Golf R stage1 vs İbiza Cupra Revo Stage2 Rolling @Kayseri
Denemeler dostluk içinde yapılmış olup ortada iddia falan yoktur eğlencesine araçları görmek açısından zevkine denemedir. Cupra 160-170 e kadar dayanabilmekte :D Arac sahibine , Erhan Şigana ve Powerfull Motorsport Orhun Doğana teşekkür ederiz zevkli denemelerdi:icon_tup:
Trafik yogunlugu bizi biraz engellesede denemeler yapıldı
Golf R Mehmet Kepez Kardeşime Hayırlı ugurlu olsun çok güzel makine özellikle Launch kalkış beni benden aldı Maşallah :)
İyi seyirler Full HD izlemenizi Tavsiye ederim...
Golf R:
Stage 1 Ps chiptuning custom software
Decat 76 mm Turboback Custom Exhaust
Custom Air intake Kit
DSG software
305hp on Dyno
Maşallah güzel denemeler olmuş. Sadece 3 ve 4. videoda eşit basılmış.
26-09-2012, 14:23
clio_williams
zafa dostum senin 2.0 klübüne geçmen lazım özellikle launch meselesinden sonra :) s3 mü desem leon mu desem yakışır kardeşime
26-09-2012, 14:51
zafa38
Alıntı:
clio_williams Nickli Üyeden Alıntı
zafa dostum senin 2.0 klübüne geçmen lazım özellikle launch meselesinden sonra :) s3 mü desem leon mu desem yakışır kardeşime
Abicim tşk ederim :) 2.0 a geçersem büyük zarara girerim stg4 sonu gorurum simdilik daha yavru cupraya yapacaklarım bitmedi K04 var sırada ilerde inş güzel bi s3 yada leon yada golf GTI olabilir :)
26-09-2012, 16:02
NaNick
Masallah golf cok iyi gitmis cuprada iyi tutunmus
26-09-2012, 16:11
Westi555
2. video da 34-35. saniyede cupra'nın üzerinden birşey geçmiş, golften sıçramış sanırım.
26-09-2012, 16:12
tequila818
araçlara maşallah, cupranın standartken ve şu haliyle son hızları nelerdir acaba kadranda gördüğünüz? küçük hacimli olmanın dezavantajı 200+ hızlarda yaşanıyor mu diye merak ettiğim için soruyorum.
golfte yazılımı gormedm bastan kesın cok zevklı olmustur dıcektm, yazılım olunca ısler karısmıs, fena uzuyor golf rengı kendıde cok gusel maş.
26-09-2012, 17:27
zafa38
Alıntı:
tequila818 Nickli Üyeden Alıntı
araçlara maşallah, cupranın standartken ve şu haliyle son hızları nelerdir acaba kadranda gördüğünüz? küçük hacimli olmanın dezavantajı 200+ hızlarda yaşanıyor mu diye merak ettiğim için soruyorum.
Teşekkürler herkese beyler..
Yazılımsız orjinal iken Max 220Kmh stage2 den sonra max 240 gordum ama 240a cok zorlanıyor gelmekte 180 den sonra 1.4lerin hacimden dolayı gidişi bitiyor.
K04 ile ne olur uzun bilemiyorum...
26-09-2012, 17:29
zafa38
Alıntı:
Westi555 Nickli Üyeden Alıntı
2. video da 34-35. saniyede cupra'nın üzerinden birşey geçmiş, golften sıçramış sanırım.
Dikkatinize hayran kaldım :) Ben bile yeni farkettim fırlayan neydi çözemedim :eek:
26-09-2012, 17:32
MaXiGörKy
iki araçta çok güzel. ayrıca golf ün rengi çok hoş.
26-09-2012, 18:02
ZFR 37
maşallah her iki aracada
26-09-2012, 19:31
onursoytam
maşallah araçlara bizim burda sedarın 1,4 polo 252 kmh görüyor sert bi şekilde :)
1,4 lerin içinde en sağlıklı iyi yürüyen POLO GTI larmı orda deneme fırsatınız oldumu ?
26-09-2012, 21:03
997TT
Guzel denemeler olmus.
Golf un yazılımı kıme aıt? Ve DSG yazılımı kım yaptı? ***** onun ıcın farklı seyler gerekıyor....
26-09-2012, 21:06
clio_williams
Alıntı:
997TT Nickli Üyeden Alıntı
Guzel denemeler olmus.
Golf un yazılımı kıme aıt? Ve DSG yazılımı kım yaptı? ***** onun ıcın farklı seyler gerekıyor....
PSChiptuning
26-09-2012, 21:30
997TT
Hayırlı olsun...
DSG yazılımı nasıl yapıyorlar? Neler degısıyor yazılım ıle sanzımanda....
26-09-2012, 21:35
clio_williams
bu arada safa bir iki spec eksik yazmış golfden için egsoz komple + fmic + bkr8 zaman yetmediği için Okada marka R8 bobinlerimiz ve dsg için oil cooler yetişmedi ilerleyen zamandada apr pompa + az daha tune düşünüyoz bakalım, dahada ilerde gt serisi filan ama zamanla ve paraya dayalı birazda, allah kimsenin emeğini zay etmesin inceden bi iki foto koyim
Hayırlı olsun...
DSG yazılımı nasıl yapıyorlar? Neler degısıyor yazılım ıle sanzımanda....
kardeş değişenler, launch control devri, tork limitoru,toplam devir bandı sonu, + %30 shifting response,şanzıman ısısı üst limiti gibi, yapılması biraz zahmetli,şanzımanın kendi soketinden ozel kablo ile iletişim sağlanıyor arabirim ile, tabi arabirimin dq250 şanzımanı desteklemesi gerekiyor ıvır zıvır işler işte:)
26-09-2012, 21:43
997TT
Egsoz kaynakları guzel olmus....
26-09-2012, 21:45
997TT
Daha uste yuruyeceksenız ıyı bır debrıyaj tavsıye ederım...
DSG yazılımı huner ısıdır,bellı sırketler yapıyor,memnun omanız guzel...
26-09-2012, 21:53
clio_williams
Alıntı:
997TT Nickli Üyeden Alıntı
Daha uste yuruyeceksenız ıyı bır debrıyaj tavsıye ederım...
DSG yazılımı huner ısıdır,bellı sırketler yapıyor,memnun omanız guzel...
egsoz cidden seside güzel, şuan için debriyaj çok gerek değil ama ilerde dediğin gibi şart tabiki, hatta iç mekaniğede girmek lazım ama zahmetli iş gibi şanzımanı dağıtıp toplamak bana gore, dsg de gram sıkıntı yok 7300 şuan max devir ama biz genelde 7000 çeviriyoruz neolur neolmaz diye, s veya d konumunda sıkıntı verebilir ısıdan dolayı yığdırma yapar isek ama manuel modda gazlamak gerekiyor sıkıntıdan uzak durmak için, hayırlısı işte bakacaz bu işler tamamen parasal ,mesela dsg için bi parça baktık hgp üretimi 3000 euroya mal oluyo içini biraz güçlendirim istersek :)
26-09-2012, 22:03
BlackEmperor
aynı anda pek basamasanızda gunduz gözüyle zevkli denemeler olmuş maşallah 2sinede
26-09-2012, 22:14
clio_williams
Alıntı:
BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı
aynı anda pek basamasanızda gunduz gözüyle zevkli denemeler olmuş maşallah 2sinede
cupra hem 7 hem kısa hemde supercharger ve golf 6 ileri tutmuyo aga devirler hiçbi şekilde bide trafik akıyo arkadan zaten bi iddiada olmadığı için denk getireyim diyene kadar kamyonlar arkadan kornalıyo , bizde onlara çalıyoz küfür eden el kol hareketi yapan olmadı allahtan yoksa otobanda kuzuların sessizliği 4:D
26-09-2012, 22:16
BlackEmperor
olsun olsun kilo avantajı güç dengesi olayına güzel bi örnek olmuş sonuç olarak ;
az kilo + çok bg = :D
26-09-2012, 22:19
clio_williams
Alıntı:
BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı
olsun olsun kilo avantajı güç dengesi olayına güzel bi örnek olmuş sonuç olarak ;
az kilo + çok bg = :D
allah var cupra cidden fena giden bi 1.4 bizim buralarda safa çok emek ve para harcadı , golf stock olsa sonuç bole olmazdı tabi cupra tüy siklet boksör gibi fena yumruklar atıyo :D
27-09-2012, 00:03
yiğit
Alıntı:
clio_williams Nickli Üyeden Alıntı
egsoz cidden seside güzel, şuan için debriyaj çok gerek değil ama ilerde dediğin gibi şart tabiki, hatta iç mekaniğede girmek lazım ama zahmetli iş gibi şanzımanı dağıtıp toplamak bana gore, dsg de gram sıkıntı yok 7300 şuan max devir ama biz genelde 7000 çeviriyoruz neolur neolmaz diye, s veya d konumunda sıkıntı verebilir ısıdan dolayı yığdırma yapar isek ama manuel modda gazlamak gerekiyor sıkıntıdan uzak durmak için, hayırlısı işte bakacaz bu işler tamamen parasal ,mesela dsg için bi parça baktık hgp üretimi 3000 euroya mal oluyo içini biraz güçlendirim istersek :)
dediğiniz gibi uzun ve zahmetli bir iş kolay gelsin.bahsettiğiniz hgp'nin dsg içini biz kullanıyoruz ilerde almayı düşünürseniz eğer gayet başarılı tavsiye ederim :)
27-09-2012, 08:02
typermelih
Alıntı:
yiğit Nickli Üyeden Alıntı
dediğiniz gibi uzun ve zahmetli bir iş kolay gelsin.bahsettiğiniz hgp'nin dsg içini biz kullanıyoruz ilerde almayı düşünürseniz eğer gayet başarılı tavsiye ederim :)
yiğit sana şunu sormak istiyorum,sen dsg nin içine girdin iyi güzel,fakat sert bir şekilde gazladınmı hiç böyle kalkış nebilim 280 lere kadar tırmanış vs,çünkü normal koşullarda iyidirde önemli olan o şartlarda nasıl ...
27-09-2012, 08:20
kelalper
melih araba daha yapılıyor. Gazlayacak zamanları olmadı çok fazla.
27-09-2012, 08:30
typermelih
Alıntı:
kelalper Nickli Üyeden Alıntı
melih araba daha yapılıyor. Gazlayacak zamanları olmadı çok fazla.
ozaman iyimi kötümü olduğu bitince belli olacaktır diye düşünüyorum
27-09-2012, 08:32
HaKo
Golf R ın filtresini değişin bence onun yerine airbox daha faydalı olur. Safanın aracındaki gibi.
27-09-2012, 09:53
ecz_murat
tsi,tfsi gerçekten çok verimli,hayranlık uyandıran motorlar.
27-09-2012, 09:59
kelalper
Alıntı:
typermelih Nickli Üyeden Alıntı
ozaman iyimi kötümü olduğu bitince belli olacaktır diye düşünüyorum
Yararı olacaktır muhakkak. En azından dayanıklılık açısından.
27-09-2012, 13:42
yiğit
Alıntı:
typermelih Nickli Üyeden Alıntı
yiğit sana şunu sormak istiyorum,sen dsg nin içine girdin iyi güzel,fakat sert bir şekilde gazladınmı hiç böyle kalkış nebilim 280 lere kadar tırmanış vs,çünkü normal koşullarda iyidirde önemli olan o şartlarda nasıl ...
Evet o sekildede gazladik launch ile kalkista yaptik otobanda 270e kadar ciktik zaten test sirasinda.zaten daha pek normal sartlarda yavas kullanmadik surekli bseyler test ettigimiz ve log aldigimiz icin bu soylediklerim performansli kullanimda gecerli
27-09-2012, 14:03
typermelih
Alıntı:
yiğit Nickli Üyeden Alıntı
Evet o sekildede gazladik launch ile kalkista yaptik otobanda 270e kadar ciktik zaten test sirasinda.zaten daha pek normal sartlarda yavas kullanmadik surekli bseyler test ettigimiz ve log aldigimiz icin bu soylediklerim performansli kullanimda gecerli
okey duymak istediğim buydu yiğitçim :)
27-09-2012, 18:44
997TT
Sadece benimle 20 den fazla launc,100 den fazla redline upshift yapmistir ;)