Normalde aracımda k&n kullanıyorum ama bu aralar green performans hava filtresine kafayı taktım. K&n için çok verimli denilirken bu green nasıl bir şeydir böyle. :beuj:
Green Filter USA - Air Flow Simulator - YouTube
Printable View
Normalde aracımda k&n kullanıyorum ama bu aralar green performans hava filtresine kafayı taktım. K&n için çok verimli denilirken bu green nasıl bir şeydir böyle. :beuj:
Green Filter USA - Air Flow Simulator - YouTube
ben green derim tartışmasız bana göre :)
http://img143.imageshack.us/img143/7...ltre6ewmm0.jpg
bütün araçlarımda kullandım. şuan mutant ta da kutu içi green var
ya araştırıyorum ama kutu içi olarak 2011 e90 için olanını bulamadım üretilmemiş sanırım, 15 güne kadar açık geçecek elime, uyum problemi olmazsa hemen deneyeceğim.
Bu arada karşılaştırma için teşekkür ederim, çok faydalı oldu.
Bu hp farklari hic gercekci gelmedi bana. Obk nin actigi bir filtre konusu vardi hatta onu bulabilirseniz belki yardimci olur sorunuza
simotaya bir bakın derim kullandım ve çok memnundum
Green için +1. uzun sürede, doğru bakımla her seferinde max performans.
Green Turkiye distributoru ibs motorsport ile gorustum 2011 bmw e90 icin henuz uretilmemis.
green bende vardı ama kutu içi çokta güzeldi arkadaşıma vermiştim
Filtresiz güç +10.6 hp
şimdi dikkatimi çekti, ölçümler civic type r ile yapılmış, stock 200hp değilmi bu araç?
Testi Green in üreticilerinin yaptırmadığının garantisi var mıdır ilk defa böyle bir filtre ismi duyuyorum çünkü ?
Green varken K&N piyasada ismi bile anılmıyordu :rolleyes:
karşılaştırmalı Test bence uydurma 10hp filtreden sittım sene alınmaz ;)
zaten Dyno'da yetersiz havalandırmadan dolayı güç kaybı bile oluyor arabalarda burda birde artış olmuş nasıl oluyorsa
JSV onu nasıl koymuşlar o sıralamaya :D
test gayet normal bence.
her fıltrenın gecırgenlık sevıyesı farklıdır bu yuzden her markanın fıltresı farklı sonuclar cıkarması olması gerekendır.
k&n burda en az gucu cıkarmıs fakat bı o kadarda fıltreleme yapmıs cektıgı havanın hepsını gecırmemıs kı buda motora gırebılecek ufak toz vs gıbı unsurları fıltreledıgı anlamına gelır.
filtrenın amacı motora toz vs gırmemesı ıcındır.
dolayısıyla otomobıl uretıcılerı kutu ıcıne koydukları fıltreden performanstan zıyada koruma beklemektedırler.
tabıkı fıltresız arac motor ıcıne anlık daha hızlı ve fazla hava ceker buda anlık daha ıyı bı yanmaya sebep olabılır ama motor ıcıne gırebılecek sert tozlar yanma odasına zarar verebilir.
Orhan +10.6 hp güç ben almadım...
Teste alınmış....
Yanlış anlaşılmasın :)
BMC'den şaşmam :)
Kutu içinde dahi kimisi yaptırın diyor kimisi orjinali 5kda 1 değiştirin diyor , sonradan takılan filtrelerin gözeneklerinin geniş olması vb. nedenlerle toz tarzı şeyleri içeri kaçırdığı söyleniyor.
X mapper , aracımdaki yazılımın ayarlarını artırmak istediğimi söylediğimde kutu içi k&n alıp gelirsen iyi olur demişti o yüzden muamma yani
Kutu içinde dahi kimisi yaptırın diyor kimisi orjinali 5kda 1 değiştirin diyor , sonradan takılan filtrelerin gözeneklerinin geniş olması vb. nedenlerle toz tarzı şeyleri içeri kaçırdığı söyleniyor.
X mapper , aracımdaki yazılımın ayarlarını artırmak istediğimi söylediğimde kutu içi k&n alıp gelirsen iyi olur demişti o yüzden muamma yani