Flat Top Piston
Forged Rods
Afi Turbo Manifold
Hondata Kpro
id100 injectors
5858 Precision turbo
407Hp @ 0.8Bar
http://www.drecu.com/dynos/dou_dyno.jpg
http://www.drecu.com/dynos/dou.jpg
Printable View
Flat Top Piston
Forged Rods
Afi Turbo Manifold
Hondata Kpro
id100 injectors
5858 Precision turbo
407Hp @ 0.8Bar
http://www.drecu.com/dynos/dou_dyno.jpg
http://www.drecu.com/dynos/dou.jpg
Masallah cok ıyı deger
elıne saglık DR. ecufast . .
Cok guzel deger daha basinc acacakmisiniz?
suanda alışana kadar doğukan istemedi :)
Emeği geçen herkese teşekkürler
Özellikle Ecufast ekibine, PPR motorsports Kaan Güvenir'e, Honda ayışığı mekanik şefi İbrahim Kısa'ya (ibratice), Hem teknik hem manevi konuda her zaman yanımda olan Güneş (Gunes G.), Ali akdeniz (aakdeniz), Ali gültekin (Ali G.), Serkan'a ve Sinan'a (SinanTT) teşekkürü borç bilirim.
Bir kaç video çektik araç içi, akşama geliyor :) Ayrıca proje fotolarını yakında paylaşacağım.
Evet abi ama şu an değil, gaz kelebeği almalıyım hemde arabaya alışmalıyım öncesinde.
Max 1.0 - 1.1 bar düşünüyorum. Artık günlük olarak kullandığım bir araç olduğu için max güçten ziyade sorunsuz güç daha önemli benim için şu noktada.
doktor eline sağlık,
dou güle güle gazla
maşallah güzel güçler
eline saglık DR. oz'
Masallah Allahım bize de nasip etsin inşallah.
masallah, turbonun buyuklugu nedir acaba gt30dan buyuk sanirsam bu basincta bu guc geldigine gore,,
egride cok stabil,,
maşallah çok güzel değer
güle güle kullan dou :)
OZ ve ecufast ekibininde ellerine sağlık
masallah deger cıok guzel. bunu duz 500 yapıp bırakmak lazım cıcek gıbı
özgün eline bilgine sağlık kardeşim ,araç sahibininde emeğine sağlık,nazar değmesin.
Maşallah kardeşim tadından yenmez bu günlük işe eve giderken şaka makinesi panemeraların düşmanı :)
Masallah Dou kazasiz belasiz 0.8 basicla cok guzel deger ozgun yine adeleti yapmis:)
Kazasız belasız binmeye devam edersin inş.
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim maşallah gücü güzel aldık. yardım içinse ben bişi yapmadım ne zaman istersen her zaman yanındayım 1 telefona bakar. kazasız belasız kullanman dileğiyle ;)
Herkese teşekkür ederim iyi dileklerinden ötürü
1.0-1.1 bar gibi basınçlarda bahsettiğiniz gücü yakalamak çok zor değil, tabi gaz kelebeği ile beraber :)
Turbonun en azından 0.8 e göre çok daha verimli olacağı kesin, havaların biraz daha güzelleşmesini bekleyeceğim :)
Teşekkürler iyi dilekleriniz için
Maşallah dou baya uğraştın emeklerinin karşılığını güzel bir sekilde alıyorsun maşallah
Eline sağlık tombişim :)
Beklediginden bile iyi cıktı sorunsuz kazasız belasız insallah
Emegi gecen herkesin eline saglık
iyidir ii boşver fazlasını gündelik işe oraya buraya git gellik oldu =))
skntı yok knka yakında bende de olabiliceğinden kafama takmıyorum çok ;)
Maşallah 41 kere.rabbim bizede nasip eder inşallah.bazı sorularım olacak.afi manifold tercih etmenizin özel bir sebebi varmı?fullrace ile aralarında bir fark varmı?ara borular tahminim 76 lıktır.ortada susturucu veya rezanator kullandinizmi?son susturucu ne kullandınız?turbo kaç bin devirde spool etmeye başlıyor ve hangi devirde full boost geliyor?enjektörlerde orjinal fislermi kullanildi?
Çok sordum kusura bakmayın.
Teşekkürler
güzel değer maaşallah kanka elinize sağlık. yakıt ne var? yada meth. kit varmı?
Estağfurullah sorabilirsiniz istediğiniz kadar
AFI tercih etmemin sebebi flanşın v-band olması (turbomun ex housing i v-band), JDL ile birlikte egzoz housing flanşı v-band olarak üreten sadece 2 firma mevcut. Geri kalan tüm firmalar 4-bolt olarak üretiyor.
Full-race ile arada kalite farkı varmı bilmiyorum (full-race v-band üretseydi onu alacaktım), ama AFI nin neredeyse yarı fiyatına olması avantaj ve incelediğim kadarıyla gayet kaliteli ürün AFI nin turbo manifoldu.
Evet ara borular 76 lık, ortada 76 freeflow susturucu ve arkasında cutout var, son susturucum stock cutout kapalıyken sessiz sedasız geziyorum :)
Turbo 3000-4000 arası spool ediyor ve 4000-5000 arası full boost oluyor.
Akşam egzoz sisteminin ayrıntılı resimlerini koyacağım, daha net anlaşılır yazdıklarım :)
Yakıt shell 97 oktan, herhangi bir yarış yakıtı ya da meth kit mevcut değil. :)
Egzoz konusu için sorular vardı
Resimleri koyuyorum, daha net yardımcı olur sanırım
Manifoldum üretilirken çekilen bir foto, tabi o zamanlar sadece uzaktan bakıp iç geçiriyodum :)
http://i47.tinypic.com/33otnhk.jpg
Uzun bir bekleyişten sonra (8 hafta) kavuşma anımız :D
http://i48.tinypic.com/316kiev.jpg
Montajdan hemen önce ön prova, manifold-turbo ve dp üçlüsü :)
http://i45.tinypic.com/2lmx8d3.jpg
http://i46.tinypic.com/2hq8gp3.jpg
Bu fotoda taban sacındaki soldaki siyah bölge eskiden cutout un çıkış yaptığı bölge idi is kalmış, silmeye üşendim :)
http://i47.tinypic.com/351wnqo.jpg
Cutout ve 76 lık freeflow susturucu gözüküyor burada, fotoda gözükmeyen arka kısımda stock son susturucu ve bağlantı bölgesi var.
http://i49.tinypic.com/34rem81.jpg
Genel olarak değerlendirmek gerekirse, cutout kapalıyken standart bir atmosferik type r dan farksız bir şekilde sessiz kullanılabiliniyor.
Cutout açıkken ben genelde günlük kullanımda tercih etmiyorum biraz gürültülü geliyor bana.
Başka sormak istediğiniz soru varsa çekinmeyin
Vakit ayırdığınız için teşekkürler.
maşallah çok güzel allah kaza bela vermesin.
OZ ve ecufast ekibininde ellerine sağlık
çok güzel değer allah nazardan saklasın biladerim piston kol enjektör kpro manıfold turbo bunlarmı kullanıldı araçda sadece egzantrik emme radyatör vs orjınalmı tam specler nedir
Çok güzel bir araç çıktı ortaya dou kazasız belasız
Maşallah güzel değer güle güle binmeyi nasip eğlesin
Egzos işlerini Custom Garage yapmıstı Dou?
Birde masallah ıstedıgın guc cıkmıs baska yapmak ıstedıgın neler var?
Egzoz işi de çok güzelmiş Dou, artık havaların az daha ısınmasını bekliyorum ben DBN ni görmek için :)
Güle güle bin, hafta sonu o taraflarda olucam büyük ihtimalle bu arada :D
Maşallah, emeği geçen herkezin aklına fikrine ve ellerine sağlık.
Çok iyi sonuç.
Kankacım güle güle kullansın sorunsuzca inşAllah.