bi kaç gün sonra bu yazdıgım ıkı aracla deneme yapıcaz. bravocu arkadaş çok iddalı konusuyor :) sizce ne olur ne biter ?(araçların ikiside stock)
Printable View
bi kaç gün sonra bu yazdıgım ıkı aracla deneme yapıcaz. bravocu arkadaş çok iddalı konusuyor :) sizce ne olur ne biter ?(araçların ikiside stock)
normal olarak bravonun geçmesi lazım...
bravo alır boşuna benzin harcamayın :)
multijet alır abi
ayira ayiraa bravo yürür gider
Bravo 105'lik olsa kafa kafaya giderlerdi ama 120 lik bravo karşısında focusun şansı yok bence...
iki araçla denicez derken, o ikisine karşı sen 90hp astra ile mi olacaksın. eğer öyleyse bence hiç bulaşma :)
Chipli astra 95lik stock otomatik puntoyu gecemiyor. Gerisini dusun derim
bravoyu test etme şansım oldu yeterince iyi hızlanmıyor.focus alacaktır bence.
alt devir basmadıkça ben fiatın pek geçebileceğini sanmıyorum, özellikle 3000-3500 devirden itibaren basılınca,tatlı bi deneme olur
Arada beygir farkı ve kilo farkıda illaki vardır
Belki şöförlükle işi götürebilirsiniz onun dışında bravo alır
bu bravo multijetlerin şanzımanın aşırı uzun ve kötü olduğu doğru mu?
ben araçların bırınde olucam :) o yuzden denıcez dedım :)
bravo önde başlar önde gider diye düşünüyorum.
Bravo rahat alır. Eğer yazılımlı olan varsa işler değişebilir. Bravo ciddi ağır ama bir o kadarda başarılı bir araç.
cam tavanlı olan full modeli var arkadaşımda 1400 kg civarı. Focusu tam bilmiyorum ama bu segmentde bir araç için bana göre ciddi ağır.
cam tavanlı her araba ağırdır..
Ben 2 aracıda kullandım ancak aklımda bravonun ağırlığı kalmış.Sedan Focus 1310 kg mış (Hb 1295 kg) doğrudur onun hakkında o kadar bilgiye sahip değilim. Ancak kullandığım kadarıyla bravonun gideri bana göre daha fazla. Birde düz vites olduğunu varsayarak konuşuyorum...
Bravo cok daha az yakar cok daha saglam motorludur. Ceedden hafiftir. Sanzimani cok daha saglamdir. Daha kalitelidir. Denemek lazim hangisi gecer de ben bravoyu tercih ederdim
Bravoyla ortalama 4.5 lt ile geziyorduk.. Kullanimla farkediyor demekki
Biz denedik soner
Yazılım artı box arti dp ve duz boru yapılmış 120 lik bravo ile
Benim araba 167 bg yazılım harici hersey stok üstelik at üstelik çok daha ağır ben geçtim
Daha sonra da bir çok denemeler yaptık benim görüşüm bravo daha yüksek güç Setup ında bile olsa teker gücü olarak iyi aktaramiyor çıkardığım sonuç bu
Yakın zamanda bizim manuel stok turbo ceed ile 1749 lu brovo da denedi 3 kere öndeydim ondada sonra sorun çıktı Bravo basınç kaybetti devamını dneeyemedik tekrar deneyeceğim o zman onun sonucuda yazarjm
Bravo alır gider focusa el sallar :)
bravonun gücü yola aktarmada sorunları var o zaman.. :)
105 lik manuel bravo ile denedik focus sedanı bravo aldı...aradaki tork farkı yüksek..
dogru diyosunuz hem fikirim normal kosullarda. o astranın yazılımını yapan kişide(bilinen biri) olmaz astrada sıkıntı olmustur diyordu ancak yazılımsız astrayı yaklasık 3-4 boy geciyordu bahsettiğim astra. puntoda yazılımlı astrayı 1-1.5 boy geciyor son surate kadar.
Kasa ağırlığı 10bg fazlalık ve aradakı 60nm tork farkınıda katarsak aça aça multijet görevini yapar gider.... diyorum :)
golf 1.6 tdı manuel 105 vs bravo 1.6 105 mjet sonucu ne olur?
bence focus geçer...
konuya yazdığım tarihlerde yoktu ama stok bravo var atık bende.. :D ..
dizelci olarak dayanamadım konuyu hortlattım galiba=))pardon