4 4500e kadar normal biraz sıkıştırınca yükseliyor otobanda devirli kullanımda tavana vuruyor
Fanda sorun yok açıyor fan
termostatda çalışıyor
sorun nerdedir sizce
Printable View
4 4500e kadar normal biraz sıkıştırınca yükseliyor otobanda devirli kullanımda tavana vuruyor
Fanda sorun yok açıyor fan
termostatda çalışıyor
sorun nerdedir sizce
Si danmı bahsediyoruz ?
Sılındır kapak contası zarar gormus olabılır
veya
Kalorifer Radyatoru tıkalı olabılır
Kabarcık testi yaptınızmı araca ?
hava yapmıs olmasın ?
+ silindir kapak contana baktır en olmadı komp testi yaptır cıkıyor diye biliyorum
Devirdaim'de sorun olabilir. Hiç değişti mi? Yan sanayi falan takmış olabilir misin?
devirdaimi bilmiyoruz araba daha yenı alındıgı için
termostatdanda emin değiller :)
radyatör 200bin kmdir aynı radyatörmüş
bi şekilde devirli kullanınca hararet yapıyor 4 5 bini gecme sabah kadar git oynamıyor bile yerinden :)
termostat açmassa fan açmazki.bence radyatör tıkalı.
ya belki saçma gelcek ama radyatorun arkasındakı fan ters baglanmıs olmasın :o
vakti zamanında basıma geldıydı arac servısten cıktııgında..yanı atıyorum soldan saga donmesı gerekırken sagdan sola donuyodu ve devırlı kullanınca dırek hararet bıanda tavan yapıyodu..
radyator degıstırmeden once bahsettıgım seye bak muhtemelen odur :) kendinde diyosun madem yeni fan koydum diye..aynen bahsettıgın durum soz konusu yuksek devıre gelemıyo araba devır bıanda yukselınce yana yakıla hararette yukselıyo.. :)
unutmadan kabloları ters duz yapcaksın gıdıpte fanı komple sokme.. duz olmasa oturmuyo(yani öyle olması lazım öyle hatırlıyorum:o)
Termostadın çalıştığını nereden biliyorsun söküp sıcak suda denedinmi ? Termostadın yarım açık kalmış olabilir.
en kolay yol termostatı sök , çık sıkıştır aracı normalde yükselmemesi lazım eğer yükseliyorsa radyatör tıkalıdır ... yada bilemiyorum radyatöre manometre bağlanabilirse basıncı görebilirsin ,yüksekse tıkalıdır , .çok düşükse devirdaim bozuktur...
Radyatorde sorun olmasi muhtemel devirdaimde sorunlu olabilir arac o sekilde zorlandiysa yada hararet gorduyse silindir kapak contanda zarar gormus olmabilir
otobanda 80 sabit gitsen yine artıyormu ? yaklasık olarak2500 3000 devirlerde sürekli yani
radyatör tıkalı bence
@ levent
radyatör tıkalıydı değiştirdim şuan normal :)
Radyatör kapağını değiştir.
Benim başıma da geldi. Ankara'dan gelirken. Radyatör kapağı cortlamıştı.
4500 devirden sonra hararet çıkıyordu.
Edit: Sorunu çözmüşsün. Güle güle kullan :)
İlker reyiz sen bu civici komple proje arabası yapmıycakmıydın :D hararette sebebi olur işte k20 oturt geç :D
ya içeriyi salla.Komple söküceksin zaten birilerine geçildiğin anda :D
Termostad yarım açık kalmış olursa alt ve üst hortum sıcaklıkları aynı olur anlayamazsın ama yüksek devirde yarım açık kalan termostaddan yeterince süratli su geçemediği için yeterli soğutma olmaz hararet yükselir.
Bence termostadı sök önce soğuk suda 2 dk kadar kapanıyormu bak sonrada ketılın yada kaynar bir suyun içine at 2 dk dursun bak tam açıyormu önceliğin bunun kontrolü olmalı bence.
radyatörü değiştirince çözüldü demiş arkadaş?
Gecmis olsun :)
Geçmiş olsun sorunun sorunun çözüldüğü kısmı atlamışım demekki.
yüksek devirde sabit bi şekilde çakılı duruyor dur kalkda hafif oynama var suan sona gelme gibi bi durum yok :)