araç hoş duruyor,, ama mercedesin ruhuna aykırı olmuş önden çekiş olması.
araç güzel ancak önden çeker olması beni kotu etkiledi. ama tekrar solim araba harbiden güzel :D:D
= KAYNAK =
tşk
Rıdvan :icon_tup:
Printable View
araç hoş duruyor,, ama mercedesin ruhuna aykırı olmuş önden çekiş olması.
araç güzel ancak önden çeker olması beni kotu etkiledi. ama tekrar solim araba harbiden güzel :D:D
= KAYNAK =
tşk
Rıdvan :icon_tup:
önü evodan arkası nerden aceba
adamlar yapıyor ya.. çok güzel bence.
yeni A sedan
fuar fotolarında gormustum cok guzel tasarımı ama onden ceker olması bıraz hayal kırıklıgı oldu malesef
uygun fıyatla trafıkte bolca gorucegımız kesın ama
haberturk bugün gazetesinde satış fiyatının 45.000 eurolarda öngörüldüğü yazılıyor.Bu fiyattan çıkarsa çok satar gibime geldi
önden çeker olacak tabii. Belli bir güce kadar en ideal üretim şekli daha az parça daha az montaj süresi daha iyi yol tutuş v.s awd versiyonda gelecek.
A serisi üzerine kurulu aracın motorları
Benzin
CLA 180 BlueEFFICIENCY 2013– 1,595 cc (97.3 cu in) I4 turbo (M 270 DE 16 AL red.) 122 PS (90 kW; 120 hp)@5000, 200 N·m (148 lbf·ft)@1250-4000
CLA 200 BlueEFFICIENCY 2013– 1,595 cc (97.3 cu in) I4 turbo (M 270 DE 16 AL) 156 PS (115 kW; 154 hp)@5000, 250 N·m (184 lbf·ft)@1250-4000
CLA 250 BlueEFFICIENCY 2013– 1,991 cc (121.5 cu in) I4 turbo (M 270 DE 20 AL) 211 PS (155 kW; 208 hp)@5500, 350 N·m (258 lbf·ft)@1200-4000
CLA 250 4MATIC BlueEFFICIENCY 2013– 1,991 cc (121.5 cu in) I4 turbo (M 270 DE 20 AL) 211 PS (155 kW; 208 hp)@5500, 350 N·m (258 lbf·ft)@1200-4000
CLA 45 AMG 4MATIC 2013– 1,991 cc (121.5 cu in) I4 twin turbo (M 133 DE 20 AL) 354 PS (260 kW; 349 hp)@?, 450 N·m (332 lbf·ft)@?
Dizel
CLA 180 CDI BlueEFFICIENCY 2014– 1,461 cc (89.2 cu in) I4 turbo (OM 607 DE 15 LA) 109 PS (80 kW; 108 hp)@4000, 260 N·m (192 lbf·ft)@1750-2500 (çaktırma by Reanult) :D
CLA 200 CDI BlueEFFICIENCY 2013– 1,796 cc (109.6 cu in) I4 turbo (OM 651 DE 18 LA) 136 PS (100 kW; 134 hp)@3600-4400, 300 N·m (221 lbf·ft)@1600-3000
CLA 200 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY 2014– 1,796 cc (109.6 cu in) I4 turbo (OM 651 DE 18 LA) 136 PS (100 kW; 134 hp)@3600-4400, 300 N·m (221 lbf·ft)@1600-3000
CLA 220 CDI BlueEFFICIENCY 2013– 2,143 cc (130.8 cu in) I4 turbo (OM 651 DE 22 LA) 170 PS (125 kW; 168 hp)@3000-4200, 350 N·m (258 lbf·ft)@1600-3000
CLA 220 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY 2014– 2,143 cc (130.8 cu in) I4 turbo (OM 651 DE 22 LA) 170 PS (125 kW; 168 hp)@3000-4200, 350 N·m (258 lbf·ft)@1600-3000
Yeni CLA 180’in Almanya’daki başlangıç fiyatı 28 bin 977 Euro olarak açıklandı. Türkiye fiyatı ise henüz belli değil. Ancak Almanya fiyatı üzerinden giderek bir hesap yapıldığında Türkiye’deki fiyatının yaklaşık 35- 40 bin Euro seviyesine geleceğini söylemek mümkün
Üretim yeri ise budapeşte macaristan..
asil sasiranlara ben sasirdim.
A klasse hic arkadan itis olmadi ki,önden cekerdi hep.
cla cikti a klassenin sedani olarak, platform da ayni olunca önden ceker olarak cikti.
ha yakistirmayan almaz,illa alacagim diyen olursa 4matic alsin.
Tüm modelleri önden çeker olmayacak, CLA45 AMG 4matic olacak, CLA250 de de opsiyon olacak 4matic diye okumuştum geçenlerde.
http://www.blogcdn.com/www.autoblog....enz-cla250.jpg
http://www.blogcdn.com/www.autoblog....enz-cla250.jpg
http://www.blogcdn.com/www.autoblog....enz-cla250.jpg
New Mercedes CLA official trailer (Motorsport) - YouTube
Yavru CLS :D
Efsane satar, demedi demeyin.
bmw de fwd araç çıkaracak ve aynı tat olmasada rwd ye yakın sürüş zevki veren bir otomobil oldğunu okumuştum.
şimdi eklenen fotolar efsaneymiş bu araba tr de cıgır acar c serisi passat 3 serisi vs iptal olur bu aracla :)
umarım a serisi kadar kalitesi yapmazlar
gayet basarılı dizayn olarakta herzamanki gibi cok agresif
Ben çok beğendim. Mercedes yine yapmış yapacağını. Şu görüntüsüyle C serisinden daha çok satılacağını düşünüyorum.
ismi gibi class olmuş
mercedes hakikaten çok ayrı arkadaş...bu neyyy lannn!!!müthiş olmuş...
Fazla iyi olmuş gerçekten,kapıların direksiz oluşuda çok hoş bir detay,akıllı bir fiyat politikasıyla Türkiye şartlarında rekor satış yapacağına katılıyorum bende.
Cok başarili olmuş fwd olmasinin bi amaci varmi bilen varmi acaba ?
A serinisin sedanı olarak bence çoook şahane olmuş. O sınıfta bence bu tiple iyi satar.
Peki bu dönen rakamlar benzinli mi dizel model içinmi acaba? benzinlide ise C serisi ile yakın düşmez mi? Sonuçta C serisinin altsegmenti.
Güzel olmuş. Piyasaya yeni bir soluk getireceği şimdiden belli. Alt sınıfta böyle iddialı tasarımla bmw, audi ne yapacaklar merak ediyorum.
80 mılyar ıyı ya alınır fd civici 30 e versek 50 kredi tamam ya mercedesciyiz :D
BMW yaptı bi hata bari sen yapma beee
Olsun yani önden çeker. Ne var ki.
Hiç olmazsa karda kışta boşa lastik çevirmez, arkasını kaydırmaz.:)
Motor önde olup, arkadan itiş olmadığı için de yakıt bir nebze daha iyi olur, az yakar.
Bunu alacakların öyle pek de arkadan itiş olmamasına takılacaklarını sanmıyorum.
Belirtilen fiyat aralığında da gelirse ciddi anlamda satılır bence ülkemizde.
Yavru CLS yorumuna da katılıyorum. Tasarımı çok güzel.:)
direksiz olması kimsenin dikkatini çekmedi herhalde önden çekiş olması çok bir kayıp olmaz bu paraya sıfır mercedes olduktan sonra
Cidden Mercedes'te ya da Bmw'de arkadan çekişe neden bu kadar önem veriyorsunuz/veriliyor?
Hadi Bmw sportif diyelim.
Ama Mercedes'in arka itiş olmasının nesi avantaj ya da ön çeker olmasının nesi dezavantaj?
Birkaç yorumda ağıt yakılma durumuna gelinmiş resmen.:)
Açık konuşayım; babamda 2001 W210 E200K var, araç arkadan itiş ve en basitinden evin önündeki betona bile çıkarken arka tekerler patinaj yapıp duruyor. Ön ise tamamen duruyor. Anca arka lastikler boşa dönmeyecek ki önü itebilsin, araba çıksın. Hâlbuki araba ön çeker olsa hiç lastik patiye kalmadan çıkacak betonu.
Onu da geçtim. Daha geçen hafta kar yağdı ve evim Bostancı'da. Bostancı köprüsüne çıkan E5'e bağlanan yolda o akşam 3 tane Bmw (2'si E60 5 Serisi, biri E36 3 Serisi), 1 tane de son kasa Mercedes E Serisi boşa pati yapıp duruyorlardı. Çıkamadılar. Onlar debelleşirken yanlarından Logan'lar, Albea'lar çıkıp gitti rampayı. Onlarda da kalanlar olmadı değil ama; Bmw-Mercedes gibi patiye kalıp gidememezlik etmediler. Zor da olsa çıktılar. Ama Bmw-Mercedes çıkamadı.
Sportif sürüşten(!) başka ne artısı var? Ki sportif sürüşü de burda bile çoğu kişi sadece yanlamaktan ibaret sayarken..
artık kar yağdıgında pati çeken mercedes kalmayacak :D iyi birşey aslında mercedes tr deki pazarını büyütür..
45bin euro fiyat ile satış rekoru kırmasını beklemek pek bir hayalperest yaklaşım değil mi?
Hb kasasıda güzeldi bu hakkaten yavru olmuş ama :)
Alcan 4matic amg oh mis :D
dikkat edince kucuk oldugu belli oluyor, ama oldukca havali diyebilirim
Harika olmuş , segmentinde satış rekorları kırar bence...
Tasarım şahane, fiyatları da iyi. Motorlar da güzele benziyor. E daha ne olsun :)
4-matic i golf r sedan kivaminda olur..
Yilbasinda 156lik AMG alayim dedim hiçbir bayide lansman grisi veya kirmizi yoktu 3-4 aya gun veriyolardi, insallah buda oyle olmazda mayista aliriz bi merso