Aramızda tein SUPER STREET coilover (BASIC değil) kullanan var mı arkadaşlar. Düşüncelerinizi alabilir miyim?
TEIN USA | PRODUCTS | SUPER STREET
Printable View
Aramızda tein SUPER STREET coilover (BASIC değil) kullanan var mı arkadaşlar. Düşüncelerinizi alabilir miyim?
TEIN USA | PRODUCTS | SUPER STREET
Ben kullanıyorum abıcım 2006 yılında almıstım
koni den tein e geçtım
gayet guzel ve ınanılmaz bır yol tutusu var en alt ayarında bile konfor bozulmuyor
sertlıgı cok ıyı
tek kusuru var cok aşırı basmıyor ideal ayarında yere indiriyor :)
Ben sikibinde kullaniyorum, cok cok iyi performansli ama koni sport ve yayda efsane tutunur. Vtectede koni vardi .Coilin avantaji kaldir indiri abi. Konide gecerli sertlik yumusaklikta var
Superstreet damper var abı bende
Teın den once konı + eıbach yay vardı
en sert ve en dusukte pınpon topu gıbı sekıyordu
yol tutus ıyı ama cok zıplıyordu
daha sonra teın lerı taktım
6 kısı ıstanbuldan geldım boyle bır konfor hıc bır seyde yok
konı yay 10 uzerınden 5
teın coılover 10 userınden 8 verrım
2 set koni 3 sette coilover kullandım, coilover ı kıyaslamam bile koni yle, yol tutuşu konforu vs. coilover başka bi dünya.
Tein in super streetleri Mertcan ın dediği gibi kısıtlı bir miktar indiriyor aracı, daha çok indirebildiğin daha üst serileri var tabi ama o zamanda fiyat alıp başını gidiyor.
K-Sport, D2 racing, Buddy Club gibi coiloverlarda ise arabayı yerle bir yapabiliyorsun kullanıcıya kalmış ve bu markalarda 36 kademe sertlik-yumuşaklık konfor açısından mükemmel ayar imkanı sunuyo.
peki Tein mi K Sport mu desek ? Bende alıcam o yüzden soruyorum
ksport kullanıyorum çokta memnunum ama 2 si arasında tein tabikide :icon_tup:
örtmen buddy club ıda bi incelesen :)
eee k sport ucuz ve güzel :)
pabuçcide varsa bakma,çök hemen morukcum :D
bunların arasında buddy clubu tek geçerim (hepsini kullandım)
tecrube konustu :)
abi biliyosun ben 8 sene kullandim vteci, koni sport ve 5 lik yay vardi, trafikte gazlamasindan dragina ve pistte time trial gibi hepsinde kullandim. Benim aracimda sekme yoktu rahatsiz edici bi sekilde. Yol tutus olarak coilover ile koni yayin arasinda fark hissedilir derecede olamaz bana gore. Sonucta coiloverin amirtisorude sertlik yumusaklik ayarli sadece ustunde indir kaldir mekanizmasi var. İki sistemide araci 5 cm basacak sekilde kullanasak coilin yol tutus ustunlugunu getiren sey nedir bende bunu merak ettim?
Koni + Tein yaydan Racelanda geçmiştim biliyorsun , senin zamanındaki koni kalitesi yok sıfır aldım 3. ayında sol kafadan patladı garantiden hilmiler değiştirdi , racelanda geçince arabanın tepkileri o kadar değiştiki bam güm vuran araba neredeyse hiç içeriye rahatsızlık vermiyordu, hayvan gibi gazlamadım ama yol tutuşu koniye göre daha iyi geldi belki lastikleride sıfırlamıştım ondandır. Bu arada koninin body'si ile racelandın arasında yarım parmak kalınlık farkı vardı neredeyse belki asıl absorbe farkı bundandır.
Raceland ile koni :) ciddi olmaman lazim bence :) tb ye en cok binen sensin, konide ne sorun gordun :) sekme tutmama vs :)
Selçuk sen şanslı koni kullanıcılarındanmışsın demek ki :) Civic ve type-r da koni kullanıpta patlamayanı görmedim daha, kendim dahil. Sen şanslıymışsın.
İkisini de 5cm indirirsen gerisi yay uyumuna bakar. Coilover ı üreten abiler yay ın sertliğini cartını curtunu mühendisliğini ona göre yapıyorlar sonuçta. Koni de olay sadece amortisör, hangi yay ve kaçlık yay ile kullanılacağı belli değil burada da kullanıcının seçimlerine göre yol tutuş ve konfor farklılıkları açığa çıkacaktır tabi ki.
Amerika yı yeniden keşfetmeye gerek yok parayı ayıran herkes coilover kullanıyor, koni nin amortisörleri mükemmel olsaydı o zaman kendileri de coilover üretmezdi.
Bence,
oem amor.+yay stage 1 ise, Koni stage 2, Coilover stage 3 ve olayın sonudur.
Koni de Tayfun un da bahsettiği gibi çukurlarda çıkardığı inanılmaz bi ses var bam güm ne varsa, Coilover da böyle bişey yok konfor abidesi, tabi ayarlı olanlar :)
superstreet'te elektronik kontrol unitesi de takliliyor diye biliyorum. araba icinden ekran uzerinden ayr yapabiliyorsunuz.
Kw gibi bi firmanin coilover amortisorude koni cikio diyim ben size siz anlayin :)
allla allla biz başka arabalaramı bindik ben konide hiç bunları yaşamadım o kadar taktık söktük sattık .ama şu var son bir kaç senedir piyasada konınin çakması dolaşıyor ayırt etmesi neredeyse imkansız sizler ona denk gelmiş olabilirsiniz.
2003 te aldim konileri baycudan. Dusmedigim cukur kalmadi ist kosullarinda zerre sorun cikmadiki herzaman ovunmusumdur konilerimle patlamadilar 8 sene diye ki 5 lik yayi 2 bakla kesip en alt tablada kullandim :) stlegalin tege de aldik baycudan koni oda sorun yasamadi hic
bende koni kullanıyorum bilal abiden aldım 2009 da sıfır olarak vti a takmak kısmet oldu
1 sene oluyor sıkıntı yasamadım henuz cok sukr.
coil çok başka bişey tabi. Ben de değiştiricektim coil e gecıcektim bana 32 kademeyi kullanmassın biile, ayarı yapıcak adam bulamassın, ve koniyi söküp coil e geçmeye hiç gerek yok giibi büyüklerimden ,bilgili, tecrubeli insanları dinledim almadım.
2001 den beri çeşitli araçlarımda koni amortisör kullandım, bugüne kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım. Şu anda da koni amortisör ve skunk2 coil springs kullanıyorum, yay sertliklerini kendim belirledim. Çok memnunum. Ayrica tavsiyem, ground control upper mounts kullanmanız.
Ama bu seti sıfır olarak tedarik etmektense, güzel bir coilover almak daha masrafsız olucaktır.
Tein Super Street de olmayan ;
-Upper Mount w/ Camber Adjustment
-Yay dan Bağımsız Yükseklik Ayarı
Bunlar artık bazılarının orta kalite dediği ama aslında Tein kadar kaliteli olan doğu mallarında bile var. Aynı fiyatlara yada daha uyguna daha fazla özelliği olan aynı kalitede ürün tercih etmek yerine sadece Tein'in markasına para vermiş oluyorsunuz aslında.
2 Sene Koni, 8 Sene Tein Drift Spec kullandım , ama müşterilerime XYZ , D2 gibi markalar öneriyorum .
3 seneyi aşkındır koni sport ve değişik yay kombinasyonları denedim. hiç birinde problem yaşamadım. Ses yapıyor kısmıda şundan kaynaklanıyor tein yay ile kullandığımda ses yoktu fakat eibacha geçtiğimde ise ses yaptı sebebi ise eibach sportline serisinin üst baklaları birbirine değiyordu burdan ses yapıyordu. Koni düzgün bir yay kombinasyonu ile gerçekten çok güzel bir ürün. Coil kıyası yapmıyorum sadece tecrübelerimi aktardım.
Konilerin sorun çıakrdığına ben de şahit olmadım. Arabama yaptığım ikinci hareket konilerdi 6 yıl önce ve sorunsuz kullandım. Ama artık coillere geçmek istiyorum.
Sonuç olarak, sağlamlık, kullanım vb.
Tein SS mi Ksport Pro mu çünkü aralarında 100-150usd fark var sadece ve biri çin biri capon malı.
Kısaca siz olsanız hangisi alırdınız???
Tein in sitesinde yok gözüküyor , seninki farklı model olmasın?
TEIN USA | PRODUCTS | SUPER STREET
541-05-6725 - Pro-C Coilovers - Pro Series Coilovers - Suspension - Skunk2 Store
incelemeni tavsiye ederim.
monotube design, upper mount ve spring preload özelliği var. 12 kademe sertlik ayarı, ve çeşitli yay sertliği alternatiflerinde var ilerisi için.
fikir tabi.
konı artı coıl sprıngs kullanıyrm yuksek halındekı durumuyla aynı valla konı guzel ama sadece vıraj mıraj yapıp denemedım:)
parça numarasıda bunu al ordaki fiyata bakma 580$ fiyatı var
ORDER part # 77.1003.3535
http://www.progressauto.com/ecom/ima...yout_(web).jpg
Coil-over kits Honda Civic 92-00 Honda Civic Coil-over kit (350/250) Progress Technology: Anti-roll bars, sport springs, coil-overs, camber kits and more since 1995!
bide bunu alırsan
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...ir9SmJs9NE40cQ
Cem abi progress lerin sertlik yumuşaklık ayarı yok malesef, monotube design değil ve spring preload özelliği de yok. Daha çok yarış aplikasyonlarında kullanılıyor, çeşitli yay sertlikleri ile vermişler kombine edilebiliyor.
Değil bence. Full fonksiyon coilover arıyor diye söyledim. Baktığı coilover lar genelde o tarz da o yüzden. Yoksa progress güzel coilover.
Yay sertlikleri içinde kg olarak bu şekilde seçmesi kolay olabilir.
Spring Rate Converter