Selam arkadaslar 110 luk bir era dizel dusunuyorum yazilim ile ne gucler alinabiliyor. bu 110 luk dizel motor is gorurmu ?
Printable View
Selam arkadaslar 110 luk bir era dizel dusunuyorum yazilim ile ne gucler alinabiliyor. bu 110 luk dizel motor is gorurmu ?
hiç oynanmamışı bir arkadaşımda vardı o bile accent için fazla gibi :) düz yolda çok güzel gidiyorda virajda çok korkutuyor. hayırlısı olsun diyelim :)
yol tutmuyo onlar dikkat edin en son esp falan eklediler yeni modellere yazılım dp egsoz ile hayvan gibi gdiyorlar :D
Eibach 3.5 cm ile orjinalinden daha rahat ve daha iyi yol tutuyor. İlk iş o olsun. Onun haricinde en berbat yeri frenleridir. Gidersin duramazsın. :) Ben benim 1.6 128 hp Pro Ceed ile denemiştim. Yarım boy - 1 boy kadar arkamdan geliyordu. Maşallahı var performans olarak.
Yazilim ile kac hp oluyor acaba bide bu motor versiyonu nasildir. mesela gunluk kullandigim admire kasanin dizelini kimse onermez 3 silindir oldugu icin problemli bir motor derler.
eibach konfor ve performans olarak çok iyi bir seçim. orjinal yaylarla bakla sayıları eşit ama daha sık buda diğer yaylardan daha fazla konfor sağlıyor :icon_tup:
Soft bir yazılım ile 135 hp lerde bırakmak en güzeli. Biz iki arkadaşımla beraber 145 hp civarlarında geziyorduk fakat turbo sıkıntı yaratmıştı. + olarak o kadar güçten sonra duramıyorduk. Motor olarak Admire ile karşılaştırılamaz. Bende Admire vardı 1.6 benzinli. Dizeli traktör modundaydı. Era'dan az yakıyordu fakat hem gitmiyordu hemde çok gürültülü bir motordu. Problemi hiç yok o motorların. Kim söylediyse sallamış biraz.
bende vardı sadece yazılımla 135 hpdi.
fıkır verır heralde:D
Saxo VTS vs ERA CRDI Fly by - YouTube
doğru söylyosun arkada çok değişik oluyosun heleki hızlı giderken zıp zıp eğer dediğiniz gibiyse bu eibach yaylar gerçekten ilk yapılması gereken iş hazır konuşması geçiyoken soriyim 3,5 cm ile 5 cm arasında konfor farkı varmı sizin bununla ilgili bilginiz varmı
130-135 sınır iyidir bencede.Nette çok görüyorum kia rio'da, accent era'da 140 hp yapıp 2-3 kere turbo değişeni...
Yay + geniş taban lastikle fena olucağını düşünüyorum...
yazılımlı 138 lik era 5 boy arkamdan geliyo basık ve tenekelerle
Sonra kazasız era bulmak için şehir şehir geziyoruz :D 110 hp arabayı yolda tutamıyor milletimiz :D
Accent blue da bu kadar çıkmış ERA ile motor aynıysa eğer bu şekilde ...
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Bende bu aralar fena sekılde accent eraya sardım. 2007-2008 crdi VGT alıp chıptunıng yapmayı dusunuyorum. Iyı bı yazılımla 160 hplere cıkabılecegını soyledıler fakat turbo ıcın pek saglıklı olmadıgı ıcın 135-140 hpler en ideal hplermiş.
bankada arkadaşımda stock era var günlük işlerimi erayla hallediyorum çok zevkli
ama gazlamak için basmak şart leylek speç :D
eralardaki turbo tabiri caizse fındık kadar ama güç muazzam. Ancak aracın aerodinamiği hiç güven vermiyor.
Evet direksıyonu cok yumusak vrajlarda cok kontorolsuz bir arac.
Lastik degisiminde 175/70/14 olan lastiklerini 185/60/14 ile degistirecegim, yere biraz daha iyi basar
era vgt aracımda 3cm h&r yay kullandım berbattı(çok zıplıyordu). cantürk coilover yaptırdım o da yolda gelirken patladı=))) son olarak sertlik ayarlı xyz coilover kullanıyorum en iyisi bu.ama konfor olarak orjinalinin yerini tutmaz hiçbirşey.era çok iyi gider fakat turboları çabuk bozulur.yol sesi çok alır (uzak doğu arabalarının birçoğu gibi).bi de çok zor durur=)) içi ferahtır...parası kadar kalitelidir,parasından çok gider=)
yazılımlısını kullanmıştım baya şaşırtmıştı
integrası olan bi arkadaşım ksport kullandı.çok memnundu.orjinali gibi konforlu ,esnemesi falan mükemmel diyordu.onun referansıyla xyz aldım ben de.belki de dizel aracın önü çok ağır olduğu içindir onu bilemiyorum ama konfor olarak orjinali gibi olmuyo hiçbir sistem.hem dip gezicem hem orjinali gibi konforlu olucak beklentisine girmemek lazım. voglant ve eibach yayların konforlu olduğunu biliyorum fakat onlar da coil gibi basmaz.sertlik ayarlı coilover almanızı tavsiye ederim.era için de sadece xyz nin vardı geçen sene.başka markaların şu anda var mı bilmiyorum.era dizelle ilgili merak ettiğiniz şeyler varsa yardımcı olmaya çalışırım.
xyz coil in fiyatı 1000 euro ydu. jdm works getiriyo yurtdışından.
Tr de farkli turbo uygulayarak deneyen varmi acaba
Bende merak edıyorum. Yoksa bile 3-4 aya ben yapıcam :)
ben hibrid yaptırdım izmirde. yani egzos palleri aynı kaldı, emme palleri orjinalinden büyük takıldı.(1.9 tdi lerin palleri). araçta yazılım var.yaptırdığım turbo şu anda ötüyo=) fakat aracın gidişinde bi sıkıntı yok. eğer turbo büyütmeyi düşünüyorsanız benim yaptığımı yapmayın=)) direk büyük turbo takın.yani orjinal turbomuz garrett gt1544v iken , gt1749v ile değiştirebilirsiniz.bu işlem için de manifolt yaptırmanız gerekir.(gt1544 ün girişiyle ,gt1749 un girişi farklı olduğu için).belki flanşla da halledilebilir ama bana zor gibi geldi.yazılım yaptıran arkadaşlar çok açtırmasın.turbolar ötmesin=)))
farklı turbo kullanan arkadaşlardan forumdan dodo hamman vardı.setup ını erh nickli erhan yapmıştı diye hatırlıyorum ankaradan.
bende bi era kullanıcısı olarak konuyu takipteyim. ben 185/60/14 lastikleri söktüm yerine 195/55/15 koydum. yol tutusu konusunda şimdi daha iyi. aile aracı oldugu için yay işine pek giremedik. (ayrıca aracım satılık.)
tam projeden döndüğümüz için bilgim var o arada erayı sattım ancak yapılmışını gördüm daha sonra 180 ila 210 hp güçler almak mümkün turbo ve yazılım ile...