best.mp4 video by Leventy - Photobucket
Standarda göre 110 kg daha hafif (1460 kg - 1350 kg)
Emre Levent Yazılım (1,35 bar)
0-100 4,1 sn
Printable View
best.mp4 video by Leventy - Photobucket
Standarda göre 110 kg daha hafif (1460 kg - 1350 kg)
Emre Levent Yazılım (1,35 bar)
0-100 4,1 sn
çok iyi.. Maşallah..
Maşallahhhhh
Very nice :)
maşallah güzel çeviriyor
Maşallah
bazılarının stage III den daha hızlı :D
Maşallah emeğine sağlık.
Kuzu görünümlü kurt olmuş, Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Maşallah :)
maşallah güzel hızlanma. emeğe saygı emre levent :)
Maşallah iyi hızlanıyor.
olay budur bence en güzel spec stage 2 + maşallah
nasıl bir hafifletme işlemi uyguladınız
maşallah kazasız belasız binersin inşallah.
bu arada dump valve işime yaradı..teşekkür ederim ;)
guzel gidiyor
ilk basista kavrama sorunumu var tak die ibre firlamadi sanki, yada bana ole geldi
levent ben fıRat :) amerikadaki forumda bi arkadaş manuel golf r ı kantarda ölçtürmüş 18" normal jant, sunrooflu ve normal koltukla 1530kg gibi bi rakam hatırlıyorum. dsg ye ekstradan 40 kilo eklesen sunroofudu çıkarsan gene aynı kiloya geliyor aklında bulunsun ;) Bu arada veriler süper emeğine parana sağlık devamını bekliyorz ;)
süper çeviriyor maşallah
maşallah çok keyifli gozukuyor tam ayarında
Çok iyi maşallah..
Herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim,
Custom yazılımlarda stage kavramı yok tabi ama revo ya göre stage 2 durumunda şuan stage 2+ değil. Pompa da takılı ama intercoolerım daha montajlanmadığı için bu şekilde kullanıyorum.
Aracın boş ağırlığı anladığım kadarıyla 1460 kg. İnternette biraz araştırdım ve yaklaşık 1550 kg civarlarında olduğunu gördüm. 1550 olduğunu varsayarsak 15 kg jant ve lastikten 10 kg egzozdan 20 kilo stepne ve krikodan 75 kg de ön ve arka koltuklardan diye düşünüyorum. Şuan için 1430 kg civarlarında olması lazım. Tabii değerler teorik, kantarda ölçtürmek gerekiyor. Sunroof yerine karbon tavan, daha da hafif jantlar ve hafif kaput ile hedef 1375 kg civarları ki bu rakamda cupralardan hafif olması demek.
Kavrama konusuna gelince, benimde aynı şey dikkatimi çekmişti fakat internette stock ve ya yapılı olsun her türlü golf r ın launch kontrol sırasında aynı şekilde devir dalgalanmasına sahip olduklarını gördüm, o yüzden bir sorun olduğunu sanmıyorum.
Şuan için tahmini güç 330 beygir civarları, hedef turbo büyütmeden 400 lü beygirlere ulaşmak...
maşallah ivmelenme çok iyi
çok başarılı olmuş maşallah =)
launch controlde frenden ilk ayagınızı çektiğinizde kavraması için yarım saniye gibi bi bekleme yapıyor mu?
Evet o tarz birşey söz konusu bu stockken de oluyodu youtube da her türlü launch videosunu dikkatlice izledim hepsinde bu devrin bekleyip daha sonra yukarı doğru çıkması mevcut o yüzden bir sorun olduğunu düşünmüyorum, vag com dan da baktırdım ordada hiç bi hata çıkmadı...
Maşallah çok güzel oldu dostum
maşallah yürürüne ve sesine
Yakında olucak abi bakalım, düşük devirlerde keyifli olucağı kesin de büyük turbo uzunda çok daha başarılı, bende kararsızım şuan..
Senin emeğin büyük, sağol dostum :)
Videoda sesi stock gibi çıkıyo neden anlamıyorum normalde hiç böyle değil:) Sizde sağolun...
maşallah....
üstünde cilası ile gezen araba mı bu :) maşallah çok iyi hızlanıyor.
1460 kg lar sunroofsuz olanlar , 1500+ olanlar sunrooflu ve Eu versiyonu diyebiliyorum, onlar stock 275hp, burdakiler 255.
levent ben hakan pompa için aramıştın ya,bende senin demiştim,hatırlarsan... önemli değil hayırlısı olsun.araban çok hızlı maşaallah 400 lü hp lere geldiğinde tork un 500 ü geçtiği için ecu şanzımanı korumak için arabanın gücünü geri çekiyor güzel prof bir dsg yazılımı yapman gerekecek,halbuki gt30 koyduğunda 1.55 barda 440 hp 460 nm gücün olcak,hem şanzımanın hemde motorun yorulmayacak,ko4 le 2.2 bar basacağına 400hp için,,,gt30 la 1.5 bar basmak çok daha sağlıklı geliyor bana bu benim düşüncem tabiiki,ayrıca 200km/h üstü çok daha güzel olur,
Sağolun...
Teşekkür ederim, o uğurun arabası olmalı onla karıştırdınız sanırım benimki daha çok üstünde çizikleri olan:)
Aynen adanadan Melih abinin aracı 1540 kg civarı çıkmış sanırım, bu da öyle olsa şuan anca 1420-1430 arasındadır, yani bi 20-30 kg daha atmak gerekicek ki bu da çok değil...
Merhaba Hakan abi, hatırladım tabikii, o pompa kısmet olmadı, kusura bakma tekrardan... Dediklerine sonuna kadar katılıyorum, gtx3071 in 200 den sonra vereceği hızlanmayı k04 den beklemek oldukça saçma fakat ben farklı birşey yapmak istedim dünyada hali hazırda birçok turbo upgrade golf r var fakat bildiğim kadarıyla ki yurtdışı forumlarını gündelik olarak takip ediyorum 400+ üstü stock turbo bi golf r yok. Bana bu ilginç geldi ve bu yüzden tamamen bu turbo üzerine yöneldim. Bir de ben bu arabayı gündelik kullanıyorum ve turbonun 2 binli devirlerde dolmaya başlaması çok hoşuma gidiyo, düşük devirlerdeki canlılığı gtx de bulmam malesef mümkün değil. Ayrıca ben turbo büyütücek olsam dsg yi de kesin upgrade ederdim; böylede masraf oldukça artardı, o yüzden genel olarak mantıklı gelmedi bu fikir o yüzden bu şekilde devam etmeye karar verdim.
Şuan için dsg yazılımım hazır launch 3800, tork 530 ve limitörde 7100 civarında olucak. Stage 2+ ECU yazılımımda buan göre ayarlanıcak ve bir arada yüklenicek. Şuan için filtremi bekliyorum, çok farklı olan ve standartlara oranla çok daha fazla güç üreten bir filtre buldum, ayrıca değişik bir emme manifoldu alıcam, bunlarla beraber 400+ beygirleri hedefliyorum. Yani 2,2 bar basınç açmaya gerek kalmadan daha az basınçla ve birçok önemli parçayla bu güce ulaşmak istiyorum.
Bir iki aya eksikleri tamamlayıp powershopun dyno suna çıkarmayı düşünüyorum arabamı. Bu sene için hedef 380 li beygirler, yazdan sonra manifold ve diğer küçük parçaları tamamlıycam inşallah...
Bahsettiğim araç bu :) Cilayı sürmüş silmeden dolanıyordu ortalıkta.
http://img40.imageshack.us/img40/9776/img0030ft.jpg
Arac bnm fotodaki çıkanda benim yıkamasaydı erkenden almıştım sindirmeden getirmistim
k04 golf r da altlarda çok iyi,zaten bunu herkeş biliyorki golf r bir roling aracı değil
drag aracı,ağır oluşu hertarafını şökmemize şebep oluyor,ben leventin yoluna katılıyorum ,gırtlağa kadar k04 ü doldurmak dahakeyifli bu araç için... şehir içinde herkeşin kağbuşu olabilecek bir araç...bu araç 3.8 koşşun 100 ü,ne canlar yakar