallah her iki aracada...
her iki araba birbirine denk olmuş... kardeş kardeş takılın işte ne güzel...
biri ağır biri hafif birinin dişlileri farklı problem değil bunlar...
09-08-2012, 10:15
brs_odbs
maşallah araçlara .
09-08-2012, 10:59
HPMania
Alıntı:
zafa38 Nickli Üyeden Alıntı
Sadece Yazılım varken takmamıştım Ama Stage 2 de Turbo saglıgı acısından tavsiye üzerine taktım zaten performans parcası değil. OEM valve nasıl aynı işi görüyor yuksek basıncı dısarı atmıyorki???
Eğer bu ise zaten oem ile aynı işi yapıyor diye biliyorum, bu ürün sadece daha dayanıklı ve güvenilir görünüyor.
Aslında şunu anlatmak istiyorum, diğer tüm özellikleri aynı olan 2 araçtan birinde Forge DV varsa diğerinde yoksa arada herhangi bir güç farklı olmamalı. Ancak mevcut DV' de problem varsa değiştirilmeli ( OEM ya da Forge DV de olur sadece forge daha dayanıklı) diye düşünüyorum.
09-08-2012, 11:05
Arenimo
2 aracada maşalah ibize güzel yürümuş polo da çok iyi yürümüş günün sonunda geçen ibiza ise gerisi bahanesidr arkadaşlar ben mesela sökük araçlarla denemiyorum denediğin an kabul etmiş olsun birbirinizi tebrik edin geçin bu bakkal hesapları hiç bi zaman bitmez arka koltuğum bu kilo son dişlim şu bahane geçen kim ibiza yok meth yok intercooler yok olmasın tak arkadaş sende gel :D zamanında bana da diyolardı sendeki parça bende olsa üstünden atlarım e tak gel dedim üstümüzden atla ben para harcamışım emek vermişim bu muhabbetler bitmez dostluklar baki kalsın :D 2 nizide tebrik ederim ama bi go pro alın 3310 la ütüyle çekimlere son verin artık :D
Eğer bu ise zaten oem ile aynı işi yapıyor diye biliyorum, bu ürün sadece daha dayanıklı ve güvenilir görünüyor.
Aslında şunu anlatmak istiyorum, diğer tüm özellikleri aynı olan 2 araçtan birinde Forge DV varsa diğerinde yoksa arada herhangi bir güç farklı olmamalı. Ancak mevcut DV' de problem varsa değiştirilmeli ( OEM ya da Forge DV de olur sadece forge daha dayanıklı) diye düşünüyorum.
Evet Ürün bu. Daha dayanıklı ve bildiğim Kadarı ile gazdan çekildikten sonra basıncı dısarı veriyor Turbonun üzerine değil bu sayede turbo sürekli yuksek hızda dönüyor Dolmasını beklemiyorsunuz OEM de Basıncın bi kısmı dısarı diğer kısmı turbo uzerine biniyor bildigm kadaryla
09-08-2012, 11:50
DoDo_hamann
Alıntı:
CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı
Valla hepsi gayet tertemiz deneme Kürşat abi. Ne deniyorsa videolar gayet doğruluyor.. Basma anları belli ilk kafa çıkartmalar belli. Eğim yukarı olduğu için mi temiz deneme dedin onu anlayamadım. :)
Kürşat kim? Doğukan ben :) Bir kafa göz gidiyorsunuz, bir ibiza uzuyor gidiyor en temizi son deneme gibi geldi uzun uzun bastığınız için polo'da yaklaşmaya başlıyor uzunda, methanol, cooler olmamasına rağmen çok iyi yürürü, benim arabamdada yok bunlar daha adil bir deneme olacaktır senin için:icon_tup:
09-08-2012, 11:57
Bulut Y.
masallah beyler güzel denemeler olmuş.
09-08-2012, 12:16
Görkem
keyifli denemeler ve videolar ;) aynı motor farklı specler en önemlisi farklı arabalar :) ikisine maaşallah ........
09-08-2012, 14:01
HPMania
Alıntı:
zafa38 Nickli Üyeden Alıntı
Evet Ürün bu. Daha dayanıklı ve bildiğim Kadarı ile gazdan çekildikten sonra basıncı dısarı veriyor Turbonun üzerine değil bu sayede turbo sürekli yuksek hızda dönüyor Dolmasını beklemiyorsunuz OEM de Basıncın bi kısmı dısarı diğer kısmı turbo uzerine biniyor bildigm kadaryla
Eğer durum böyleyse, sitedeki ürün açıklamasına yazılırdı diye düşünüyorum ama kesin bilgisi olan birisi aydınlatırsa çok iyi olur.
09-08-2012, 14:42
ÜmiTCaN
Maşallah iki aracada denemeler çok keyifli olmuş izlerken çok zevk aldım Allah kaza bela vermesin.
09-08-2012, 15:14
zafa38
Alıntı:
HPMania Nickli Üyeden Alıntı
Eğer durum böyleyse, sitedeki ürün açıklamasına yazılırdı diye düşünüyorum ama kesin bilgisi olan birisi aydınlatırsa çok iyi olur.
Buyrun size Grafikli açıklayayım STG1 de DV yok iken Tork ve beygir eğrisindeki dalgalanmaya bakın birde STG2 de DV den sonraki düşüş ve dalgalanmanın nasıl gittiğine bakın burdan anlaşılacaktır.
Ayrıyeten bu Dynoda arabanın en stabil modu ölçülmüş olup Meth Kit ve Filtre kiti yoktur.
09-08-2012, 15:26
serqan23
maşallah araçlara keyifli denemeler olmuş...
09-08-2012, 15:31
997TT
DV anlik badinc regulasyonunda cok onemli rol oynuyor.
Her vites atip basinc peak yaptiginda org dv basinc kacirip,tutana kadar zaman geciyor.
Stage2 rocco Dv siz 100-200 18,2 yaparken Dv'li 17,6 yapiyor.
Polo da bu yok ve mutlaka her vitesde yarim boy fark ettiriyor...
09-08-2012, 15:33
Bayrampaşalı
Alıntı:
997TT Nickli Üyeden Alıntı
DV anlik badinc regulasyonunda cok onemli rol oynuyor.
Her vites atip basinc peak yaptiginda org dv basinc kacirip,tutana kadar zaman geciyor.
Stage2 rocco Dv siz 100-200 18,2 yaparken Dv'li 17,6 yapiyor.
Polo da bu yok ve mutlaka her vitesde yarim boy fark ettiriyor...
abi konuyla alakası yok ama merak edıyordum hep Stage 2 polo 100 200 kaç yapıyo acaba ?
09-08-2012, 15:43
HaKo
maşallah köpek gibi gidiyor :)
09-08-2012, 16:26
HPMania
Alıntı:
zafa38 Nickli Üyeden Alıntı
Buyrun size Grafikli açıklayayım STG1 de DV yok iken Tork ve beygir eğrisindeki dalgalanmaya bakın birde STG2 de DV den sonraki düşüş ve dalgalanmanın nasıl gittiğine bakın burdan anlaşılacaktır.
Ayrıyeten bu Dynoda arabanın en stabil modu ölçülmüş olup Meth Kit ve Filtre kiti yoktur.
Alıntı:
997TT Nickli Üyeden Alıntı
DV anlik badinc regulasyonunda cok onemli rol oynuyor.
Her vites atip basinc peak yaptiginda org dv basinc kacirip,tutana kadar zaman geciyor.
Stage2 rocco Dv siz 100-200 18,2 yaparken Dv'li 17,6 yapiyor.
Polo da bu yok ve mutlaka her vitesde yarim boy fark ettiriyor...
Grafik ve açıklamalar için teşekkürler. Stage2 rocco' daki ölçüm tamamen forge dv öncesi ve sonrası şeklinde miydi ? Eğer oem dv o zaman yırtılmış ve basınç kaçırıyorsa, yerine forge yerine tekrar oem dv takılsaydı yine18,2 sn 17,6' a düşermiydi ?
Çok detay soruyorum galiba ama :) ben o parçanın software update sonrası direk takılması gerekiyor mu, yoksa oem dv' de sorun varsa ve bunu tespit edersek mi (dyno'dan vs.) takmalıyızı anlamaya çalışıyorum.
09-08-2012, 16:38
zafa38
Alıntı:
Arenimo Nickli Üyeden Alıntı
2 aracada maşalah ibize güzel yürümuş polo da çok iyi yürümüş günün sonunda geçen ibiza ise gerisi bahanesidr arkadaşlar ben mesela sökük araçlarla denemiyorum denediğin an kabul etmiş olsun birbirinizi tebrik edin geçin bu bakkal hesapları hiç bi zaman bitmez arka koltuğum bu kilo son dişlim şu bahane geçen kim ibiza yok meth yok intercooler yok olmasın tak arkadaş sende gel :D zamanında bana da diyolardı sendeki parça bende olsa üstünden atlarım e tak gel dedim üstümüzden atla ben para harcamışım emek vermişim bu muhabbetler bitmez dostluklar baki kalsın :D 2 nizide tebrik ederim ama bi go pro alın 3310 la ütüyle çekimlere son verin artık :D
Son noktayı yine Koymuşsun Pamp :) Yalnız galaxy s3 le cektiğim videoya ütü diyemessin tamam kötü olanlar ayfon 3 çekimide :)
Teşekkürler yorumun için